[Spis kart] Mróz cz.7 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Avatar of Frost
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 3200 Obrona: 500 Typ broni: L Rozmiar: XL Frozen Armor - co 15 sekund jednostka pokrywa się lodowym pancerzem, który absorbuje do 2150 obrażeń. Opis: Jednostka z teoretycznie niewielką ilością obrony, ale zabezpieczona przez tarczę, która czyni z Avatar of Frost potężnego wojownika. Jeśli przeciwnik nie ma jednostek, które w czasie mniejszym niż 15 sekund zadadzą Avatarowi ponad 2650 obrażeń, przegra z kretesem. Gdy jednak tarcza zostanie zniszczona, Avatar of Frost szybko ginie - dlatego ważne jest szybkie jego przyzwanie, by oponent nie miał go czym skontrować. Spore możliwości poparte są sporym kosztem, ale jednostka jest w pełni warta wydania na nią 250 Energii. |
Frost Shard
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 4 Orby: Energia: 200 Freezing Shock - tworzy mroźne porażenie, które zadaje po 750 obrażeń jednostkom w promieniu 15 metrów dokoła celu, w sumie do 2250. Zamraża jednostki w obszarze działanie na 10 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Zamraża i zadaje obrażenia - zresztą całkiem spore. Gdyby nie bardzo wysoki koszt, byłaby to wyśmienita karta. Jednak zazwyczaj wolisz poczekać jeszcze chwilkę i przywołać Avatar of Frost . |
Kobold Engineer
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 950 Obrona: 2000 Typ broni: M Rozmiar: L Architect - co 4 sekundy jednostka naprawia budynek o 430 punktów. Opis: Automatyczne naprawianie posiadanych budynków? W to mi graj! Jednostka świetnie nadaje się zarówno do obronnych misji w PvE, jak i do współpracy z niektórymi budynkami w PvP - często spotykana wraz z Church of Negation u graczy, używających talii z kartami Mrozu i Cienia. |
Retreating Circle
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 60 Homeland Portal - tworzy portal, który teleportuje posiadane jednostki w promieniu 15 metrów do najbliższego własnego monumentu. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Pozwala wrócić do najbliższego Orba w przypadku niepowodzenia w trakcie walki z dala od Twojej siedziby lub gdy przeciwnik zaskoczy Cię nagłym atakiem na bazę. Trzeba tylko uważać, by w takiej sytuacji być odpowiednio blisko obleganego miejsca, aby przypadkowo nie oddalić się jeszcze bardziej, wydając przy okazji 60 Energii. |
Stronghold
Typ: Budynek Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 150 Atak: 2155 Obrona: 3600 Cannon Turrets - co 3 sekundy każda z 8 armat zadaje po 52 obrażenia przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 75. Bombardment - co 4 sekundy forteca wystrzeliwuje pocisk moździerzowy, który zadaje po 180 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 265. Odrzuca małe i średnie jednostki. Opis: Bardzo silna wieża zadająca wiele obrażeń i cechująca się wprost ogromną wytrzymałością. W talii nastawionej na defensywę, wspomagana jeszcze zaklęciami i jednostkami naprawiającymi - Kobold Trick i Kobold Engineer jest bardzo, bardzo trudna do zniszczenia. |
Winter Witch
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 60 Atak: - Obrona: 1160 Typ broni: Specjalny Rozmiar: M Frost Beam - atakuje mroźnym promieniem, który zamraża jednostkę przeciwnika po krótkiej chwili. Gdy efekt minie, cel jest odporny na zamrożenie przez 10 sekund. Gift of Winter - powstaje mroźna aura o promieniu 15 metrów, która posiadanym jednostkom w zasięgu działania zapewnia 3 lodowe tarcze na 3 sekundy, w sumie do 12. Każda z tarcz absorbuje do 850 obrażeń przez 30 sekund. Zaklęcie zostaje przerwane, gdy jednostka zostaje odrzucona. W przeciwnym wypadku trwa, dopóki Winter Witch nie otrzyma innych rozkazów. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 100). Opis: Tania jednostka wsparcia, dobra do użycia przy ostatecznych atakach na siedzibę wroga w PvE. W PvP raczej się nie przydaje. Dość łatwo ginie, dlatego trzeba ją trzymać z tyłu - z dala od ataków strony przeciwnej. |