[Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Regrowth
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 150 Emerald Blessing - natychmiast regeneruje jednostkom gracza w promieniu 25 metrów maksymalnie 1700 punktów życia. Prócz tego, tworzy aurę, w której jednostki regenerują 3% życia co sekundę, łącznie do 4200 punktów. Trwa przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach. Opis: Za stosunkowo niewielki koszt Energii potężnie wzmacniasz swoją armię. Dzięki temu, że wymaga tylko jednego zielonego Orba, może być z powodzeniem stosowane w taliach łączących karty kilku kolorów. Należy je rzucać w miejscach dłuższych starć, by wykorzystać jak najlepiej potencjał zaklęcia. |
Mind Control
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 350 Infinite Domination - zapewnia trwałą kontrolę nad jednostką przeciwnika, wymagającą 4 Orbów i kosztującą maksymalnie 300 Energii. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Koszt jest spory, ale dzięki niemu przeciwnik traci stwora, który kosztował go nawet 300 Energii, a Ty go zyskujesz. W praktyce w PvP jednak się tego nie używa, przyzywając czym prędzej tańsze jednostki, by szybko wykończyć przeciwnika. Pole do popisu dla Mind Control stanowią scenariusze PvE, w których dzięki temu zaklęciu możesz przed główną walką osłabić wrogą armię i zdobyć dodatkowego stwora, gdy często Twoje własne blokowane są przez cooldown. |
Noxious Cloud
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 290 Intoxication - tworzy chmurę, która zatruwa wszystkich wrogów w promieniu 25 metrów, początkowo zadając po 10 obrażeń na sekundę. Im dłużej zarażone jednostki są wystawione na działanie trucizny, tym więcej przyjmują obrażeń. Zatrucie powoli ustępuje po opuszczeniu chmury. Trwa przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Jak w wielu innych przypadkach Noxious Cloud opłaca się stosować tylko w kampanii PvE. Dobry gracz bowiem wyjdzie z terenu "chmury" zaraz po jej pojawieniu się, przez co jego jednostki przyjmą jedynie po 10 obrażeń na sekundę. Biorąc pod uwagę koszt zaklęcia i fakt, że jest ono dostępne dopiero na czwartym Orbie, to zdecydowanie zbyt mało. |
Lifestream
Typ: budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Obrona: 5500 Life Link - aktywuj, by zredukować obrażenia zadawane jednostkom gracza w wybranej w zasięgu 200 metrów strefie o promieniu 25 metrów. Jednostki te przyjmują jedynie 30% obrażeń, całą resztę oddając Lifestream. Trwa przez 30 sekund. Nie można używać przez 30 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Rzadko zdarza się, by po dojściu w PvP do czwartego Orba przeciwnik mógł Ci czymś zagrozić, dlatego szybko przywołujesz potężne jednostki (w talii Natury Grimvine lub Colossus ) i wykańczasz oponenta. Lifestream, podobnie jak większość budynków na czwartym Orbie, przydatny może być jedynie w PvE. Naprawdę bardzo wspomaga posiadane jednostki, które dodatkowo leczone, są praktycznie nie do zabicia. |
Primeval Watcher
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 260 Atak: 4300 Obrona: 3650 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL Gaze of the Watcher - co 3 sekundy jednostka atakuje promieniem energii, który przeskakuje od jednego przeciwnika do drugiego. Zadaje 180 obrażeń pierwszemu celowi, kolejne otrzymują coraz mniej. Stasis Field - aktywuj, by sparaliżować przeciwników w promieniu 25 metrów na 10 sekund. Gdy efekt minie, cele są przez jakiś czas odporne na paraliż. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach (Koszt Energii: 50). Opis: Jednostka słabsza od Grimvine , a kosztująca dokładnie tyle samo. Ma, co prawda, zdolność paraliżującą przeciwników, ale wspomniany olbrzym pęta ich za to swoimi korzeniami, a dodatkowo posiada Siege. Nietrudno wskazać lepszą kartę. |