[Spis kart] Ogień cz.6 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Magma Hurler
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1700 Obrona: 975 Typ broni: L Rozmiar: L Magma Balls - co 4 sekundy jednostka ciska kulą magmy, która zadaje po 240 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 360. Odrzuca małe i średnie jednostki. Opis: Bardzo dobra karta. Atak Magma Hurlera oprócz małych odrzuca także średnie jednostki, zadaje dużo obrażeń, również stworom latającym. Ze względu na to, że jednostka wymaga tylko jednego Orba Ognia, może być wykorzystana z powodzeniem w taliach kilkukolorowych. |
Tower of Flames
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 120 Atak: 2700 Obrona: 2100 Fire Ball - co 2 sekundy wieża miota kulą ognia, która zadaje po 216 obrażeń jednostkom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 324. Volcanic Ground - aktywuj, by wyrzucić 3 fale ognia, z których każda zadaje po 200 obrażeń przeciwnikom w promieniu 25 metrów dokoła wieży, w sumie do 1000. Działa tylko na jednostki naziemne. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 50). Opis: Bardzo silna wieżyczka, dodatkowo z zabezpieczeniem w razie gdyby podeszły pod nią jednostki. Do wykorzystania głównie w PvE, grając na trzecim Orbie z lepszym przeciwnikiem raczej ciężko mu nią zagrozić - użyje zaklęć, by zniszczyć ją w trakcie konstrukcji lub ominie. |
Vulcan
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 120 Atak: 2400 Obrona: 950 Typ broni: M Rozmiar: L Flamethrower - jednostka miota płomieniami, które zadają przeciwnikom 120 obrażeń co sekundę. Conflagrate - aktywuj, by w wybranym kierunku wypełnić obszar o kształcie stożka płomieniami, które zadają przeciwnikom 210 obrażeń co sekundę. Trwa to przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: W porównaniu z Magma Hurlerem Vulcan zadaje znacznie więcej obrażeń, ale walcząc z grupą przeciwników (a tak zdarza się najczęściej), bardziej opłaca się używać Hurlera, ponieważ ma większy atak "łączny". Oprócz tego jest troszkę tańszy i odrzuca małe oraz średnie jednostki. Sprawdź, który z nich Tobie podpasuje bardziej. |
Inferno
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 300 Meteor Shower - ciska w wybranym miejscu 8 meteorami, z których każdy zadaje po 200 obrażeń przeciwnikom w promieniu 15 metrów, w sumie do 600. Odrzuca małe i średnie jednostki. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Do misji PvE - owszem, potężne obrażenia na sporym obszarze, w sytuacji, gdy często masz nadwyżkę Energii. Jednak w PvP koszt rzucenia tego zaklęcia jest stanowczo zbyt wielki. Lepiej przywołać kilka Magma Spore'ów czy Magma Hurlerów . |
Spitfire
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 300 Atak: 3790 Obrona: 1900 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL Ground Bomb - co 4 sekundy jednostka strzela bombą z magmy, która zadaje po 270 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów od celu, w sumie do 420. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Air Defense - co 2 sekundy 8 działek strzela niezależnie, zadając po 60 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 85. Działa tylko na cele powietrzne. Siege - jednostka zadaje o 100% więcej obrażeń budynkom. Opis: Prawdziwy pogromca budynków. Zadaje im dwukrotność standardowych obrażeń, ma też specjalne działka atakujące jedynie "lataczy". Jego bolączki to bardzo duży koszt i niewielka ilość życia, ale jeśli dostanie się już do struktur przeciwnika, potrafi skruszyć je w kilka strzałów. Za tyle Energii istnieje jednak sporo lepszych opcji. |
Backlash
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 150 Void Surge - wywołuje eksplozję, która przeciwnikom w promieniu 25 metrów zadaje obrażenia równe posiadanej Energii w Void + 250% tej Energii. Do 25% tych obrażeń może zostać przyjęte przez pojedynczą jednostkę. Energia z Void nie jest zużywana. Odrzuca małe i średnie jednostki. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach Opis: Czar, który bardzo dobrze sprawdza się w misjach PvE, natomiast w potyczkach z innymi graczami nie jest zbyt często widywany. Powód jest prosty - zazwyczaj nie dochodzi się do takich wartości Energii w Void, by użycie Backslasha było opłacalne. Jednak do scenariuszy kampanii polecam jak najbardziej. |