Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Juice Tank

Typ: Budynek

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 2

Orby: 1 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 50 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Obrona: 1550

Opis: Karta kompletnie nieprzydatna w PvP, mecze w ogromnej większości kończą się tak szybko, że złoża Energii i tak nie zdążą się wyczerpać - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryThe Juice Must Flow - posiadane Power Welle w promieniu 20 metrów wyczerpują 40% mniej Energii, wydobywając jej normalną ilość.

Opis: Karta kompletnie nieprzydatna w PvP, mecze w ogromnej większości kończą się tak szybko, że "złoża" Energii i tak nie zdążą się wyczerpać. Co innego w PvE - tam, szczególnie przed długimi scenariuszami, można wrzucić ją do talii.

Typ: Budynek - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Cannon Tower

Typ: Budynek

Rzadkość: Zwykły

Charges: 4

Orby: 2 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 70 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 70

Atak: 1380

Obrona: 2000

Opis: Cannon Tower to już mocniejsza wieżyczka, zadająca więcej obrażeń i wytrzymalsza od tych z pierwszego Orba - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryCannon - co 2 sekundy wieża strzela kulą armatnią, która zadaje po 140 obrażeń przeciwnikom w promieniu 8 metrów dokoła celu, w sumie do 210. Odrzuca małe jednostki. Działa tylko na cele naziemne.

Opis: Cannon Tower to już mocniejsza wieżyczka, zadająca więcej obrażeń i wytrzymalsza od tych z pierwszego Orba. Może być z powodzeniem wykorzystywana w taliach kilkukolorowych. Dodatkowo odrzuca małe jednostki, dzięki czemu bardzo dużo czasu zajmie im dojście do wieży. Jej jedyną wadą jest brak możliwości ataku celów latających.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Coldsnap

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 4

Orby: 3 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 80 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 80

Area Freeze - zamraża do 5 przeciwników w promieniu 20 metrów na 15 sekund. Gdy efekt minie, cele są odporne na zamrożenie przez 10 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach.

Opis: Obowiązkowa karta każdej talii Mrozu. Za 80 Energii możesz zmienić przeciwników w lodowe statuy, a następnie atakować ich przez cały czas działania zaklęcia. Bezcenna karta (a dostępna w talii podstawowej), której możliwości docenią zarówno posiadacze czystych talii niebieskich, jak i decków wielokolorowych.

Typ: Budynek - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Kobold Laboratory

Typ: Budynek

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 2

Orby: 4 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 50 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Obrona: 1300

5 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryMason Mastery - posiadane budynki w promieniu 25 metrów przyjmują tylko 60% obrażeń przez 15 sekund. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 40).

Opis: Karta przydatna w PvE do decków, które stawiają na obronę wieżyczkami - pozwala naprawiać je za darmo i zwiększać ich wytrzymałość w razie ataku - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryMaterial Research - posiadane budynki w promieniu 25 metrów mają o 100% mniejsze koszty naprawy.

Opis: Karta przydatna w PvE do decków, które stawiają na obronę wieżyczkami - pozwala naprawiać je za darmo i zwiększać ich wytrzymałość w razie ataku. Do PvP raczej się nie nadaje, ponieważ po zsumowaniu kosztu przyzwania i opłat za użycie zdolności, otrzymujesz całkiem dużą sumkę - zbyt dużą.

Typ: Stwór - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Skyelf Templar

Typ: Stwór

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: 6 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Atak: 1350

Obrona: 645

Typ broni: XL

Rozmiar: L

7 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySword of the Sky - co 2 sekundy jednostka rzuca świetlistą lancą, która zadaje po 95 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 140. Działa tylko no cele powietrzne.

8 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryHigh Guard - aktywuj, by połączyć jednostkę z posiadanym budynkiem. Jednostka nie może w tym czasie atakować.

Opis: Obowiązkowa jednostka każdej talii Mrozu - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryBlessing of Light - budynek, z którym połączony jest Skyelf Templar otrzymuje Blessing of Light i regeneruje się o 60 co sekundę.

Opis: Obowiązkowa jednostka każdej talii Mrozu. W PvE zdolność "leczenia" budynków świetnie wpasowuje się w talię opartą na obronie przy użyciu wieżyczek. Gracze PvP natomiast używają tej karty z innego powodu - to świetna kontra na takie jednostki latające, jak Skyfire Drake czy War Eagle , z którymi ciężko sobie poradzić w inny sposób - Skyelf Templar rozprawi się z nimi w kilkanaście sekund.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Kobold Trick

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Zwykły

Charges: 4

Orby: 9 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 50 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Repair Building - natychmiast naprawia posiadany budynek o 850. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach.

Opis: Kolejny bardzo ważny punkt talii Mrozu. Błyskawiczne leczenie budynków przyda Ci się nie tylko wtedy, gdy będziesz chciał zapobiec zniszczeniu Orba, ale także do regeneracji posiadanych wież, by przeciwnikowi trudniej było je zniszczyć.

10 - [Spis kart] Mróz cz.4 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry