[Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Imperials
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 70 Atak: 660 Obrona: 690 Typ broni: M Rozmiar: S Defensive Stance - po aktywacji jednostka otrzymuje: Resilient - przyjmuje o 40% obrażeń mniej. Slow - jednostka porusza się z niewielką prędkością. Opis: Trochę droższa od Northguards , ale posiadająca przydatną zdolność jednostka. Po jej aktywacji są bardzo wytrzymali, fajnie wyglądają, ale wolno się poruszają, przez co łatwo od nich uciec. Z tego też powodu, do stosowania raczej w scenariuszach PvE. |
Ice Barrier
Typ: Budynek Rzadkość: Zwykły Charges: 6 Orby: Energia: 20 Obrona: 510 Bariera obronna, nie atakuje. Opis: Niski koszt użycia karty powoduje, że Ice Barrier można wznieść, gdy zanosi się na walkę z dala od Twoich Orbów czy Power Welli, by móc przyzywać jednostki bliżej przeciwnika. Najczęściej jednak konstrukcja ta używana jest z Lyrish Knightami i Ice Guardianami , z powodu ich umiejętności, wymagających, by znaleźli się w pobliżu jakiejś należącej do gracza struktury. Dużym plusem jest to, że Ice Barrier się nie "buduje" - po przyzwaniu od razu służy Ci pomocą. |
Construction Hut
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 50 Obrona: 1120 Maintenance - budynki przywoływane w promieniu 25 metrów są budowane o 50% szybciej i kosztują o 25% mniej. Opis: Trochę musisz zainwestować, by budować taniej i szybciej, ale 50 Energii zwróci się, jeśli korzystasz z talii opartej na wieżyczkach. Bardzo przydatne w scenariuszach PvE, w których musisz bronić jakichś miejsc. W PvP jest, niestety, zazwyczaj zbyt mało czasu i Energii, by z niego skorzystać. |
Defense Tower
Typ: Budynek Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 50 Atak: 640 Obrona: 1500 Frost Bolt - co 2 sekundy wieża miota mroźnym pociskiem, który zadaje po 50 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 75. Opis: Jak na talię Mrozu Defense Tower to słaba wieża, ale ona albo Ice Shield Tower powinny znaleźć się w każdej talii, a już szczególnie w tej, przeznaczonej do PvE. Od swojej konkurentki jest wytrzymalsza, ale tamta posiada zdolność umożliwiającą otaczanie posiadanych jednostek lodowymi tarczami. |
Glacier Shell
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 5 Orby: Energia: 50 Encase in Ice - posiadany budynek zostaje pokryty lodowym pancerzem i absorbuje 75% obrażeń, w sumie do 1300. Trwa to przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach. Opis: Bardzo fajne zaklęcie, obowiązkowe w taliach opierających się na wieżyczkach, ważne dla grających w kampanię PvE niebieską talią. Rzucasz je na dany budynek, tylko kiedy jest atakowany, by w pełni wykorzystać 30 sekund trwania Glacier Shell. |
Home Soil
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 40 To Arms! - wszystkie jednostki gracza w promieniu 25 metrów będą zadawać o 40% więcej obrażeń, dopóki będą znajdować się w pobliżu posiadanych struktur. Trwa przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach Opis: Tanie, dobre, a przede wszystkim bardzo przydatne zaklęcie wzmacniające atak Twoich jednostek. Może służyć jako wzmocnienie ataku łuczników na murach, ale znacznie popularniejsze jest zastosowanie go wraz z Ice Guardianami , przywołanymi w pobliżu Ice Barrier . |