[Przykładowy scenariusz] Encounters with Twilight cz.2 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Gdy Orb jest już dostępny, przywołujesz Magma Hurlera . Czekasz chwilę czasu, aż w Twojej armii znajdą się trzy takie stwory. Następnie nacierasz na obóz z prawej strony. Z takim wojskiem nie powinieneś mieć żadnych problemów, mimo że przeciwników jest niemało. Po anihilacji wszystkich wrogów, stawiasz Power Wella, otwierasz następną skrzynię ze złotem i kierujesz się w górę.
Tam staje Ci na drodze kolejny obóz, z którym postępujesz identycznie jak poprzednio. Spod ziemi wyjdą Twilight Crawlers, ale bez przeszkód sobie z nimi poradzisz. W tym miejscu masz dwie możliwości: albo przygotować sporą armię i zaatakować wroga, albo bronić miejsca, w którym jesteś. Wybierz tę druga opcję.
U góry stawiasz mur i rozpoczynasz przygotowania do obrony. Powinieneś czekać na wroga z sześcioma drużynami Sunstriders, sześcioma Magma Hurlerami i trzema wieżyczkami - Tower of Flames - za murem. Gdy to wszystko już przygotujesz, powinieneś jeszcze chwilkę poczekać, by mieć w zapasie około 250 Energii. Wtedy przywołujesz przeciwników, klikając stojący na wzgórzu Amii Screaming Stone (na powyższym obrazku w jasnozielonej ramce), a następnie "Sound the Call". Zanim oponenci zdążą przybyć, wysyłasz Magma Hurlerów przed mur.
Po chwili wrogowie nadchodzą, a gdy zjawia się ich odpowiednio dużo (wśród nich jest ogromny Twilight Hulk), używasz zaklęcia Inferno , które dziesiątkuje nieprzyjazne jednostki. Dobijasz ostatnich przeciwników, po czym przechodzisz przez bramę u góry. Odchodząc, niszczysz niepotrzebne już wieżyczki i mur - robisz tak po to, by 90% przeznaczonej na nie Energii powróciło do Void, skąd powoli będzie przepływać ona do Twojej głównej puli.
Wysyłasz po jednym oddziale łuczników do trzech widocznych na mapie miejsc na Power Welle i budujesz je. Na środku dużej przestrzeni, na której się znajdujesz, jest też miejsce na czwarty Monument - oczywiście klikasz na niego i wybierasz Orb Ognia. Obok konstrukcji a także w pobliżu jednego z Power Welli znajdziesz skrzynie ze złotem. Uśmiercasz nieprzydatnych już Sunstriders.
Przygotowujesz się do ostatniego celu misji - walki z Twilight Wrathgazer. Można się do niego dostać dwiema drogami. Z każdej strony musisz mieć więc po cztery Magma Hurlery (razem osiem), przywołujesz też cztery Fire Dragony - najpotężniejsze stwory talii początkowej. Następnie ruszasz na Wrathgazera. To swego rodzaju boss, który nie zadaje bezpośrednich obrażeń Twoim jednostkom, ale je dezintegruje, tak że po prostu znikają. Ma też zdolność konsumowania dusz zmarłych - gdy któraś z nich do niego dotrze, zregeneruje on swoje punkty życia, zamrozi Twoje jednostki lub rzuci niszczycielskie zaklęcie.
Twojej armii jest on jednak niestraszny, dopóki trzymasz się następującej taktyki: gdy tylko pojawi się jakaś dusza, zmierzająca w stronę Wrathgazera, wybierasz jedną ekipę Magma Hurlerów (dlatego radziłem przygotować po cztery z każdej strony) i każesz im ją zaatakować. W międzyczasie używasz też dwa razy Fire Sphere i raz Inferno. Po kilkudziesięciu sekundach takiego postępowania Wrathgazer powinien paść martwy.