Łapanie Dusz | Zaklinanie | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Łapanie Dusz
Gdy już mamy odpowiednie klejnoty, trzeba nauczyć się koniecznie zaklęcia Chwytanie Dusz (można też wykorzystywać przedmioty). Szukaj tego zaklęcia w gildiach magów i świątyniach. Niestety, zaklęcie to wymaga umiejętności Mistycyzmu - a im większa dusza, tym większe prawdopodobieństwo że jej nie złapiesz. Dlatego też możesz zaopatrzyć się w Zwoje Pełnego Kryształu Fphyggi, rzucając czar ze zwoju zawsze uda ci się złapać duszę.
Mechanika łapania dusz jest prosta. Musisz mieć odpowiedni klejnot i rzucić zaklęcie na potwora. Nie możesz za daleko stać, bo czar nie wyjdzie - a jeśli wyjdzie, to w wokół przeciwnika pojawi się fioletowa mgiełka. Teraz wystarczy tylko go zabić, by pojawił się komunikat o złapaniu duszy. Poniżej znajduje się lista klejnotów dusz, wraz z listą potworów, jakie można w niego złapać - w kolejności od najmniejszej duszy do największej.
Nazwa Klejnotu | Lista Przeciwników |
Nędzny Klejnot Duszy | Krab Błotny, Robotnik Kwama, Pędrak, Ogar, Szczur, Zębacz, Zwiadowca Kwama, Zębacz, Wojownik Kwama, Alit, Guar, Skrzekacz, Kagouti, Szkielet, Szkielet Wojownik, Szkielet Łucznik, Skarabeusz, Królowa Kwama |
Mały Klejnot Duszy | Zarażony Szczur, Samiec Netcha |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie