[Spis kart] Mróz cz.7 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Avatar of Frost
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 3200 Obrona: 500 Typ broni: L Rozmiar: XL
Opis: Jednostka z teoretycznie niewielką ilością obrony, ale zabezpieczona przez tarczę, która czyni z Avatar of Frost potężnego wojownika. Jeśli przeciwnik nie ma jednostek, które w czasie mniejszym niż 15 sekund zadadzą Avatarowi ponad 2650 obrażeń, przegra z kretesem. Gdy jednak tarcza zostanie zniszczona, Avatar of Frost szybko ginie - dlatego ważne jest szybkie jego przyzwanie, by oponent nie miał go czym skontrować. Spore możliwości poparte są sporym kosztem, ale jednostka jest w pełni warta wydania na nią 250 Energii. | ![]() |
Frost Shard
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 4 Orby: Energia: 200 Freezing Shock - tworzy mroźne porażenie, które zadaje po 750 obrażeń jednostkom w promieniu 15 metrów dokoła celu, w sumie do 2250. Zamraża jednostki w obszarze działanie na 10 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Zamraża i zadaje obrażenia - zresztą całkiem spore. Gdyby nie bardzo wysoki koszt, byłaby to wyśmienita karta. Jednak zazwyczaj wolisz poczekać jeszcze chwilkę i przywołać Avatar of Frost . | ![]() |
Kobold Engineer
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 950 Obrona: 2000 Typ broni: M Rozmiar: L
Opis: Automatyczne naprawianie posiadanych budynków? W to mi graj! Jednostka świetnie nadaje się zarówno do obronnych misji w PvE, jak i do współpracy z niektórymi budynkami w PvP - często spotykana wraz z Church of Negation u graczy, używających talii z kartami Mrozu i Cienia. | ![]() |
Retreating Circle
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 60 Homeland Portal - tworzy portal, który teleportuje posiadane jednostki w promieniu 15 metrów do najbliższego własnego monumentu. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Pozwala wrócić do najbliższego Orba w przypadku niepowodzenia w trakcie walki z dala od Twojej siedziby lub gdy przeciwnik zaskoczy Cię nagłym atakiem na bazę. Trzeba tylko uważać, by w takiej sytuacji być odpowiednio blisko obleganego miejsca, aby przypadkowo nie oddalić się jeszcze bardziej, wydając przy okazji 60 Energii. | ![]() |
Stronghold
Typ: Budynek Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 150 Atak: 2155 Obrona: 3600
Opis: Bardzo silna wieża zadająca wiele obrażeń i cechująca się wprost ogromną wytrzymałością. W talii nastawionej na defensywę, wspomagana jeszcze zaklęciami i jednostkami naprawiającymi - Kobold Trick i Kobold Engineer jest bardzo, bardzo trudna do zniszczenia. | ![]() |
Winter Witch
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 60 Atak: - Obrona: 1160 Typ broni: Specjalny Rozmiar: M
Opis: Tania jednostka wsparcia, dobra do użycia przy ostatecznych atakach na siedzibę wroga w PvE. W PvP raczej się nie przydaje. Dość łatwo ginie, dlatego trzeba ją trzymać z tyłu - z dala od ataków strony przeciwnej. | ![]() |