[Spis kart] Mróz cz.5 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Area Ice Shield
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 80 Ice Shield - otacza maksymalnie 3 posiadane jednostki lodową tarczą, która absorbuje do 520 obrażeń przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Tarcza dla trzech jednostek za 80 Energii? To mi się podoba. Jeśli masz wolne miejsce w talii, bierz bez wahania. |
Lyrish Knight
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 5 Orby: Energia: 60 Atak: 500 Obrona: 775 Typ broni: S Rozmiar: M Protector - w pobliżu budynków gracza otrzymuje: Surge of Strength - zadaje o 50% więcej obrażeń. Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Stomp - jednostka depcze po małych stworach. Opis: Tania jednostka o średnich statystykach, zyskująca jednak wiele w pobliżu posiadanych budynków. Z tego powodu świetnie współpracuje z Ice Barrier . Swift w tym przypadku trochę mało użyteczny, ale reszta bardzo się przydaje. |
Frost Crystal
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 70 Atak: 900 Obrona: 1460 Ice Shard - co 2 sekundy wieża strzela lodowatym pociskiem, który zadaje po 72 obrażenia przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 110. Frost Wave - zamraża do 4 wrogów w danej strefie na 10 sekund. Gdy efekt minie, cele są odporne na zamrażanie przez jakiś czas. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Frost Crystal wygląda bardzo atrakcyjnie, ale w większości scenariuszów nie masz raczej na tyle czasu i pamięci, by aktywować zamrażanie raz na jakiś czas. Dodając do tego dużo niższą ilość ataku, dochodzisz do wniosku, że lepiej używać Cannon Tower . Frost Crystal bywa jednak przydatny z jednego, ważnego powodu - atakuje jednostki latające, w przeciwieństwo do silniejszego odpowiednika. Jeśli masz miejsce w talii, możesz wziąć i tę wieżę. |
Mountaineer
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 150 Atak: 1200 Obrona: 1350 Typ broni: Specjalna Rozmiar: L Bombard - co 4 sekundy jednostka ciska kulami lodu, które zadają po 170 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 260. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Siege - jednostka zadaje o 50% obrażeń więcej przeciwko budynkom. Opis: Niszczyciel budynków, pogromca Orbów - po prostu świetna jednostka. Ciężko zablokować go czymś, co porusza się po ziemi. Co więcej, po pierwszym ulepszeniu otrzymuje tarczę, która czyni go jeszcze potężniejszym stworem. Niestety - Moutaineer nie może atakować jednostek latających, dlatego też przydałoby mu się wsparcie przeciwlotnicze - bardzo dobrze sprawdza się w tej roli Skyelf Templar . |
Silverwind Lancers
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x4 Orby: Energia: 80 Atak: 1040 Obrona: 1680 Typ broni: L Rozmiar: M Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Stomp - jednostka roztrąca małe stwory. Opis: Nic szczególnie specjalnego jak na 3 Orb. Możliwość roztrącania małych jednostek jest raczej nieprzydatna w PvP, gdzie na 3 Orbie stwory tego rozmiaru prawie się nie pokazują. Zaletą jednostki jest Swift, ale jest on raczej mało przydatny na tym etapie gry. Lepiej według mnie poczekać chwilkę i przyzwać droższego o 20 Energii Tremora . |
Tremor
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1700 Obrona: 1800 Typ broni: Specjalna Rozmiar: L Ground Slam - aktywuj, by stworzyć wokół siebie falę, zadającą po 170 obrażeń jednostkom i 850 budynkom w promieniu 15 metrów, w sumie do 1200. Bonus do obrażeń przeciwko budynkom obowiązuje również tutaj. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. (Koszt Energii: 50). Siege - jednostka zadaje o 50% więcej obrażeń przeciwko budynkom. Slow - jednostka porusza się z niewielką prędkością. Opis: Bardzo dobra jednostka, z dużą ilością ataku i obrony, bez horrendalnego kosztu Energii. Dobrze sprawdza się w taliach, łączących kilka kolorów kart. Zdolność pozwala na zadanie sporych obrażeń jednostkom małym i średnim, jednocześnie je odrzucając. |