[Spis kart] Mróz cz.5 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Area Ice Shield
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 80 Ice Shield - otacza maksymalnie 3 posiadane jednostki lodową tarczą, która absorbuje do 520 obrażeń przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Tarcza dla trzech jednostek za 80 Energii? To mi się podoba. Jeśli masz wolne miejsce w talii, bierz bez wahania. | ![]() |
Lyrish Knight
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 5 Orby: Energia: 60 Atak: 500 Obrona: 775 Typ broni: S Rozmiar: M
Opis: Tania jednostka o średnich statystykach, zyskująca jednak wiele w pobliżu posiadanych budynków. Z tego powodu świetnie współpracuje z Ice Barrier . Swift w tym przypadku trochę mało użyteczny, ale reszta bardzo się przydaje. | ![]() |
Frost Crystal
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 70 Atak: 900 Obrona: 1460
Opis: Frost Crystal wygląda bardzo atrakcyjnie, ale w większości scenariuszów nie masz raczej na tyle czasu i pamięci, by aktywować zamrażanie raz na jakiś czas. Dodając do tego dużo niższą ilość ataku, dochodzisz do wniosku, że lepiej używać Cannon Tower . Frost Crystal bywa jednak przydatny z jednego, ważnego powodu - atakuje jednostki latające, w przeciwieństwo do silniejszego odpowiednika. Jeśli masz miejsce w talii, możesz wziąć i tę wieżę. | ![]() |
Mountaineer
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 150 Atak: 1200 Obrona: 1350 Typ broni: Specjalna Rozmiar: L
Opis: Niszczyciel budynków, pogromca Orbów - po prostu świetna jednostka. Ciężko zablokować go czymś, co porusza się po ziemi. Co więcej, po pierwszym ulepszeniu otrzymuje tarczę, która czyni go jeszcze potężniejszym stworem. Niestety - Moutaineer nie może atakować jednostek latających, dlatego też przydałoby mu się wsparcie przeciwlotnicze - bardzo dobrze sprawdza się w tej roli Skyelf Templar . | ![]() |
Silverwind Lancers
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x4 Orby: Energia: 80 Atak: 1040 Obrona: 1680 Typ broni: L Rozmiar: M
Opis: Nic szczególnie specjalnego jak na 3 Orb. Możliwość roztrącania małych jednostek jest raczej nieprzydatna w PvP, gdzie na 3 Orbie stwory tego rozmiaru prawie się nie pokazują. Zaletą jednostki jest Swift, ale jest on raczej mało przydatny na tym etapie gry. Lepiej według mnie poczekać chwilkę i przyzwać droższego o 20 Energii Tremora . | ![]() |
Tremor
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1700 Obrona: 1800 Typ broni: Specjalna Rozmiar: L
Opis: Bardzo dobra jednostka, z dużą ilością ataku i obrony, bez horrendalnego kosztu Energii. Dobrze sprawdza się w taliach, łączących kilka kolorów kart. Zdolność pozwala na zadanie sporych obrażeń jednostkom małym i średnim, jednocześnie je odrzucając. | ![]() |