[Spis kart] Cień cz.9 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Unholy Hero
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 80 War Cry - wybrana jednostka gracza będzie zadawała o 150% więcej obrażeń przez 20 sekund, ale 150% obrażeń jej zadawanych będzie dodatkowo zadawane własnym jednostkom w promieniu 15 metrów. Ponowne użycie po 20 sekundach. Opis: Dobre zaklęcie do rzucania na potężne jednostki, jak Overlord czy Death Ray , ale tylko wtedy, gdy występują one pojedynczo. Po jego użyciu nie zbliżaj się przez 20 sekund do wzmocnionej przez Unholy Hero jednostki, by nie poczuć na własnej skórze negatywnych skutków tego zaklęcia. |
Plague
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 150 Mass Epidemic - zainfekuj każdą z maksymalnie 5 wrogich lub własnych jednostek pasożytem, który zadaje 100 obrażeń co sekundę. Po 4 sekundach pasożyty przechodzą na następny cel dostępny w zasięgu 25 metrów. Każdy pasożyt może zadawać obrażenia maksymalnie 4 jednostkom własnym lub wrogim. Pasożyty znikają, jeśli nie znajdą w pobliżu żadnych celów. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Kosztuje 150 i jest bardzo ryzykowne - z dwóch powodów. Po pierwsze, może zadać obrażenia Twoim jednostkom, jeśli nie będziesz odpowiednio uważny i dasz się podejść przeciwnikowi. Po drugie, nawet gdy jedynie oponent będzie w zasięgu działania czaru, może oddzielić zarażone jednostki od siebie tak, że pasożyty bardzo szybko znikną, nie wykorzystując nawet połowy swoich możliwości. Bardzo dobre zaklęcie w PvE, do PvP - odradzam. |
Altar of Chaos
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Obrona: 4482 Mass Destruction - aktywuj, by umieścić na polu walki piekielną bombę, która eksploduje po 10 sekundach, zadając 1500 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 25 metrów dokoła celu, w sumie do 9000. Tylko jedna bomba może znajdować się na mapie w danym momencie. Nie może zostać zablokowana przez umiejętności blokujące. Self-Abandonment - posiadane jednostki mogą zostać wysłane do Altar of Chaos w celu ich poświęcenia i zgromadzenia ich energii życiowej. Maksymalnie zgromadzone może zostać 8000 punktów życia. 300% z zebranych punktów zostanie zadane jako dodatkowe obrażenia, gdy wybuchnie bomba. Jednostki nie mogą być poświęcane po umieszczeniu bomby na polu walki. Opis: Kolejny bardzo dobry budynek do PvE, którego używanie w PvP raczej odradzam. 10 sekund od czasu ustawienia bomby do jej wybuchu, to wystarczający czas, by przeciwnik zdążył uciec, gdzie pieprz rośnie. W PvE przeciwnicy raczej nie unikną śmierci, jeśli użyjesz potężnej zdolności Altar of Chaos, wzmacniając ją jeszcze Self-Abandonment. |
Shadow Worm
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 4000 Obrona: 3000 Typ broni: L Rozmiar: XL Nether Bolt - co 3 sekundy jednostka wyrzuca piekielny pocisk, który zadaje po 400 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 600. Odrzuca małe i średnie jednostki. Mass Disintegration - dezintegruje do 5 jednostek jednocześnie. Podczas dezintegracji są one sparaliżowane i nie mogą być atakowane przez inne jednostki. Jeśli dezintegracja przerwie się przed zakończeniem, cele zostaną uwolnione bez zadania jakichkolwiek obrażeń. Zaklęcie sprawia, że Shadow Worm nie może się poruszać i otrzymuje tym większe obrażenia, im więcej celów dezintegruje. Trwa dopóki nie zostanie dezaktywowane. Earth Dive - w trakcie poruszania się, jednostka otrzymuje o 50% mniejsze obrażenia oraz odrzuca małe i średnie stwory, zadając dodatkowo po 250 obrażeń wrogom na danym obszarze, w sumie do 1000. Działa tylko na cele naziemne. Opis: Bardzo dobra jednostka, tak do PvP, jak i do PvE. Zadaje sporo obrażeń i posiada możliwość dezintegracji jednostek, która sprawia, że przeciwnik trzęsie się ze złości po tym, jak w jednej chwili znika jego droga jednostka. Małe i średnie stwory to dla niego mało znaczące okruszki, które roztrąca, poruszając się. Można uznać, że jest lepszy od Overlorda , aczkolwiek rzadszy od niego. |
Voidstorm
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 1 Orby: Energia: 150 Total Destruction - Energia obecna w Void każdego z graczy jest zamieniana na ogromny potencjał obrażeń. 850% aktualnej Energii z Void gracza zostaje zadane jako obrażenia i podzielone pomiędzy wszystkie żyjące jednostki. Działa na każdego z graczy. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Karta do wyczyszczenia pola walki zarówno ze swoich, jak i z wrogich jednostek. Osobiście sens takiego zagrania widzę tylko w sytuacji, kiedy nie przywołujesz żadnych jednostek, zachowując Energię na później, a Twój przeciwnik ma przyzwanych wiele stworów. |