Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Razorleaf

Typ: Stwór

Rzadkość: Rzadki

Charges: 1

Orby: 1 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry2 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 260 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 260

Atak: 300

Obrona: 2760

Typ broni: L

Rozmiar: XL

3 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryRoot - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje:

4 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryRain of Razorleaves - co 5 sekund jednostka wyrzuca grad ostrych liści, które zadają po 50 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 70. Ma długi zasięg - 50 metrów.

Opis: Bardzo dobra jednostka, z niewielkim atakiem początkowym, ale wielkimi możliwościami po zmianie trybu - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryLinked Fire - do 7 jednostek, połączonych ze sobą siecią korzeni, wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki.

Opis: Bardzo dobra jednostka, z niewielkim atakiem początkowym, ale wielkimi możliwościami po zmianie trybu. Razorleaf ma wtedy zasięg większy od wież obronnych, może je zatem niszczyć, sam nie otrzymując obrażeń. Ma bardzo dużo życia, więc - wspomagany np. Shamanami i zaklęciami leczącymi - jest trudny do zlikwidowania. Dodatkowa możliwość to wzajemne wspomaganie się kilku osobników, ale przydaje się to raczej w PvE - rzadko zdarza się w PvP osiągnąć tyle Energii, by dało się przywołać większą ich liczbę.

Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Healing Gardens

Typ: Budynek

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 2

Orby: 5 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry6 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 120 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 120

Obrona: 2100

7 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryRitual of Recovery - każda jednostka w grze otrzymuje o 85% więcej korzyści z zaklęć i umiejętności leczących przez 30 sekund. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach.

Opis: Do PvE, gdy dysponujesz nadmiarem Energii - owszem - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryAura of Recovery - jednostki gracza w promieniu 20 metrów będą regenerować 2% swojego maksymalnego poziomu punktów życia co 2 sekundy. Nie może zostać zablokowany przez umiejętności blokujące.

Opis: Do PvE, gdy dysponujesz nadmiarem Energii - owszem. W PvP lepszym wyborem jest Healing Well , za którego przywołanie zapłacisz 60 Energii - o 60 mniej niż w przypadku Healing Gardens.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Thunderstorm

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 4

Orby: 8 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry9 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 150 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 150

Storm Cloud - wywołuje burzę, podczas której w jednostki wroga na obszarze o promieniu 20 metrów strzelają 4 pioruny. Każdy piorun może przeskoczyć na kilka jednostek, zadając 180 obrażeń pierwszej z nich, a następnym coraz mniej. Trwa przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach.

Opis: Do użycia ewentualnie w PvE podczas dużych walk. Przeciwnicy w PvP po ujrzeniu pierwszego pioruna uciekną z danego miejsca, chyba że ich wcześniej uziemisz. Jednak nawet wtedy Thunderstorm zadaje zbyt mało obrażeń w stosunku do swojego kosztu.

Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Swamp Drake

Typ: Stwór

Rzadkość: Zwykły

Charges: 2

Orby: 10 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry11 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 120 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 120

Atak: 1500

Obrona: 875

Typ broni: XL

Rozmiar: L

12 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryAcid Breath - co 2 sekundy jednostka pluje kwasem w przeciwników, który zadaje 150 obrażeń.

Opis: Dobra karta z charakterystyczną dla talii Natury zdolnością - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySleep well! - Sprawia, że 3 jednostki przeciwnika zasypiają na 15 sekund. Jednostki te nie mogą się poruszać ani atakować. Po 3 sekundach zbudzą się, jeśli zostaną zaatakowane. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 30).

Opis: Dobra karta z charakterystyczną dla talii Natury zdolnością. Po obu ulepszeniach Swamp Drake może usypiać do 5 jednostek, co stanowi całkiem niezłą alternatywę np. dla Curse of Oink .

Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Thornbark

Typ: Stwór

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 3

Orby: 13 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry14 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 120 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 120

Atak: 700

Obrona: 1300

Typ broni: M

Rozmiar: L

15 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryRoot - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje:

16 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryRadial Thorns - co 10 sekund jednostka we wszystkich kierunkach wystrzela kolcami, które zadają po 400 obrażeń przeciwnikom, w sumie do 600.

Opis: Kolejna jednostka z dosyć małą ilością ataku, której główną zaletę stanowi połączenie z innymi - w PvP się to jednak nie sprawdza, dlatego Thornbarka polecałbym raczej do scenariuszy kampanii - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryLinked Fire - do 5 jednostek, połączonych siecią korzeni, wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki.

Opis: Kolejna jednostka z dosyć małą ilością ataku, której główną zaletę stanowi połączenie z innymi - w PvP się to jednak nie sprawdza, dlatego Thornbarka polecałbym raczej do scenariuszy kampanii.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Revenge

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: 17 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry18 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Mirror Pain - wszystkie jednostki gracza w promieniu 25 metrów otrzymują tylko 80% obrażeń, zadając resztę jednostkom wroga w zasięgu. Trwa przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach.

Opis: Warto rzucić, gdy chcesz w pewien sposób "zabezpieczyć" jednostkę przed atakami - przeciwnik nie będzie Cię ranił, póki efekt nie minie, a jeśli zada Ci obrażenia, sam sobie skróci pasek życia. Z powodzeniem można z niego korzystać również w PvE.

19 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry