Awans | QUESTY - Świątynia | Solucja TES III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Awans
Umiejętności potrzebne w Świątyni to: Bez Zbroi, Alchemia, Przywołanie, Przywrócenie, Mistycyzm i Broń Obuchowa. Współczynniki to Osobowość i Inteligencja. Poniżej spis wszystkich stopni w Świątyni wraz z wymaganiami:
Niewtajemniczony: | współczynniki: 30 |
Nowicjusz: | współczynniki: 30, umiejętności: jedna na 10 |
Wtajemniczony: | współczynniki: 30, umiejętności: jedna na 20 |
Akolita: | współczynniki: 30, umiejętności: jedna na 30, dwie na 5 |
Adept: | współczynniki: 30, umiejętności: jedna na 40, dwie na 10 |
Kapelan: | współczynniki: 31, umiejętności: jedna na 50, dwie na 15 |
Wyznawca: | współczynniki: 32, umiejętności: jedna na 60, dwie na 20 |
Wróż: | współczynniki: 33, umiejętności: jedna na 70, dwie na 25 |
Mistrz: | współczynniki: 34, umiejętności: jedna na 80, dwie na 30 |
Patriarcha: | współczynniki: 35, umiejętności: jedna na 90, dwie na 35 |
Zadania dla ostatniego ze zleceniodawców polegają właśnie na osiągnięciu rangi Patriarchy.