Morrowind: Pozostałe miejsca Pelagiat
Aktualizacja:
Adanumuran

W jaskini do przeciwników dołączają Ogary. nie powinny sprawić one żadnego problemu. Pokonaj Thuriseę Thando z długim ostrzem w [1], idź dalej do [2], gdzie zaatakuje cię dwóch przeciwników - Marilia Saram z krótkim mieczem i Fendel Alam z toporem (ten ostatni rzuca czary). Przeszukaj jaskinię w [3] - znajdziesz tam 36 Lekcji Viveka - Kazanie 16 (zwiększa Topór o 1), a także różne księgi. Zabij bijącego się na pięści Gilyna Drobara w [4], a potem Llaalsę Dralor z maczugą w [5]. Przeszukaj jaskinię do końca, ale nie znajdziesz tam już nic specjalnego.
Grobowiec Rodziny Andrano
![Zejdź po schodach na dół do [1], gdzie czeka cię Zjawa Przodków - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/766119362.jpg)
Zejdź po schodach na dół do [1], gdzie czeka cię Zjawa Przodków. Pokonaj ją magiczną bronią i przeszukaj pomieszczenie, po czym wejdź do [2] - jest tam Truposz i Szkielet z łukiem. To dość niebezpieczna kombinacja, bo truposz może wyssać twą siłę tak, że nie będziesz się mógł ruszyć, a wtedy szkielet z łukiem zabije cię bez problemu - zapisz więc grę przed wejściem. Idź drugim korytarzem do komnaty w [4]. Może tam być szkielet, znajdziesz też Uczniowskie Szczypce i Młotek Płatnerski. Jeśli szukasz składnika - Serca Ghula - to znajduje się ono w [3]. Ostatnim pomieszczeniem, które zbadasz, będzie to w [5]. Pokonaj truposza i zabierz przedmioty: Czaszka Llevule Andrano, Sztylet Sądu, 36 Lekcji Viveka, Kazanie 15 (umiejętność Bez Zbroi rośnie o 1), a w skrzyni - Rdzenny Kościany Hełm Gah-Julan.
Grobowiec Rodziny Sarano
![Truposza, Kościeja, Szkielet lub Zjawę Przodka - zależnie od poziomu - spotkasz w [1], [2], [4] (tu dwóch), [7] i [8] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/766119377.jpg)
Truposza, Kościeja, Szkielet lub Zjawę Przodka - zależnie od poziomu - spotkasz w [1], [2], [4] (tu dwóch), [7] i [8]. W popielnym kole w [3] jest Klucz do Grobowca Sarano, a obok skrzynia. W [5] znajduje się Żarłacz, ma przy sobie Ebonowy Hełm Sarano, a za nim w gruzach w [6] leży Dreughowa Tarcza. W [9] na kolumnie leży Klucz do Skrzyni w Grobowcu Sarano, a w [8] są skrzynie.
Mannammu

Kolejna jaskinia bandytów. Na początku czekają cię dwie potyczki - z Eną z toporkiem w [1] i Uviseą Benethran ze sztyletem w [2]. Idź do [3] - pokonaj Selvię Famalius z claymorem i czarodzieja Penalda z [4]. Idź do [5], jest tam kolejny czarodziej - Brelyn Indarys. Przeszukaj to pomieszczenie - znajdziesz książki:, Bunt w Pierwszej Twierdzy (podnosi Mistycyzm o 1). W wodzie, w [6] jest złoto. Nie idź tą droga, tylko wejdź schodkami do skalnego korytarza, który zaprowadzi cię do [7]. Pokonaj łuczniczkę Thalureę Thirvayn, przeszukaj jej posterunek i skieruj kroki do [8]. Jest tu Dovres Verethi z krótkim mieczem. Oprócz tego zabierz złoto i księgę Wilcza Królowa, Księga I (podnosi o 1 Zabezpieczenia).
Panat
![Pokonaj Lorchel w [1] z toporkiem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/766119408.jpg)
Pokonaj Lorchel w [1] z toporkiem. Nad mostem jest nisza pod sufitem - a tam worek i Krasnoludzka Halabarda. Zabijając po drodze ogary dotrzesz do [2], gdzie zabijesz Sora, a potem Dravela Omavela w [3], który rzuca zaklęcia. Zabierz mu Orkowy Topór Bojowy oraz Niewolniczy Klucz z Panat. Przeszukaj okoliczne skrzynie, na dole i na górze, znajdziesz różne zwoje oraz księgę Człowiek z Toporem (podnosi umiejętność Topór o 1). Z kluczem idź do [4] - zabij tam Bum gra-Logob z toporem i przeszukaj skrzynki. Na dole są niewolnicy, których możesz uwolnić: Ekapi, Tsahbi, Ula.
Punammu
![Pierwszymi do zabicia będą ogary w [1] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/766119424.jpg)
Pierwszymi do zabicia będą ogary w [1]. Potem idź prosto i otwórz drzwi, zabij parę strażników - Fendros Varys z mieczem i Llavam Andas ze sztyletem (rzuca zaklęcia - ogniste kule). Zabierz stamtąd Zachowany Pradawny Klucz. Idź dalej do [2], gdzie uśmiercisz Darwyneę Hleran - uważaj tylko na jej zaklęcia, szczególnie jak walczysz bezpośrednio (ma dużo wysysających energię). Idź do [3], przeszukaj skrzynie i zabij Deraynę Llervu ze sztyletem w [4]. Ostatni wrogowie znajdują się w [5] - Fanuse Farano z włócznią i Galdres Ienith ze sztyletem. Nie powinni sprawić problemu. Przeszukaj tę część - są tu Modlitwy Baranata (podnoszą Walkę Wręcz o 1). Nad wodą w [6] są dwie skały z Diamentami.
Ulummusa

To dość mała jaskinia. Pokonasz tylko dwóch przeciwników - Terenu Vveran z mieczem w [1] oraz Godroda z młotem w [2] (ma na sobie Pas Wycieńczenia). Przeszukaj to pomieszczenie, a znajdziesz Srebrną Misę Beluelle.
Komentarze czytelników
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Niektórzy mogą uczyć tylko do pewnego progu. Ty widocznie taki osiągnąłeś.
Teraz albo szukasz lepszego (możesz się chyba tego dowiedzieć od obecnego?) albo samemu się uczyć.
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
Ja również taki poradnik chętnie bym przejrzał, bo Morrowind to moja ulubiona gra. Ale szanse na to są nikłe, bo skoro przez 15 lat taki poradnik nie powstał to pewnie już tak zostanie.
Nie o to mi chodzi. W poradniku, który jest na tej stronie jest sekcja Questy - Zadania Pozostałe, ale w wersji PDF, którą można ściągnąć (też z tej strony) część poradnika o questach kończy się na Zadaniach Daedr. To chyba można poprawić.
Aj, a jednak błąd z mojej strony. PDF jest kompletny, tylko spis treści coś pokręcił. Tajemnica rozwiązana xD
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?
witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??
nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action
jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.
jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)
Ello wiecie jak mozna łatwo zdobyć adamantowy pancerz?
Aktualizacja dopiero teraz? Oczywiście w strefie Premium. A jak ktoś już kiedyś kupił w pdf'ie, to teraz jest w plecy, bo ma nieaktualny co? Bardzo śmieszne.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
