Zadania Dla Wszystkich Klanów | QUESTY - Klany Wampirów i Zadania Daedr poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadania Dla Wszystkich Klanów
Jakimkolwiek wampirem się staniesz, możesz skorzystać z zadań dla Sirilonwe. Jest ona w jednym z górnych pokojów Gildii Magów (na placu w [5] w Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów). Upewnij się też, że posiadasz Złote Ostrze - dostajesz je po wykonaniu zadania dla Boethiaha, patrz Zadania Daedr.
Porozmawiaj z nią i zgódź się jej pomóc. Udaj się do Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część. Wejdź do Szynku Ald Skar w [10] i zejdź na dół. Tam zabij Shasheva i weź z jego ciała Klucz Shasheva (ma też przy sobie Amulet Shasheva). Wracaj do Sirilonwe, ale ZANIM z nią porozmawiasz, upewnij się, że posiadasz Złote Ostrze i DOKŁADNIE 11171 złota w plecaku. Jeśli masz więcej - wyrzuć, weźmiesz później. Porozmawiaj z nią wtedy - złota nie tracisz, a twoja broń zamieniana jest w Błękitne Znamię - bezsprzecznie najlepszy miecz jednoręczny w grze.
Możesz też wykonać drugie zadanie dla Sirilonwe. Polega na zdobyciu trzech porcji Wampirzego Pyłu. Najlepiej zapolować na wampiry z przeciwnych klanów (tu już możesz udać się do głównych lub pozostałych miejsc). Gdy przyniesiesz pył, dostaniesz w nagrodę Amulet Napełnionego Kryształu.
Z innej beczki: w Obóz Ahemmusa , Grobowiec Rodziny Drethan w [2] stoi Marara - wampirzyca, która szuka godnego siebie wampira by stoczyć z nim pojedynek i zakończyć swój żywot. Możesz jej pomóc - ma ona przy sobie Pierścień Marary.