[Spis kart] Cień cz.7 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Soulshatter
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 150 Soul Explosion - początkowo zadaje po 850 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 25 metrów, w sumie do 2550. Jednostki objęte działaniem zaklęcia eksplodują w razie śmierci, zadając dodatkowo po 360 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 15 metrów, w sumie do 540. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Zaklęcie zadające duże obrażenia wrogom, całkowicie warte swej ceny. Musisz uważać, by w zasięgu jego działania nie znalazły się Twoje jednostki, a następnie dodatkowo nie zbliżać się do wrogów, którzy umierając eksplodują, ponieważ, zabijając danego przeciwnika, możesz przypadkiem zaszkodzić sam sobie. | ![]() |
Blood Healing
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 50 Soul Sacrifice - wybrana jednostka gracza traci 250 punktów życia i leczy pozostałe stwory w zasięgu 15 metrów dokoła niej, w sumie do 860 punktów życia co sekundę. Trwa przez 10 sekund lub do czasu, aż jednostka zginie. Stwór objęty działaniem zaklęcia nie może być leczony, dopóki nie zakończy się jego działanie. Ponowne użycie możliwe po 5 sekundach. Opis: Aby wyleczyć nasze jednostki, musisz poczekać aż na 3 Orby, a dodatkowo poświęcić część życia któregoś z wojaków. Czar leczy jednak bardzo dobrze, do 860 punktów na sekundę. Po rzuceniu starasz się trzymać jednostek, które chcesz wyleczyć, ale uważasz też, by regenerująca ich punkty życia jednostka nie została zabita. Warto użyć np. przy Mutating Frenzy , po użyciu zdolności tego ostatniego, stawiając obok jakąś tanią jednostkę, by utrzymywała przy życiu stwora ze zwiększonymi możliwościami ataku. | ![]() |
Infect
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 100 Infectous Vermin - infekuje do 7 przeciwników w promieniu 25 metrów. Jeśli zainfekowana jednostka umrze w ciągu następnych 20 sekund, z jej zwłok wyłoni się Nightcrawler z aktywowaną zdolnością Frenzy. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Jeśli użyjesz tego zaklęcia na sporą liczbę przeciwników, za koszt 100 Energii jesteś w stanie przyzwać nawet 3-5 jednostek, za które normalnie płaci się po 60. Mają one włączoną umiejętność Frenzy, przez którą giną po 20 sekundach, ale do tego czasu zdążysz najczęściej dokonać tego, co planowałeś, wybierając Infect. Ogólnie, są lepsze zaklęcia na 3 Orbie, szczególnie że to jest ultra rzadkie. | ![]() |
Wrathgazer
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 220 Atak: - Obrona: 2000 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL
Opis: Dosyć droga, ale z dużą ilością życia i kapitalną zdolnością dezintegracji, dzięki której przeciwnik - po upływie odpowiedniej ilości czasu - w jednej chwili pozbywa się nawet swojej najsilniejszej jednostki. Wrathgazer nie atakuje, dlatego przydałoby mu się wsparcie podczas procesu dezintegracji. Należy jednak uważać, bo w promieniu 20 metrów od niego wszystkie obrażenia, które zada mu przeciwnik, są mnożone razy dwa i rozdzielane pomiędzy nasze jednostki. Wypada posiadać w talii, w razie gdyby przeciwnik skorzystał z takich jednostek jak Juggernaut czy Avatar of Frost . | ![]() |
Church of Negation
Typ: Budynek Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 100 Obrona: 2000
Opis: Potężna broń, pozwalająca np. zabezpieczyć swojego Orba przed wrogiem, a przy tym znacznie tańsza niż Wrathgazer . Bardzo dobrze sprawdza się w talii, łączącej karty Cienia i Mrozu. Takie jednostki czy zaklęcia jak Kobold Trick i Kobold Engineer , zabezpieczają Church of Negation przed autodestrukcją, czyniąc go naprawdę potężnym budynkiem. | ![]() |
Cultist Master
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 60 Atak: 700 Obrona: 700 Typ broni: M Rozmiar: M
Opis: Tania jednostka, za której darmową (nie licząc utraty punktów życia) umiejętność przywołujesz co jakiś czas stwory kosztujące 60 Energii, ale ginące po upływie 20 sekund. Warto używać Cultist Mastera w razie ataku przeciwnika na Orba - wtedy stojący w jego pobliżu czarownik będzie regenerował swoje zdrowie, a jednocześnie przywoływane jednostki w pełni wykorzystają 20 sekund życia, nacierając ze zwiększonym o 50% poziomem ataku na oponenta. | ![]() |