[Spis kart] Cień cz.2 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Skeleton Warriors
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 50 Atak: 600 Obrona: 510 Typ broni: M Rozmiar: S Unholy Armor - jednostka przyjmuje o 30% mniej obrażeń przez 20 sekund. Gdy efekt minie, Skeleton Warriors giną. Opis: Niezłe statystyki jak na koszt 50 Energii, dobre przeciwko średnim stworom, a także do zatrzymania przy sobie przeciwnika na jakiś czas (po użyciu umiejętności). Konkurencja dla Executora . |
Wrathblades
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 50 Atak: 510 Obrona: 600 Typ broni: S Rozmiar: S Burnout - jednostka zadaje o 30% więcej obrażeń przez 20 sekund. Gdy efekt minie, jest osłabiona i zadaje o 30% mniej obrażeń przez 40 sekund. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. Opis: Dobra jednostka do zabijania małych stworów, jeszcze lepsza, gdy użyjesz jej zdolności. Sporo punktów życia, dzięki którym może przetrwać dłużej niż np. Dreadcharger . |
Dreadcharger
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 60 Atak: 600 Obrona: 520 Typ broni: S Rozmiar: M Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Opis: Obowiązkowa karta każdej talii Cienia, głównie z powodu Swifta. To od Dreadchargera zazwyczaj zaczynasz grę, biegnąc szybko po Power Wella. Skuteczna przeciwko małym jednostkom. Ma ciekawe ulepszenia, dzięki którym zyskuje zdolność The Reaping. Pozwala na nałożenie Dreadchargerowi swego rodzaju tarczy z punktów życia innego posiadanego stwora - jest on wtedy prawdziwą potęgą. |
Motivate Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 25 Spur - poświęca jedną z jednostek gracza, by zdopingować wszystkie takie jednostki na polu bitwy (sojusznicze również). Powoduje u nich 50% wzrostu zadawanych obrażeń na 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Można używać, jeśli w swojej taktyce korzystasz z wielu takich samych jednostek. Zazwyczaj używa się jej na małych stworach (rzadko warto poświęcać drogiego wojaka dla 20-sekundowego bonusu). Oczywiście najkorzystniej jest rzucić to zaklęcie tuż przed przypuszczeniem ataku na oponenta. |
Nasty Surprise
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 5 Orby: Energia: 60 Foul Play - zmienia własną jednostkę w żywą bombę, która natychmiast eksploduje, zadając 150% aktualnego poziomu życia jako obrażenia jednostkom wroga i własnym w promieniu 25 metrów, do 33% na cel. Odrzuca małe i średnie jednostki. Ponowne użycie możliwe po 5 sekundach. Opis: Najlepiej używać na tanich jednostkach z jak największą ilością życia - na pierwszym Orbie dobrze w roli "żywej bomby" sprawdzą się Wrathblades . Czasami warto wysadzić także Dreadchargera , ponieważ posiada Swifta, dzięki któremu szybko wbiegnie w grupkę wrogów. Podobnie jak przy innych zaklęciach, trzeba uważać, by nie ranić własnych jednostek. |
Embalmer's Shrine
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 30 Obrona: 1032 Pick over the Bones - aktywuj, by zwiększyć liczbę punktów życia zdobywanych ze zwłok. Przez następne 40 sekund wszystkie zwłoki w grze zapewnią o 170% więcej punktów życia, gdy zostaną zebrane. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach (Koszt Energii: 50). Opis: Karta przydatna dla graczy, którzy korzystają z dobrodziejstw gromadzenia zwłok jednostek, czyli np. Shadow Phoenixa czy Furnace of Flesh . Nie kosztuje wiele i można ją spokojnie rzucić przy drugim Orbie, jeśli planujesz wykorzystać możliwości wyżej wymienionych kart. |