[Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Razorleaf
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 260 Atak: 300 Obrona: 2760 Typ broni: L Rozmiar: XL Root - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje: Rain of Razorleaves - co 5 sekund jednostka wyrzuca grad ostrych liści, które zadają po 50 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 70. Ma długi zasięg - 50 metrów. Linked Fire - do 7 jednostek, połączonych ze sobą siecią korzeni, wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki. Opis: Bardzo dobra jednostka, z niewielkim atakiem początkowym, ale wielkimi możliwościami po zmianie trybu. Razorleaf ma wtedy zasięg większy od wież obronnych, może je zatem niszczyć, sam nie otrzymując obrażeń. Ma bardzo dużo życia, więc - wspomagany np. Shamanami i zaklęciami leczącymi - jest trudny do zlikwidowania. Dodatkowa możliwość to wzajemne wspomaganie się kilku osobników, ale przydaje się to raczej w PvE - rzadko zdarza się w PvP osiągnąć tyle Energii, by dało się przywołać większą ich liczbę. |
Healing Gardens
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 120 Obrona: 2100 Ritual of Recovery - każda jednostka w grze otrzymuje o 85% więcej korzyści z zaklęć i umiejętności leczących przez 30 sekund. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. Aura of Recovery - jednostki gracza w promieniu 20 metrów będą regenerować 2% swojego maksymalnego poziomu punktów życia co 2 sekundy. Nie może zostać zablokowany przez umiejętności blokujące. Opis: Do PvE, gdy dysponujesz nadmiarem Energii - owszem. W PvP lepszym wyborem jest Healing Well , za którego przywołanie zapłacisz 60 Energii - o 60 mniej niż w przypadku Healing Gardens. |
Thunderstorm
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 150 Storm Cloud - wywołuje burzę, podczas której w jednostki wroga na obszarze o promieniu 20 metrów strzelają 4 pioruny. Każdy piorun może przeskoczyć na kilka jednostek, zadając 180 obrażeń pierwszej z nich, a następnym coraz mniej. Trwa przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Do użycia ewentualnie w PvE podczas dużych walk. Przeciwnicy w PvP po ujrzeniu pierwszego pioruna uciekną z danego miejsca, chyba że ich wcześniej uziemisz. Jednak nawet wtedy Thunderstorm zadaje zbyt mało obrażeń w stosunku do swojego kosztu. |
Swamp Drake
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 2 Orby: Energia: 120 Atak: 1500 Obrona: 875 Typ broni: XL Rozmiar: L Acid Breath - co 2 sekundy jednostka pluje kwasem w przeciwników, który zadaje 150 obrażeń. Sleep well! - Sprawia, że 3 jednostki przeciwnika zasypiają na 15 sekund. Jednostki te nie mogą się poruszać ani atakować. Po 3 sekundach zbudzą się, jeśli zostaną zaatakowane. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 30). Opis: Dobra karta z charakterystyczną dla talii Natury zdolnością. Po obu ulepszeniach Swamp Drake może usypiać do 5 jednostek, co stanowi całkiem niezłą alternatywę np. dla Curse of Oink . |
Thornbark
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 120 Atak: 700 Obrona: 1300 Typ broni: M Rozmiar: L Root - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje: Radial Thorns - co 10 sekund jednostka we wszystkich kierunkach wystrzela kolcami, które zadają po 400 obrażeń przeciwnikom, w sumie do 600. Linked Fire - do 5 jednostek, połączonych siecią korzeni, wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki. Opis: Kolejna jednostka z dosyć małą ilością ataku, której główną zaletę stanowi połączenie z innymi - w PvP się to jednak nie sprawdza, dlatego Thornbarka polecałbym raczej do scenariuszy kampanii. |
Revenge
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Mirror Pain - wszystkie jednostki gracza w promieniu 25 metrów otrzymują tylko 80% obrażeń, zadając resztę jednostkom wroga w zasięgu. Trwa przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Warto rzucić, gdy chcesz w pewien sposób "zabezpieczyć" jednostkę przed atakami - przeciwnik nie będzie Cię ranił, póki efekt nie minie, a jeśli zada Ci obrażenia, sam sobie skróci pasek życia. Z powodzeniem można z niego korzystać również w PvE. |