[Spis kart] Natura cz.1 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Natura to przede wszystkim wielkie możliwości leczenia jednostek. Wśród zielonych kart znajdziesz leczące zaklęcia (Surge of Light ), leczące budynki (Healing Well , Healing Gardens ), a nawet leczące jednostki (Shaman ). Pozostałe atuty tej talii to przydatne zaklęcia obszarowe (Hurricane , Curse of Oink , Ensnaring Roots ) oraz "tunelling", czyli możliwość natychmiastowego przemieszczania się z jednego miejsca na mapie w drugie, po wcześniejszym wybudowaniu tam "wyjścia" z tunelu. Znajdziesz tutaj także karty, które umożliwiają przejęcie kontroli nad jednostkami przeciwnika (oczywiście z pewnymi ograniczeniami).
Shaman
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 70 Atak: 410 Obrona: 410 Typ broni: M Rozmiar: M Heal - co 5 sekund, jednostka leczy inną, dodając jej 120 punktów życia. Mystical Bolt - co 3 sekundy jednostka atakuje mistyczną energią, która zadaje po 58 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 87. Opis: Bardzo dobra karta, świetne wsparcie łuczników stojących na murze. Nigdy nie powinna być przywoływana do walki, tylko zawsze stosowana jako automat leczący Twoje jednostki. Potrafi leczyć również siebie. Gdy chcesz do uzdrawiania wyznaczyć konkretnego stwora, klikasz na Shamana, a potem na potrzebującą wsparcia jednostkę prawym przyciskiem myszy. |
Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie