[Spis kart] Mróz cz.6 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Armored Tower
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 80 Atak: 1420 Obrona: 2590 Ice Bolt - co 2 sekundy wieża miota mroźnym pociskiem, który zadaje po 110 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 170. Gift of Ice - posiadane jednostki i budynki w promieniu 25 metrów będą przyjmować o 50% mniej obrażeń przez 30 sekund, maksymalnie do 5200. Opis: W PvP na trzecim Orbie raczej rzadko używa się wież. Armored Tower można wziąć do talii przed którymś ze scenariuszy PvE, skupiających się na obronie jakiegoś miejsca. Budynek cechuje się wielką wytrzymałością, co umacnia jego walory defensywne. |
Ward of the North
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Protective Ice - posiadane jednostki i budynki w promieniu 15 metrów przyjmują o 50% mniej obrażeń, maksymalnie do 7800 obrażeń. Trwa przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Średnio drogie zmniejszenie obrażeń przyjmowanych przez jednostki. Dobre do PvE na misje obronne - możliwość znacznego osłabienia ataków wroga jest tam bardzo cenna, a na brak Energii często nie można narzekać - jeśli jest wolne miejsce w talii, warto wziąć. W PvP jednak koszt robi swoje, raczej szkoda tych 100 Energii, które można przeznaczyć np. na Avatar of Frost . |
Timeless One
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 50 Atak: 480 Obrona: 850 Typ broni: M Rozmiar: M Time Shock - co 3 sekundy jednostka atakuje, zadając po 45 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 70. Odrzuca małe jednostki Frozen Stasis - aktywuj, by zamrozić do 3 jednostek w wybranej strefie na 10 sekund. Gdy efekt minie, cele są odporne na zamrożenie przez 10 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 20). Opis: Jednostka godna uwagi ze względu na tanie zamrażanie. Jeżeli ktoś opiera swoją taktykę właśnie na tym aspekcie talii Mrozu, powinien być zadowolony. Na Timeless One trzeba uważać, bo jak na 3 Orb ma niezbyt wiele punktów życia. |
Skyelf Sage
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1030 Obrona: 975 Typ broni: L Rozmiar: L Celestial Blade - co 2 sekundy jednostka rzuca świetlistą lancą, która zadaje po 70 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 110. High Guard - aktywuj, by połączyć z posiadanym budynkiem. Skyelf Sage nie może wtedy atakować. Surge of Strength - budynek połączony ze Skyelf Sage otrzymuje Surge of Strength i zadaje o 85% więcej obrażeń. Opis: W PvE raczej nieprzydatny, gdyż rzadko na trzecim Orbie korzystasz z budynków ofensywnych. Warto jednak włożyć do talii PvE przed misją, w której będziesz musiał długo bronić jakiegoś miejsca. |
Shrine of Martyrs
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 300 Obrona: 1800 Shield of the Martyr - aktywuj, by stworzyć tarcze ochronne o całkowitej sile 400% aktualnej Energii w Void, które nakładane są na posiadane jednostki. Tarcze utrzymują się przez 30 sekund i absorbują 50% wszystkich obrażeń. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. Opis: Za droga - przynajmniej w PvP - 300 Energii na budynek, który przeciwnik może zniszczyć, to zdecydowanie zbyt wiele. W PvE bardzo pomaga, dzięki wielokrotnej możliwości zmniejszania obrażeń po wcześniejszym rozstawieniu w bezpiecznym miejscu. Masz miejsce w talii - bierz. |
Shield Building
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 50 Ice Shield - nakłada lodową tarczę na posiadany budynek, która absorbuje 1300 obrażeń przez 8 sekund. Ice Shield odnawia się co 7 sekund, w sumie 3 razy. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Bardzo tania karta, a jej użycie przynosi duże korzyści. Przydatna, gdy oponent zaatakuje Twoją bazę, do ochrony wieżyczki lub dłuższego utrzymania Orba. Można stosować w taliach kilkukolorowych, dzięki temu, że Shield Building wymaga tylko jednego Orba Mrozu. |