[Spis kart] Ogień cz.5 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Firedancer
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 4 Orby: Energia: 70 Atak: 740 Obrona: 430 Typ broni: Specjalna Rozmiar: M Pillar of Fire - co 4 sekundy jednostka tworzy słup ognia, który zadaje po 100 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 155. Odrzuca małe jednostki. Siege - jednostka zadaje o 75% więcej obrażeń budynkom. Opis: Firedancer, czyli lepsza (i droższa) wersja Fire Stalkera . Tylko dla czystych talii czerwonych, ze względu na wymagane dwa Orby Ognia. Zadaje trochę większe obrażenia budynkom, ale za to mniejsze jednostkom. Nie trzeba też czekać, jak u Stalkera, aż bomba eksploduje. Ogólnie rzecz biorąc, jednostka trochę lepsza, ale dużo droższa. Jeśli nie trafisz na nią przypadkiem w boosterze i nie posiadasz niepotrzebnych BattleForge Pointsów - raczej nie inwestuj. |
Rocket Tower
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 80 Atak: 1700 Obrona: 2000 Rocket Barrage - co 5 sekund wieża wystrzeliwuje maksymalnie 3 rakiety, w różne cele w zasięgu 5 metrów. Każda rakieta zadaje 85 obrażeń celowi. Odrzuca małe i średnie jednostki. Opis: Dość tania, wytrzymała i dająca popalić (dosłownie i w przenośni) przeciwnikowi wieżyczka. Jej wielką zaletą jest fakt, że oprócz małych jednostek przewraca także i średnie. Przy umiejętnym użyciu potrafi zamienić się w mocny element (jedynie) czystej talii czerwonej. |
Termite Hill
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 40 Obrona: 860 Termite Swarm - aktywuj, by w wybranym kierunku do wrogich budynków wysłać termity, które zadają 130 obrażeń co sekundę, w sumie przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 30). Opis: W talii składającej się wyłącznie z czerwonych kart istnieją lepsze sposoby na wydanie 70 (40 + 30) Energii na drugim Orbie, szczególnie, że lepsi przeciwnicy zwykle zdążą zniszczyć Termite Hill, zanim jeszcze zacznie im szkodzić. Ale ze względu na to, że karta wymaga tylko jednej Kuli koloru czerwonego, można jej z powodzeniem używać w taliach splashowych (patrz: słowniczek), gdzie często brak jednostek z dużymi obrażeniami przeciwko budynkom. |
Juggernaut
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 220 Atak: 3750 Obrona: 3550 Typ broni: XL Rozmiar: XL Stampede - aktywuj, by podbiec w wybranym kierunku, zadając przeciwnikom po drodze po 170 obrażeń, w sumie do 7750. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 100). Opis: Mimo że po przeczytaniu powyższego opisu zdolności raczej ciężko usiąść z wrażenia, jest to jeden z najbardziej niszczycielskich efektów w grze. Nie liczą się bowiem obrażenia zadawane jednostkom, ale to, że gdy Juggernaut ruszy do biegu, nie zatrzyma się, aż przebiegnie wyznaczoną odległość. Praktycznie wszystkie budynki, które staną wtedy na jego drodze (w tym Orby i Power Welle), legną w gruzach. Niestety, z powodu relatywnie małej ilości życia zbyt łatwo go uśmiercić - jednak w połączeniu z Ravage potrafi sam pokonać duże grupy słabszych przeciwników. I ten jego ryk... |
Magma Spore
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 50 Atak: 1260 Obrona: 470 Typ broni: L Rozmiar: M Magma Blast - co dwie sekundy jednostka miota ognistą kometą, która zadaje 160 obrażeń jednostkom latającym w promieniu 25 metrów od celu, w sumie do 200. Ground Blast - aktywuj, by wywołać eksplozję, która zadaje po 620 obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów od celu, w sumie do 970. Działa tylko na jednostki naziemne. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 30). Opis: By zranić jednostki naziemne, Magma Spore musi dopiero użyć swojej zdolności, ale i karta, i umiejętność nie kosztują wiele, a wywoływana eksplozja zadaje naprawdę sporo obrażeń. Jest to również jednostka latająca, przez co nie wszyscy mogą ją zranić i ma bonus do obrażeń przeciwko dużym stworom - a to najczęściej występujący rozmiar na trzecim Orbie. Bardzo dobry wybór zarówno dla posiadaczy czystej talii ognia, jak i splashy. |
Giant Slayer
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 80 Atak: 520 Obrona: 980 Typ broni: XL Rozmiar: M Charge - jednostka podbiega do przeciwników. Harmstring Rage - im jednostka dłużej atakuje, tym zadaje więcej obrażeń, jednak wraca do obrażeń początkowych, jeśli nie walczy przez 5 sekund. Dodatkowo zaatakowane jednostki poruszają się jedynie z prędkością chodu przez 10 sekund. Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Opis: Giant Slayer nie jest zły, ale na trzecim Orbie lepszą i niewiele droższą jednostką jest Magma Hurler . Pogromcy gigantów pozostaje ewentualnie miejsce w misjach PvE, gdzie często toczy się na tyle długie walki, by wykorzystać Harmstring Rage. |