[Spis kart] Ogień cz.5 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Firedancer
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 4 Orby: Energia: 70 Atak: 740 Obrona: 430 Typ broni: Specjalna Rozmiar: M
Opis: Firedancer, czyli lepsza (i droższa) wersja Fire Stalkera . Tylko dla czystych talii czerwonych, ze względu na wymagane dwa Orby Ognia. Zadaje trochę większe obrażenia budynkom, ale za to mniejsze jednostkom. Nie trzeba też czekać, jak u Stalkera, aż bomba eksploduje. Ogólnie rzecz biorąc, jednostka trochę lepsza, ale dużo droższa. Jeśli nie trafisz na nią przypadkiem w boosterze i nie posiadasz niepotrzebnych BattleForge Pointsów - raczej nie inwestuj. | ![]() |
Rocket Tower
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 80 Atak: 1700 Obrona: 2000
Opis: Dość tania, wytrzymała i dająca popalić (dosłownie i w przenośni) przeciwnikowi wieżyczka. Jej wielką zaletą jest fakt, że oprócz małych jednostek przewraca także i średnie. Przy umiejętnym użyciu potrafi zamienić się w mocny element (jedynie) czystej talii czerwonej. | ![]() |
Termite Hill
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 40 Obrona: 860
Opis: W talii składającej się wyłącznie z czerwonych kart istnieją lepsze sposoby na wydanie 70 (40 + 30) Energii na drugim Orbie, szczególnie, że lepsi przeciwnicy zwykle zdążą zniszczyć Termite Hill, zanim jeszcze zacznie im szkodzić. Ale ze względu na to, że karta wymaga tylko jednej Kuli koloru czerwonego, można jej z powodzeniem używać w taliach splashowych (patrz: słowniczek), gdzie często brak jednostek z dużymi obrażeniami przeciwko budynkom. | ![]() |
Juggernaut
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 220 Atak: 3750 Obrona: 3550 Typ broni: XL Rozmiar: XL
Opis: Mimo że po przeczytaniu powyższego opisu zdolności raczej ciężko usiąść z wrażenia, jest to jeden z najbardziej niszczycielskich efektów w grze. Nie liczą się bowiem obrażenia zadawane jednostkom, ale to, że gdy Juggernaut ruszy do biegu, nie zatrzyma się, aż przebiegnie wyznaczoną odległość. Praktycznie wszystkie budynki, które staną wtedy na jego drodze (w tym Orby i Power Welle), legną w gruzach. Niestety, z powodu relatywnie małej ilości życia zbyt łatwo go uśmiercić - jednak w połączeniu z Ravage potrafi sam pokonać duże grupy słabszych przeciwników. I ten jego ryk... | ![]() |
Magma Spore
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 50 Atak: 1260 Obrona: 470 Typ broni: L Rozmiar: M
Opis: By zranić jednostki naziemne, Magma Spore musi dopiero użyć swojej zdolności, ale i karta, i umiejętność nie kosztują wiele, a wywoływana eksplozja zadaje naprawdę sporo obrażeń. Jest to również jednostka latająca, przez co nie wszyscy mogą ją zranić i ma bonus do obrażeń przeciwko dużym stworom - a to najczęściej występujący rozmiar na trzecim Orbie. Bardzo dobry wybór zarówno dla posiadaczy czystej talii ognia, jak i splashy. | ![]() |
Giant Slayer
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 80 Atak: 520 Obrona: 980 Typ broni: XL Rozmiar: M
Opis: Giant Slayer nie jest zły, ale na trzecim Orbie lepszą i niewiele droższą jednostką jest Magma Hurler . Pogromcy gigantów pozostaje ewentualnie miejsce w misjach PvE, gdzie często toczy się na tyle długie walki, by wykorzystać Harmstring Rage. | ![]() |