[Spis kart] Natura cz.5 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Energy Parasite
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 90 Atak: 520 Obrona: 300 Typ broni: S Rozmiar: M Power Shock - co 2 sekundy jednostka strzela kulą energii, która zadaje po 41 obrażeń przeciwnikom w promieniu 8 metrów dokoła celu, w sumie do 62. Może atakować tylko jednostki (budynków nie). Power Drain - aktywuj, by wyssać 30 Energii z Power Wella i dodać ją do swojej puli. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Dobry gracz przeważnie nie pozwoli Energy Parasite'owi wyssać Energii więcej niż raz, chociażby stawiając wieżyczkę, której ten nie może nawet zaatakować. Biorąc pod uwagę, że za jednym podejściem Parasite pobiera z Power Wella tylko 30 Energii, a koszt jego przywołania wynosi 90, jest to niezbyt opłacalny biznes. |
Healing Well
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 60 Obrona: 950 Water of Life - jednostki gracza w promieniu 25 metrów będą leczone maksymalnie o 220 punktów życia na sekundę. Początkowa zdolność leczenia wynosi 3000, po wyczerpaniu budynek potrzebuje trochę czasu, by ją przywrócić. Efekt nie może zostać zablokowany przez umiejętności blokujące. Opis: Jeśli uda się go wybudować w miejscu walki (można się przy tym wspomóc np. Curse of Oink ), Healing Well może znacząco wpłynąć na jej przebieg. Jak na 60 Energii, które musisz zapłacić, posiada bardzo dobry efekt. |
Parasite
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Epidemic - infekuje przeciwnika pasożytem, który zadaje 60 obrażeń co sekundę. Po 10 sekundach pasożyt przechodzi na kolejny cel, dostępny w promieniu 15 metrów. Maksymalnie może zadać obrażenia czterem jednostkom. Pasożyt zniknie, jeśli w pobliżu nie będzie żadnych celów. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Dość drogi, biorąc pod uwagę, że sam zdziała niewiele, gdyż przeciwnik, zmiarkowawszy, że rzuciłeś Parasite'a, czym prędzej odseparuje zarażoną jednostkę od pozostałych. Lepsze efekty daje z zaklęciami zatrzymującymi przeciwników, jak Ensnaring Roots czy Coldsnap (przy splashach). |
Shrine of Memory
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 100 Obrona: 1800 Echoes of the Past - aktywuj, by odzyskiwać Energię z Void o 100% szybciej przez 30 sekund. Nie można używać przez 60 sekund po wybudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. Opis: W PvE można używać, bo na drugim Orbie nie masz jeszcze zazwyczaj nadmiaru Energii, a pula Void jest pokaźna. W PvP natomiast wydatek nie zwróci się szybko, a dodatkowo budynek ma minutowy cooldown po zbudowaniu, co raczej skreśla go z listy kart używanych w decku do potyczek między graczami. |
Drones
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 4x4 Orby: Energia: 120 Atak: 1560 Obrona: 1800 Typ broni: L Rozmiar: M Tunneling - aktywuj, by teleportować jednostkę do wyjścia tunelu. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Opis: Tunneling jest tak słabo rozwinięty (korzysta z niego bardzo niewiele jednostek), że nie opłaca się stawiać Tunnelu wyłącznie dla Dronesów. Jednostka ta kosztuje 120 Energii, za tę cenę lepszy jest jednak raczej Fathom Lord . |
Fathom Lord
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 120 Atak: 2100 Obrona: 1800 Typ broni: XL Rozmiar: L Paralyze - aktywuj, by sparaliżować wybranego przeciwnika na 15 sekund. Po zakończeniu działania efektu, cel jest odporny na paraliż przez jakiś czas. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 35). Opis: Co prawda nie ma Swifta, jak Drones , ale zadaje o wiele więcej obrażeń i pozwala paraliżować wybrane jednostki, co przy silniejszych przeciwnikach ma bardzo duże znaczenie. Karta warta miejsca w talii. |