[Spis kart] Ogień cz.8 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Fire Dragon
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 2150 Obrona: 2400 Typ broni: XL Rozmiar: XL Fire Breath - co 3 sekundy jednostka zionie strumieniem ognia, który zadaje po 240 obrażeń przeciwnikom w promieniu 35 metrów dokoła celu, w sumie do 360. Rage - im dłużej jednostka atakuje, tym zadaje więcej obrażeń, jednak wraca do obrażeń początkowych, jeśli nie walczy przez 10 sekund. Opis: Mimo nie największych obrażeń początkowych Fire Dragon jest jednostką niezwykle silną z dwóch powodów. Po pierwsze - lata, chociaż spotykane na 4 Orbie potwory są najczęściej bardzo duże i dosięgają również jednostek powietrznych. Ważniejszy jest jednak drugi powód - Fire Dragon jest najmocniejszą z jednostek posiadających Rage i gdy toczysz dłużej walkę, jego obrażenia stale się zwiększają (obrazują to płonące skrzydła). Dzięki temu stwór staje się wkrótce silniejszy niż najpotężniejsze kolosy na czwartym Orbie. |
Magma Fiend
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 5200 Obrona: 3170 Typ broni: L Rozmiar: XL Fire Stream - jednostka wyrzuca strumienie ognia, które zadają przeciwnikom 300 obrażeń co sekundę. Burning Liquid - aktywuj, by pokryć powierzchnię ziemi 8 falami płonącej cieczy, która zadaje obrażenia 8 razy. Za każdym razem przeciwnikom co sekundę zadawane jest po 80 obrażeń w promieniu 25 metrów dokoła celu, w sumie do 480. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt energii: 100) Opis: Całkiem spora ilość ataku, ale za 40 Energii mniej możesz przyzwać lepszego, według mnie, Fire Worma , posiadającego znacznie ciekawszą zdolność i zyskującego bonusy podczas poruszania się. Za cenę 250 Energii możesz też nabyć Fire Dragona z potężnym Ragem. |
Fire Sphere
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 2 Orby: Energia: 150 Massive Explosion - tworzy ogromną kulę ognia, która eksploduje po 10 sekundach, zadając po 2240 obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów, w sumie do 6730. Odrzuca małe, średnie i duże jednostki. Ponowne użycie po 20 sekundach. Opis: Bardzo potężne, bardzo zabójcze, nie takie znowu drogie. Problem może wystąpić jedynie z utrzymaniem jednostek przeciwnika przez dziesięć sekund w jednym miejscu, tyle bowiem trwa przygotowanie zaklęcia. Jeśli uda się to jakoś zrobić (bardzo pomocne byłoby tu Ensnaring Roots , co sugeruje talię dwukolorową), przeciwnicy otrzymają obrażenia od najsilniejszego ofensywnego zaklęcia spośród wszystkich dostępnych w grze. |
Earthshaker
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 100 Quake - wywołuje pięć wstrząsów, za każdym razem zadając po 475 obrażeń budynkom w promieniu 15 metrów, w sumie do 1400 oraz minimalnie rani jednostki. Odrzuca małe, średnie i duże jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Earthshaker to zaklęcie, które rzucone raz na siedzibę przeciwnika, zniszczy nawet trzy jego Power Welle. Można mieć, chociaż w PvP przydaje się raczej rzadko, a w PvE nie ma zbytnio czego niszczyć. |
Bloodthirst
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 120 Mania - wybrana jednostka zaczyna regenerować 150 punktów życia na sekundę przez 10 sekund za każde 1200 obrażeń, które zada. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Trochę za krótki czas działania, by skutecznie wyleczyć jednostkę. Niezbyt dobra karta, biorąc pod uwagę, że wymaga czterech Orbów. Jeśli jednak ktoś uprze się, by ją wykorzystać, należy rzucić czar w momencie, gdy jest się pewnym, że nasz stwór będzie toczył intensywną walkę przynajmniej przez kolejne 10 sekund. |
Comet Catcher
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Obrona: 5000 Fiery Comet - aktywuj, by wyrzucić wielką kometę, która zadaje po 2150 obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów dokoła celu, w sumie do 13000. Ma bardzo duży zasięg - 200 metrów - ale może wystrzelić jedynie w miejsce, gdzie znajduje się przynajmniej jedna sojusznicza jednostka. Odrzuca małe, średnie i duże jednostki. Zdolności nie można używać przez 30 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Niezła karta, chociaż do użycia głównie w PvE, ze względu na długi czas lotu komety. Można ewentualnie próbować ataku na siedzibę przeciwnika w PvP, przy wykorzystaniu ogromnego zasięgu tej karty. Ze względu na dużą wytrzymałość, bardzo trudno ją zniszczyć. |