Ebonheart, Fort Jastrzębi - Frald Biały | QUESTY - Legion Cesarski poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Ebonheart, Fort Jastrzębi - Frald Biały
Ostatnim miejscem, gdzie będziesz dostawał rozkazy, jest Ebonheart , Ebonheart. Wpierw wejdź do Garnizonu Fortu Jastrzębi w [15] i poszukaj Fralda Białego na górze.
1. Uprzejmość - jeden z Gwardzistów Viveka twierdzi, że żołnierzom z legionu brak zupełnie rozumu, polotu i dobrego smaku. Musisz wyprowadzić go z błędu. Od twojej inteligencji zależy, czy Frald Biały zaproponuje ci zdobycie Czerwonej Księgi Zagadek, czy nie. Jeśli zaproponuje - najlepiej udaj się do Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część. Znajdź domek w [11] - Codus Callonus: Księgarz. Porozmawiaj z nim, a dostaniesz księgę za darmo. Tak "uzbrojony" idź do lokacji Upiorna Brama , Upiorna Brama. Wejdź do Wieży Zmierzchu i na dół schodami w A. Odwiedź sypialnię w [7] - stoi tam Salyn Sarethi. Porozmawiaj z nim i zacznij odpowiadać na zagadki - odpowiedź prawidłowa to zwykle trzecia. Jeśli uda ci się prawidłowo odpowiedzieć na wszystkie, to wygrasz konkurs. Wróć się do Fralda Białego, a w nagrodę da ci księgę Drugi Siew 2920 (podnosi o 1 Retorykę).
2. Zdrajca - a dokładniej Honthjolf, ukrywa się w Klasztor Holamayan , Aharnabi. W środku zaczniesz od zabicia Erissary (rzuca zaklęcia) w [1], potem pokonasz Atronacha Mrozu, Atronacha Ognia lub Atronacha Burz w [2]. Idź na most, zabij kolejnego maga - Dirdinga - w [3]. Skieruj kroki do [6], gdzie zabijesz Honthjolfa z mieczem obosiecznym. Jeśli masz słabą postać, to lepiej uważaj. O śmierci zdrajcy zamelduj Fraldowi Białemu.
3. Oszczerstwa - znowu problemem jest Świątynia. Tym razem jeden strażnik - Suryn Athones - mówił bardzo brzydkie rzeczy o Legionie Cesarskim. Udaj się więc do Vivek , Vivek, Strefa Świątynna i wejdź do Pałacu Sprawiedliwości. Twój cel jest w Biurze Sprawiedliwości (drzwi w [33] i [34]), w jednym z pokojów. Posłuchaj jego oszczerstw, a następnie sprowokuj go do ataku - zniewagą lub czarem. Jeśli to ci się nie uda, pozostaje zwykłe morderstwo - ale zapłacisz za to 1040 złota (wcześniej wyrzuć skradzione przedmioty, a po zapłaceniu nagrody weź je z powrotem). O śmierci oszczercy znów zawiadom Fralda Białego.
4. Eskorta Mordercy - jedno z ciekawszych zadań w grze. Musisz odnaleźć mordercę i przyprowadzić go, bo jeśli dopadną go Strażnicy Świątynni... to lepiej nie mówić. Saprius Entius ukrywa się w Vivek , Vivek, Arena, a dokładniej - w składowisku (dostajesz się tam z kanałów) w [8]. Gdy wejdziesz do niego, nie zamykaj drzwi - jak tylko z nim pogadasz, z tyłu wyskoczy dwóch Strażników Świątynnych. Zabij ich (tylko nie zrań Sapriusa Entiusa, bo wtedy zacznie i ciebie atakować!), możesz pozbierać ich uzbrojenie. Trzeba uciekać z miasta... Wyjdź do kanałów i jak najszybciej zejdź do podziemi którąś z klap. W podziemiach odnajdź kratę w północno-wschodniej części, która prowadzi do wyjścia. Stamtąd płyń wpław do [2] na obszarze głównym Vivek . Stoi tam Ano Andaram, który łódką zabierze cię do Ebonheart , Ebonheart. Gdy dotrzesz na miejsce, biegnij do Garnizonu Fortu Jastrzębi w [15]. Po wejściu zadanie będzie wykonane - możesz odebrać nagrodę od Fralda Białego w postaci Hełmu Graffa Białego.