[Spis kart] Cień cz.4 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Resource Booster
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 50 Obrona: 1500 Power Flow - posiadane Power Welle w zasięgu 20 metrów wytwarzają o 33% więcej Energii, ale wyczerpują zasoby o 115% szybciej niż wcześniej. Opis: Dobra karta na krótkie walki, zmusza Power Welle do produkcji większych ilości Energii, ale sprawia, że szybciej się one wyczerpują. Rzucasz ją wtedy, gdy chcesz jak najszybciej zakończyć mecz i agresywnie nękasz przeciwnika. Jeśli jednak Power Welle się wyczerpią, masz bardzo kiepskie perspektywy. |
Ripper
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 70 Atak: 720 Obrona: 660 Typ broni: S Rozmiar: S Cannibalize - jednostka wykorzystuje pobliskie zwłoki, by regenerować 10 punktów życia co sekundę. Opis: Dobry przeciwko małym jednostkom, dla których ma bonus do obrażeń. Oponentowi ciężko będzie mu go zabić ze względu na Cannibalize, dzięki któremu Ripper po każdej walce regeneruje punkty życia. |
Shadow Mage
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 50 Atak: 960 Obrona: 560 Typ broni: Specjalna Rozmiar: M Soulborn - co 4 sekundy jednostka strzela pociskiem mrocznej energii, który zadaje po 230 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 345. Każdy strzał zmniejsza poziom życia Shadow Mage o 130 punktów. Jednostka zaprzestaje ataków, gdy jej poziom życia wyniesie Sacrifice - aktywuj, by poświęcić własną jednostkę i przekazać punkty życia ofiary, by zwiększyć ich liczbę u Shadow Mage. Ponowne użycie możliwe po 15 sekundach. Opis: Jak na jednostkę za 50 Energii, Shadow Mage zadaje bardzo dużo obrażeń, w dodatku kilku przeciwnikom naraz. Jak w przypadku wszystkich jednostek dystansowych nie należy ich rozstawiać obok siebie, by oponent nagle nie zagrał ulepszonym Eruption i nie zakończył ich żywota (podobnie ma się zresztą sprawa ze wszystkimi atakami zadającymi obrażenia kilku celom). |
Shrine of Greed
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 100 Obrona: 1400 Gimme Power! - aktywuj, by natychmiast przesłać 30% własnej i sojuszniczej Energii zgromadzonej w Void do właściwej puli Energii. Po dokonaniu tego, energia z Void nie będzie przywracana przez 40 sekund. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. Opis: Drugi Orb i 100 Energii (jak na Cień - dużo) za niezbyt pewny budynek - w PvP to nie przejdzie. Bardzo dobrze sprawdza się za to w scenariuszach kooperacyjnych, w których możesz wraz z kompanem (nawet grającym innym kolorem talii) dostać niezłego "kopa", po użyciu Gimme Power! Do wykorzystania głównie we wczesnym stadium rozgrywki, jako że później zazwyczaj posiadasz nadmiar Energii, a blokują Cię jedynie cooldowny. |
Stone of Torment
Typ: Budynek Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 90 Obrona: 1500 Tormenting - zła aura, która zadaje co sekundę 40 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 20 metrów. Malicious Joy - co 6 sekund jednostka teleportuje do siebie najbardziej oddaloną jednostkę przeciwnika w zasięgu 40 metrów. Opis: Jedna z tych kart Cienia, które bardzo działają na nerwy przeciwnikowi. Jednostce, która wejdzie w zasięg działania wieży, ciężko będzie go opuścić aż do momentu... śmierci. Ze Stone of Torment należy jednak uważać, bo zadawane przez niego obrażenia zabierają życie także naszym jednostkom w promieniu 20 metrów. |
Corpse Explosion
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 100 Explosive Bodies - zbiera do 2000 punktów życia ze zwłok w promieniu 25 metrów, by stworzyć wielką kulę, która eksploduje po 3 sekundach, zadając maksymalną wartość życia jednostek przed śmiercią jako obrażenia obszarowe stworom wrogim i własnym. Do 33% tych obrażeń może zostać przyjęte przez jeden cel. Działa tylko na cele naziemne. Odrzuca małe i średnie jednostki. Ponowne użycie możliwe natychmiast. Opis: Zaklęcie bardzo mocne, można go używać, jeżeli stracisz wiele jednostek w jednym miejscu, w którym pozostały jeszcze stwory przeciwnika. Kosztuje dosyć dużo, ale dobrze użyte może pozbawić oponenta jednostek, za które zapłacił znacznie więcej niż 100 Energii. |