Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Adanumuran

W jaskini do przeciwników dołączają Ogary - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W jaskini do przeciwników dołączają Ogary. nie powinny sprawić one żadnego problemu. Pokonaj Thuriseę Thando z długim ostrzem w [1], idź dalej do [2], gdzie zaatakuje cię dwóch przeciwników - Marilia Saram z krótkim mieczem i Fendel Alam z toporem (ten ostatni rzuca czary). Przeszukaj jaskinię w [3] - znajdziesz tam 36 Lekcji Viveka - Kazanie 16 (zwiększa Topór o 1), a także różne księgi. Zabij bijącego się na pięści Gilyna Drobara w [4], a potem Llaalsę Dralor z maczugą w [5]. Przeszukaj jaskinię do końca, ale nie znajdziesz tam już nic specjalnego.

Grobowiec Rodziny Andrano

Zejdź po schodach na dół do [1], gdzie czeka cię Zjawa Przodków - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zejdź po schodach na dół do [1], gdzie czeka cię Zjawa Przodków. Pokonaj ją magiczną bronią i przeszukaj pomieszczenie, po czym wejdź do [2] - jest tam Truposz i Szkielet z łukiem. To dość niebezpieczna kombinacja, bo truposz może wyssać twą siłę tak, że nie będziesz się mógł ruszyć, a wtedy szkielet z łukiem zabije cię bez problemu - zapisz więc grę przed wejściem. Idź drugim korytarzem do komnaty w [4]. Może tam być szkielet, znajdziesz też Uczniowskie Szczypce i Młotek Płatnerski. Jeśli szukasz składnika - Serca Ghula - to znajduje się ono w [3]. Ostatnim pomieszczeniem, które zbadasz, będzie to w [5]. Pokonaj truposza i zabierz przedmioty: Czaszka Llevule Andrano, Sztylet Sądu, 36 Lekcji Viveka, Kazanie 15 (umiejętność Bez Zbroi rośnie o 1), a w skrzyni - Rdzenny Kościany Hełm Gah-Julan.

Grobowiec Rodziny Sarano

Truposza, Kościeja, Szkielet lub Zjawę Przodka - zależnie od poziomu - spotkasz w [1], [2], [4] (tu dwóch), [7] i [8] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Truposza, Kościeja, Szkielet lub Zjawę Przodka - zależnie od poziomu - spotkasz w [1], [2], [4] (tu dwóch), [7] i [8]. W popielnym kole w [3] jest Klucz do Grobowca Sarano, a obok skrzynia. W [5] znajduje się Żarłacz, ma przy sobie Ebonowy Hełm Sarano, a za nim w gruzach w [6] leży Dreughowa Tarcza. W [9] na kolumnie leży Klucz do Skrzyni w Grobowcu Sarano, a w [8] są skrzynie.

Mannammu

Kolejna jaskinia bandytów - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Kolejna jaskinia bandytów. Na początku czekają cię dwie potyczki - z Eną z toporkiem w [1] i Uviseą Benethran ze sztyletem w [2]. Idź do [3] - pokonaj Selvię Famalius z claymorem i czarodzieja Penalda z [4]. Idź do [5], jest tam kolejny czarodziej - Brelyn Indarys. Przeszukaj to pomieszczenie - znajdziesz książki:, Bunt w Pierwszej Twierdzy (podnosi Mistycyzm o 1). W wodzie, w [6] jest złoto. Nie idź tą droga, tylko wejdź schodkami do skalnego korytarza, który zaprowadzi cię do [7]. Pokonaj łuczniczkę Thalureę Thirvayn, przeszukaj jej posterunek i skieruj kroki do [8]. Jest tu Dovres Verethi z krótkim mieczem. Oprócz tego zabierz złoto i księgę Wilcza Królowa, Księga I (podnosi o 1 Zabezpieczenia).

Panat

Pokonaj Lorchel w [1] z toporkiem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pokonaj Lorchel w [1] z toporkiem. Nad mostem jest nisza pod sufitem - a tam worek i Krasnoludzka Halabarda. Zabijając po drodze ogary dotrzesz do [2], gdzie zabijesz Sora, a potem Dravela Omavela w [3], który rzuca zaklęcia. Zabierz mu Orkowy Topór Bojowy oraz Niewolniczy Klucz z Panat. Przeszukaj okoliczne skrzynie, na dole i na górze, znajdziesz różne zwoje oraz księgę Człowiek z Toporem (podnosi umiejętność Topór o 1). Z kluczem idź do [4] - zabij tam Bum gra-Logob z toporem i przeszukaj skrzynki. Na dole są niewolnicy, których możesz uwolnić: Ekapi, Tsahbi, Ula.

Punammu

Pierwszymi do zabicia będą ogary w [1] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pierwszymi do zabicia będą ogary w [1]. Potem idź prosto i otwórz drzwi, zabij parę strażników - Fendros Varys z mieczem i Llavam Andas ze sztyletem (rzuca zaklęcia - ogniste kule). Zabierz stamtąd Zachowany Pradawny Klucz. Idź dalej do [2], gdzie uśmiercisz Darwyneę Hleran - uważaj tylko na jej zaklęcia, szczególnie jak walczysz bezpośrednio (ma dużo wysysających energię). Idź do [3], przeszukaj skrzynie i zabij Deraynę Llervu ze sztyletem w [4]. Ostatni wrogowie znajdują się w [5] - Fanuse Farano z włócznią i Galdres Ienith ze sztyletem. Nie powinni sprawić problemu. Przeszukaj tę część - są tu Modlitwy Baranata (podnoszą Walkę Wręcz o 1). Nad wodą w [6] są dwie skały z Diamentami.

Ulummusa

To dość mała jaskinia - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

To dość mała jaskinia. Pokonasz tylko dwóch przeciwników - Terenu Vveran z mieczem w [1] oraz Godroda z młotem w [2] (ma na sobie Pas Wycieńczenia). Przeszukaj to pomieszczenie, a znajdziesz Srebrną Misę Beluelle.