[Spis kart] Cień cz.6 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Ashbone Pyro
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1400 Obrona: 1500 Typ broni: Specjalna Rozmiar: L Nightfire Jet - jednostka miota piekielnymi płomieniami, które zadają 70 obrażeń co sekundę. Instability - traci 50 punktów życia co 2 sekundy. Life Stealer - 30% obrażeń zadawanych przez jednostkę zostaje dodanych do jej punktów życia Siege - jednostka zadaje 50% więcej obrażeń budynkom. Opis: Gdy nie atakuje, traci życie i po kilku minutach ginie. Jednak dzięki Life Stealer, kiedy zacznie walkę, zregeneruje częściowo swój pasek życia - działa to jeszcze lepiej, gdy atakuje budynki, dla których ma 50-procentowy bonus do obrażeń. Jednostka używana głównie właśnie przeciwko strukturom. |
Mutating Frenzy
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 120 Atak: 1630 Obrona: 1900 Typ broni: XL Rozmiar: L Deathwish - jednostka stale zadaje o 25% więcej obrażeń, ale traci przy tym 30 punktów życia co 2 sekundy. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach. Opis: Dosyć tani, silny i żywotny, z bonusem przeciwko bardzo dużym stworom (przydatne, gdy przeciwnik przywoła np. Juggernauta ). Posiada także zdolność, która trwale zwiększa jego atak - najlepiej działa ona z zaklęciami leczącymi, takimi jak Blood Healing . |
Fallen Skyelf
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 100 Atak: 1400 Obrona: 780 Typ broni: L Rozmiar: L Infernal Blade - co 2 sekundy jednostka rzuca lancą piekielnej mocy, która zadaje po 100 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 150. Visions of Despair - znacząco osłabia jednostkę przeciwnika. Cel otrzymuje o 150% więcej obrażeń przez 10 sekund. Zaklęcie zostaje przerwane, jeśli rzucający je jest odrzucony lub cel wyjdzie z zasięgu. Jeśli cel ciągle żyje po zakończeniu działania zaklęcia, zostanie całkowicie wyleczony. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Jednostka niezbyt mocna jak na trzeci Orb, ale posiadająca oczywistą przewagę nad stworami nie posiadającymi ataków dystansowych - mianowicie: zdolność latania. Dosyć mała ilość życia powoduje, że łatwo zabić "upadłego anioła". Posiada również zdolność świetnie wpasowującą się w talię Cienia, czytaj: bardzo ryzykowną. Gdy użyjesz jej na już ranionym przeciwniku i nie uda Ci się go zabić, utrudni Ci to jeszcze walkę, gdyż wrogi stwór zostanie całkiem wyleczony, stawiając Cię w niezbyt miłej sytuacji. |
Shadow Insect
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 100 Atak: 1200 Obrona: 1030 Typ broni: L Rozmiar: M Soul Shock - aktywuj, by strzelić niszczycielską energią, która zadaje po 370 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 500. Aby aktywować efekt, Shadow Insect musi wcześniej zebrać 900 punktów życia ze zwłok. Odrzuca małe jednostki. Ponowne użycie możliwe po 3 sekundach. Corpse Gathering - pobierz energię z pobliskich zwłok, równą ich maksymalnej ilości życia przed śmiercią, by umożliwić aktywację zdolności Soul Shock. Za jednym razem zebrane może zostać maksymalnie 1800 punktów życia. Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Opis: Dosyć słaby atak jak na trzy Orby, ilość życia także nie zachwyca. Nie rekompensuje tych słabości nawet swoją - całkiem użyteczną - zdolnością. Za niewiele więcej energii możesz przywołać znacznie lepszego Mutating Frenzy . |
Unstable Demon
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 2000 Obrona: 1800 Typ broni: M Rozmiar: L Unstable Flesh - jednostka jest przyzywana z połową punktów życia i traci 50 punktów życia co 2 sekundy. Life Stealer - 75% obrażeń zadawanych przez jednostkę jest dodawanych do jej punktów życia. Critical Mass - jednostka eksploduje, gdy osiągnie pełnię punktów życia, zadając po 560 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 15 metrów, w sumie do 2000. Odrzuca małe i średnie jednostki. Opis: Karta trochę podobna do Ashbone Pyro , ale znacznie bardziej od niej ryzykowna, ponieważ startuje z połową życia. Co prawda, walcząc z przeciwnikiem, regeneruje je, ale biorąc pod uwagę duże obrażenia zadawane przez jednostki na 3 Orbie, zazwyczaj szybciej traci punkty życia niż je odzyskuje. |