[Spis kart] Mróz cz.9 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Ice Tornado
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 30 Frosty Storm - tworzy lodowe tornado, które przesuwa się wzdłuż wybranej ścieżki, ciskając lodowymi odłamkami, z których każdy zadaje po 260 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów, w sumie do 750 na sekundę. Maksymalna odległość, jaką może przebyć, to 30 metrów. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Silne, ale zbyt drogie. Co gorsza, przeciwnik może uciec z zasięgu działania zaklęcia podczas poruszania się tornada. Raczej strata miejsca w talii, a już w PvP - nie do przyjęcia. | ![]() |
Tempest
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 90 Atak: 1720 Obrona: 1850 Typ broni: M Rozmiar: L
Opis: Jednostka rzadko używana - jeżeli w PvP dojdzie się do 4 Orbów, Energia gromadzi się bardzo szybko i lepiej wydać ją na coś droższego, by ostatecznie zmieść przeciwnika z powierzchni ziemi. W PvE również nie można narzekać na brak Energii, dlatego nie widzę szerszego zastosowania dla Tempest - dobrych kart w talii Mrozu jest tak wiele, że wolne miejsca trzeba zapełniać z rozwagą. | ![]() |
Worldbreaker Gun
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 6900 Obrona: 4500
Opis: Niewyobrażalna potęga, nieprzydatna w PvP, ale w scenariuszach kampanii mogąca niszczyć całe armie wrogów. Dużo kosztuje, ale po zbudowaniu i ataku na siedzibę przeciwnika, możesz patrzeć jak dziesiątki jednostek padają, gdy użyjesz Heavy Snowball. Prawdę mówiąc, raczej się z tego nie korzysta, ale Worldbreaker Gun pozwala poczuć prawdziwą siłę drzemiącą w kartach... | ![]() |