[Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Timeshifter Spirit
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: - Obrona: 775 Typ broni: Specjalna Rozmiar: M Rejuvinate - co 5 sekund jednostka wywołuje łańcuchową reakcję leczenia, która może zadziałać na kilka jednostek gracza. Pierwsza z nich zregeneruje 120 punktów życia, każda następna coraz mniej. Countermagic Field - aktywuj, by stworzyć strefę o promieniu 30 metrów, blokującą zaklęcia, w której przeciwnicy nie mogą używać zdolności ani ataków dystansowych. W strefie tej nie mogą być przyzwane żadne jednostki. Zaklęcie ulegnie przerwaniu, jeśli jednostka zostanie przewrócona. Jeśli tak się nie stanie, zaklęcie trwa do momentu, gdy jednostce zostaną wydane inne polecenia. Opis: Timeshifter to jakby mobilna wersja Mark of the Keeper . Dodatkowo leczy jednostki i całkiem dobrze mu to idzie. Jest bardzo rzadki, ale jeśli trafisz go w boosterze, warto włożyć do talii. |
Mindweaver
Typ: Budynek Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 4 Orby: Energia: 120 Atak: 1724 Obrona: 2500 Psionic Blast - co 3 sekundy jednostka wysyła energię, która zadaje po 190 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 290. Odrzuca małe i średnie jednostki. Edict of Command - kontroluj jednostkę przeciwnika przez 12 sekund. Efekt działa tylko na stwory wymagające 3 Orbów o maksymalnym koszcie 300 Energii. Kontrolowana jednostka nie może zostać uśmiercona przez gracza. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach (Koszt Energii: 100). Opis: Nie najgorsza wieża z ciekawym efektem powodującym różne reakcje u graczy, którzy spotykają się z nim po raz pierwszy. 12 sekund to jednak dosyć krótko jak na dość wysoki koszt użycia zdolności. |
Deepcoil Worm
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 2730 Obrona: 2300 Typ broni: Specialna Rozmiar: XL Volatile Spit - co trzy sekundy jednostka pluje lotną substancją, która zadaje po 330 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 490. Odrzuca małe i średnie jednostki. Zadaje 50% więcej obrażeń budynkom. Earth Dive - gdy jednostka się porusza, przyjmuje 50% mniej obrażeń oraz odrzuca małe i średnie jednostki, zadając dodatkowo po 250 obrażeń przeciwnikom w danej strefie, w sumie do 1000. Działa tylko na cele naziemne. Drill Tunnel - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje: Maw of the Depths - jednostka działa jako punkt wejścia lub wyjścia z tunelu, pozwalając stworom gracza na dostęp do sieci tuneli. Tak długo, jak efekt działa, jako jednostka tunelowa, przyjmuje 50% mniej obrażeń. Opis: Jednostka silna i z ciekawymi możliwościami. Dzięki niej sieć tuneli zaczyna mieć pewien sens, Wykorzystywana wraz z Tunnelem , pomaga, gdy trzeba szybko przetransportować jednostki w scenariuszu PvE. W PvP praktycznie się nie przydaje. Nie ma niestety żadnego bonusu do obrażeń przeciwko któremuś z rozmiarów jednostek, koszt bywa też trochę zaporowy, ale po rzuceniu nie tak łatwo ją zniszczyć, głównie dzięki odporności w trakcie poruszania się. |
Enlightenment
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 175 Wish - anuluje wymagania, potrzebne do zagrania karty. Jedna karta rzucona w ciągu 20 sekund po użyciu Enlightenment nie wymaga żadnych Orbów. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Wspaniała karta, która umożliwia np. zagranie Shadow Wormem przy posiadaniu dwóch Orbów Natury i jednego Ognia. Gdy już uda Ci się uzbierać odpowiednio dużo Energii, by zagrać Enlightenment i upragnioną jednostką, możesz tworzyć niesamowite kombinacje, korzystając z dobrodziejstw talii dowolnego koloru. |
Wheel of Gifts
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 200 Obrona: 1810 Gift of Strength - każda jednostka gracza zadaje 20% więcej obrażeń. Trwa dopóki nie zostanie zniszczony. Gift of Resilience - każda jednostka gracza przyjmuje o 20% mniej obrażeń. Trwa dopóki nie zostanie zniszczony. Opis: Bardzo fajny budynek, którego główną zaletą jest fakt, że oddziałuje on na wszystkie posiadane jednostki. Koszt Energii jest trochę zaporowy, dlatego Wheel of Gifts znajdzie zastosowanie głównie w PvE - tam też raczej nie zostanie zniszczony, dzięki czemu wzmocni przywoływane przez Ciebie stwory na stałe. |