[Spis kart] Ogień cz.9 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Fire Worm
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 210 Atak: 4800 Obrona: 2100 Typ broni: L Rozmiar: XL Fiery Spit - co 3 sekundy jednostka miota kulą magmy, która zadaje po 480 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 720. Odrzuca małe i średnie jednostki. Earthquake - aktywuj, by wywołać wstrząs, który zadaje 850 obrażeń przeciwnikom co 2 sekundy przez 6 sekund. Odrzuca małe, średnie i duże jednostki. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 100). Percussive Birth - po przyzwaniu w wybranym miejscu, jednostka odrzuca małe, średnie i duże jednostki, zadając im po 500 obrażeń, w sumie do 2000. Działa tylko na cele naziemne. Earth Dive - podczas poruszania się, jednostka otrzymuje 50% mniej obrażeń i odrzuca małe, średnie oraz duże jednostki, zadając im po 250 obrażeń w sumie do 1000. Działa tylko na cele naziemne. Opis: Bardzo dobra jednostka, z potężną zdolnością (Earthquake), nie najgorszym atakiem, obrażeniami zadawanymi po przywołaniu i podczas poruszania się. Bardzo przyjemny koszt przyzwania. Jej minusem jest mała ilość życia, dlatego opłaca się na czwarty Orb wybrać Naturę, która wspomoże Fire Worma zaklęciami regenerującymi. |
Moloch
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 350 Atak: 5000 Obrona: 5000 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL Hardened Skin - otrzymuje 50% mniej obrażeń od ataków dystansowych i magicznych. Siege - jednostka zadaje o 100% więcej obrażeń budynkom. Slow - jednostka wolno się porusza. Opis: Dużo ataku i obrony, niesamowite obrażenia przeciwko budynkom - to plusy. Jeśli chodzi o wady, należy do nich zaliczyć wolne poruszanie się i niezwykle wysoki koszt, w PvP praktycznie nie do przyjęcia. Za taką ilość Energii lepiej rzucić Fire Worma lub Fire Dragona . |