Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Aruhn | TES III Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Grobowiec Rodziny Ienith
Kościeja, Truposza, Zjawę Przodka lub Szkielet spotkasz w [1], [3], [5] i [6]. Przeszukaj skrzynie w [1], obok Zwłok w [2] na kolumnie po lewej leży Klucz do Grobowcu Ienith. Pokonaj przeciwnika w [3] i przeszukaj pomieszczenie w [4] - w popielnym kole leży Klucz do Skrzyni w Grobowcu Ienith - są tu tez małe skrzyneczki. Pozostaje ci tylko przeszukanie pokojów oznaczonych liczbami [5] i [6].
Grobowiec Rodziny Thiralas
Nieduży grobowiec. Przeciwników (Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok) spotkasz dwóch w [1] i jednego w [3]. W [1] jest mała skrzynia, na ziemi pod ścianą po lewej stronie sarkofagu w [2] leży Klucz do Grobowca Thiralas. W [3] znajdują się dwie duże skrzynie - i to wszystko, co jest w tym grobowcu.
Kopalnia Dissapla
W tej kopalni wydobywane jest Surowe Szkło. W [1] stoją górnicy (Ralmyn Othren, Dalami Hlaalu), Strażnik oraz Novor Drethan. W [2] jest górnik Rervam Farethi, w [3] Riraynea Reladren, a w [4] dwoje ostatnich: Traynili Senim i Tarar Doran. Pokonaj ogary w [5] i [6]. W [7] jest pierwsze niepilnowane miejsce z Surowym Szkłem. Pokonaj parę ogarów w [8] - w tej jaskini jest Surowego Szkła po prostu od cholery - wpada jak nic parę tysiaków. W [9] na górze jest uwięziony (ale już wolny) Teres Arothan.
Nallit
Najpierw zabijesz w [1] jednego z przeciwników: Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok. Potem wejdź do [2] i zabij rzucającą zaklęcia Termanwe. Przeszukaj jej siedzibę, znajdziesz m.in. dużo zwojów i księgi: Feyfolken I (podnosi o 1 Zaklinanie) i Domowe Ognisko 2920 (podnosi o 1 Przywołanie). W [3] jest Dremora, a w [4] rzucająca zaklęcia Nothasea Beni - wraz z urnami i skrzynią obok jej łóżka.
Nammu
Zabij Sulesę z długim ostrzem w [1], potem Mornsu Omalor w [2] z łukiem. W [3] i [4] są skrzynie i beczki. Idź do [5], zabij tam Seliulusa Laeniusa z krótkim mieczem i Morię Uulentanus z bronią obuchową, po czym przeszukaj urny. Wróć się i skieruj kroki do [6] - czeka tam Galar Baren z krótkim ostrzem. Idź do wysokiej jaskini, pokonaj w [7] Galmisa Drena (ma Dwemerowy Hełm, Dwemerowy Kirys, Pierścień Wiatru i Kościane Buty). W [8] stoi Jon Hawker. Jest tu też bardzo dużo skrzyń i beczek, w których m.in. znajdziesz: Straszliwe Ostrze Lodu, Kościany Hełm i Naramienniki Armun-An, W małej szkatułce jest 500 złota. W [9] na deskach leżą dwie księgi: Ostatnia Lekcja (podnosi o 1 Zaklinanie) i Pod Opieką Wojownika (podnosi o 1 Przywołanie).
Pulk
Pokonaj Hathei z długim ostrzem w [1] i idź do [2]. Zabij Gam-Kura z bronią obuchową i przeszukaj skrzynie i beczki (na górze i na dole). Na dnie w [3] są dwie skrzynie ze złotem, a w [4] stoi Maering z toporem. Ostatnia jaskinia jest w [5] - tam pokonasz Moghakha gro-Bagduba z toporem oraz S'Radirra ze sztyletem. Niestety, nie ma tu już nic ciekawego.
Yakin
W [1], [2] i [3] będzie Popielny Niewolnik, Popielny Ghul, Popielny Zombie, Lunatyk, Spaczony lub Zarażony Spaczeniem. Ponieważ przejście w [4] jest zawalone, będziesz musiał przejść przez kaplicę (choć w sumie po drugiej stronie są sami wrogowie). Idź do [5], gdzie pokonaj Popielnego Ghula i wejdź do drzwi w A. W [6] stoją Popielny Niewolnik i jeden z wymienionych wrogów, w [7] natomiast jest para Śniących. W [8] pokonasz Dagotha Velosa, a w [9] Śniącego. Obok dzwonów leży tu Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu, a w sarkofagu są skrzyneczki i Szklany Złowieszczy Miecz. Wyjdź drzwiami w C. W [10] stoi Śniący, w [11] Popielny Ghul, w [12] para Śniących, a w [13] para przeciwników z rodzajów wymienionych na początku.
Yansirramus
Przed wejściem pokonasz kilku przeciwników (Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok), pogadać też możesz z barbarzyńcami: Idlami i Thureilem. W środku w [1] pokonasz Bralisa Seralasa (rzuca zaklęcia), a w [2] - Ghamborza gro-Bagduba (posiada komplet kościanej zbroi, uzbrojony jest w topór). W [3] za posągiem są dwie skrzynie, a na ołtarzu - Ruda Ebonu i Perła. Gdy weźmiesz tą ostatnią, pojawi się Dremora. Możesz porozmawiać z posągiem - dostaniesz wtedy zadanie. Idź jeszcze do [4], gdzie zabij Nelyna Sadri (rzuca zaklęcia) i przeszukaj pomieszczenie.