[Spis kart] Cień cz.8 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Necrofury
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 1 Orby: Energia: 220 Atak: 1100 Obrona: 3570 Typ broni: XL Rozmiar: XL Siege Mode - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje: Nether Bomb - co 4 sekundy jednostka miota piekielną kulą, która zadaje po 640 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 970. Działa tylko na cele naziemne. Odrzuca małe i średnie jednostki. Bone Shards - aktywuj, by wystrzelić kawałki kości, które zadają 2560 obrażeń jednostkom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 3900. Każdy strzał zmniejsza ilość życia jednostki o 2000. Jednostka nie będzie atakować, gdy jej punkty życia spadną poniżej 2000. Działa tylko na cele naziemne. Odrzuca małe, średnie i duże jednostki. Ponowne użycie możliwe po 9 sekundach. Opis: Jednostka o niezbyt zadowalającej ilości ataku. Biorąc pod uwagę, że znacznie mocniejszy Overlord kosztuje dokładnie tyle samo Energii, Necrofury raczej niepotrzebnie zajmuje miejsce w talii, przynajmniej tej przeznaczonej do PvP, w którym do 4 Orbów dochodzi się bardzo, ale to bardzo rzadko. |
Overlord
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 220 Atak: 3450 Obrona: 4000 Typ broni: L Rozmiar: XL Blood Share - aktywuj, by przekazać 1000 punktów życia Overlorda własnym jednostkom w promieniu 15 metrów. Ponowne użycie możliwe po 5 sekundach. Flesh Feast - zbiera pobliskie zwłoki, by regenerować 300 punktów życia co 6 sekund. Opis: Chyba najlepszy wybór na czwarty Orb do PvP. Sporo ataku i punktów życia, które może wykorzystywać do leczenia innych jednostek. Szybko się też regeneruje po zebraniu zwłok. Zastosowany przez zdolnego gracza, jest naprawdę trudny do uśmiercenia, głównie dzięki możliwości regeneracji. |
Rifle Cultists
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 50 Atak: 960 Obrona: 810 Typ broni: L Rozmiar: S Rifle Attack - co 2 sekundy jednostka strzela w przeciwników ślimakami, które zadają im 16 obrażeń. Dark Grenade - aktywuj, by naładować mroczną kulę, która eksploduje po oddaniu 24 strzałów, zadając po 2400 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 20 metrów dokoła celu, w sumie do 3600. Odrzuca małe i średnie jednostki. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. (Koszt Energii: 100). Opis: Tak tania karta na 4 Orbie oznacza mnóstwo małych jednostek i wielkie obrażenia. Bardzo dobry wybór na czwarty Orb do talii PvP. Niełatwo je zabić, bo potrafi się ich plątać pod nogami wielkich jednostek naprawdę sporo. |
Void Maw
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 100 Atak: 1900 Obrona: 1640 Typ broni: XL Rozmiar: L Nether Strike - co 4 sekundy jednostka strzela piekielną kulą, która zadaje po 300 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 450. Odrzuca małe i średnie jednostki. Void Shear - aktywuj, by rozpocząć potężny, samobójczy atak, zabijający Void Maw, ale dający całkowitą pewność, że cel jest martwy... (Koszt Energii: 200) Opis: W PvP praktycznie się nie przydaje ze swoją niezwykle drogą zdolnością za 200 Energii. Można rzucać, gdy przeciwnik użyje karty, kosztującej więcej niż 300, ale zdarza się to niezwykle rzadko. W PvP, w którym na 4 Orbach masz pod dostatkiem Energii - owszem, jako kamikaze, zabijający momentalnie największych przeciwników po wykorzystaniu umiejętności. |
Death Ray
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 240 Atak: 4000 Obrona: 3000 Typ broni: XL Rozmiar: XL Necro Beam - co 4 sekundy jednostka strzela śmiertelnym promieniem, który zadaje po 550 obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów dokoła celu, w sumie do 830. Odrzuca małe i średnie jednostki. Leech Guns - uaktywnia cztery działa, z których każde od znajdujących się w zasięgu własnych jednostek wysysa 100 punktów życia co sekundę. Za jednym razem zebrane może zostać maksymalnie 3000 punktów życia. Tak długo, jak zebrane punkty życia trwają, jednostka zadaje o 50% obrażeń więcej. Wysysanie trwa, dopóki nie zostanie dezaktywowane. Opis: Dość silny, ale Overlord wygląda na lepszego, a przy tym jest troszkę tańszy. Death Ray ma, co prawda, zdolność jeszcze bardziej zwiększającą moc jego ataku, ale z jego życiem nie jest już tak dobrze, jak u wspomnianego olbrzyma. |