[Spis kart] Cień cz.5 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Unholy Power
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Power-up - wybrana jednostka gracza otrzymuje dodatkowe 1700 ataku, który będzie powoli się zmniejszał, powracając do pierwotnej wartości lub może zostać wykorzystany do polepszenia działania jednostki. Tak długo, jak trwa dodatkowy atak, jednostka zadaje 50% więcej obrażeń i przyjmuje 50% mniej. Trwa przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach. Opis: Bardzo dobre zaklęcie, mimo że nie jest najtańsze. Nadaje się do talii łączących karty kilku kolorów. Warto rzucać na mocniejsze jednostki, jak np. Harvester . Nie raz pozwoli Ci wygrać z pozoru beznadziejną walkę. |
Undead Army
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 100 Revive - zbiera zwłoki w promieniu 25 metrów, by przyzwać maksymalnie 3 drużyny Skeleton Warriors z aktywowanym efektem Unholy Armor. Jedna drużyna wymaga zebrania ze zwłok 600 punktów życia. Przyzwana jednostka ma taki sam poziom ulepszenia, jak samo zaklęcie. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Opłaca się tylko wtedy, gdy jesteś pewien, że wokół leżą zwłoki, które miały za życia ponad 1800 punktów żywotności. Musisz też pamiętać o tym, że przywołane jednostki po 20 sekundach zginą, dlatego użycie Undead Arsz ograniczone jest do momentów krytycznych, w których zatrzymanie przeciwnika na stworach posiadających stosunkowo dużą żywotność ma prawdziwy sens. Zebranie odpowiedniej ilości punktów życia z pewnością ułatwi Embalmers's Shrine . |
Harvester
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 300 Atak: 2700 Obrona: 2800 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL Summon Skeletons - aktywuj, by przyzwać jedną drużynę Skeleton Warriors z aktywowanym efektem Unholy Armor. Aby tego dokonać, Harvester musi wcześniej zgromadzić 2000 punktów życia ze zwłok. Skeleton Warriors mają ten sam poziom ulepszenia, co jednostka. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Corpse Gathering - pobierz energię z pobliskich zwłok, równą ich maksymalnej ilości życia przed śmiercią, by umożliwić przyzwanie Skeleton Warriors. Siege - jednostka zadaje o 50% więcej obrażeń budynkom. Opis: Oczekiwanie na 300 Energii jest długie i dość ryzykowne, ale gdy Harvester pojawi się już na polu walki, sieje popłoch wśród jednostek przeciwnika. Jest to jedyny stwór rozmiaru XL na drugim Orbie, przez co nie ma dla niego godnych oponentów w walce jeden na jednego. Posiada też nic nie kosztującą zdolność, dzięki której, po zebraniu odpowiedniej ilości punktów życia ze zwłok (bardzo pomaga w tym Embalmer's Shrine ), możesz przyzwać żyjące przez 20 sekund szkielety. One również, dzięki swojej sporej żywotności, potrafią napsuć krwi przeciwnikowi. Tak jak wspomniałem na początku, dużym mankamentem jest koszt tej jednostki, z powodu którego nie zawsze opłaca się wystawiać ją do walki. W połączeniu z Unholy Power czyni cuda. |
Aura of Corruption
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 100 Mischievous Aura - potrzebuje 4 sekund, by stworzyć niszczycielską aurę o promieniu 30 metrów, na obszarze której zagrane karty zostaną odrzucone. Każda z odrzuconych kart zadaje pięciokrotnie swój koszt Energii pomnożony przez ilość wymaganych przez nią Orbów jako obrażenia jednostkom wrogim i własnym. Trwa przez 40 sekund. Ponowne użycie możliwe po 40 sekundach. Opis: Zaklęcie, które przydaje się na momenty krytyczne, gdy przeciwnik np. wyprzedził Cię w budowie Orbów i za bardzo nie masz jak mu przeszkodzić w zwycięstwie. Nie przywołujesz wtedy jednostek, tylko czekasz na dość dużą ilość Energii i używasz Aura of Corruption w miejscu, gdzie znajdują się główne siły oponenta, a następnie rzucasz tam karty (wymagające tyle Orbów, ile tylko masz zbudowanych), które zadają mu spore obrażenia, nie pojawiając się jednak w grze. |
Altar of Nihil
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 80 Obrona: 1600 Nihilation - aktywuj, by na 20 sekund zatrzymać u wszystkich graczy refundację Energii do puli Void. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. Opis: Budynek dobry i nie za drogi, ale jego użycie jest bardzo ryzykowne, ponieważ również w razie śmierci Twoich jednostek 90% Energii nie wraca do Void, jak to zwykle bywa. Można wykorzystać np. tuż przed zniszczeniem budynku przeciwnika lub gdy jesteś pewien, że zabijesz wrogie jednostki, nie tracąc przy tym swoich. |