[Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Construct
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 310 Obrona: 5300 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL Arcane Turret - co 5 sekund jednostka strzela kulą energii, która zadaje 690 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 1030. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Siege - jednostka zadaje o 50% więcej obrażeń budynkom. Opis: Bardzo mocny argument przeciwko budynkom - większość z nich pada po kilku strzałach Constructa. Jeśli jednak nie zależy Ci w danej misji na możliwości kruszenia wszelkich ścian, lepiej wziąć przepotężnego Dreadnoughta . Tym bardziej, że Construct nie może atakować jednostek latających, co jest nie do przyjęcia w niektórych scenariuszach PvE, szczególnie na wyższym poziomie trudności. |
Shatter Ice
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 100 Ice Explosion - zadaje po 2400 obrażeń zamrożonym jednostkom w promieniu 15 metrów, w sumie do 7200. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Czar zabójczy dla zamrożonych jednostek, jednak w praktyce rzadko przydatny. Aby zamrozić, a potem zniszczyć stwora, musisz wydać 180 punktów, a i tak nie zawsze jedno zaklęcie wystarcza do zabicia potężnej jednostki na czwartym Orbie. Raczej nieopłacalne. |
Maelstorm
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 240 Massive Blizzard - wywołuje 10 mroźnych podmuchów, z których każdy zadaje po 200 obrażeń przeciwnikom w promieniu 25 metrów, w sumie do 600 i zamraża ich po pewnym czasie. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: W PvE - ewentualnie można używać. W PvP szkoda miejsca na kartę, która nie dość, że kosztuje 240 Energii, to nim zamrozi przeciwników, zostawia im wystarczająco dużo czasu, by mogli uciec z obszaru działania zaklęcia. |
Skyelf Commander
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1500 Obrona: 1230 Typ broni: XL Rozmiar: L Celestial Blade - co 2 sekundy jednostka rzuca świetlistą lancą, która zadaje po 105 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 160. High Guard - aktywuj, by połączyć jednostkę z budynkiem. Nie może ona wtedy atakować. Resilient - budynek, z którym połączony jest Skyelf Commander, przyjmuje o 65% mniej obrażeń. Opis: Kolejna z jednostek wzmacniających budynki. W PvP nie ma mowy o jej używaniu - spełnia swoją rolę w PvE, w talii nastawionej na walkę wieżyczkami, chociaż na 4 Orbie bardzo rzadko się ich używa. |
Battleship
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 300 Atak: 3200 Obrona: 4350 Typ broni: L Rozmiar: XL Cannon Turrets - co 2 sekundy 4 działka zadają po 80 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 120. Barrage - aktywuj, by wystrzelić pięciokrotnie, za każdym razem zadając po 420 obrażeń przeciwnikom w promieniu 12 metrów, w sumie do 2500. Odrzuca małe jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 100). Opis: Droga jednostka, z drogą umiejętnością, dlatego używać jej powinno się raczej tylko w PvE. Przydaje się, gdy pod koniec scenariusza kampanii musisz pokonać jakiegoś pokaźnego stwora. |
Dreadnought
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra Charges: Rzadki Orby: Energia: 240 Atak: 4100 Obrona: 6100 Typ broni: XL Rozmiar: XL Pledge of the Giants - jednostka nie może się poruszać I otrzymuje: Shared Pain - wszystkie posiadane jednostki w promieniu 25 metrów przyjmują tylko 20% obrażeń. 75% pozostałych obrażeń jest absorbowane przez Dreadnoughta, a reszta wraca do zadającego obrażenia. Opis: Najbardziej wytrzymała jednostka w grze, przeznaczona tylko do czystej talii Frost. Świetna do tzw. "tankowania" - przyjmowania na siebie ataków przeciwnika, po to, by inne stwory mogły w tym czasie bez przeszkód zadawać obrażenia. Świetnie pomaga w tym zdolność zabezpieczająca pobliskie jednostki. Sam w sobie też jest silnym wojakiem, posiadającym bonus do ataku przeciwko bardzo dużym stworom. Nie jest bardzo drogi - aż o 60 Energii tańszy od Constructa . |