Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Regrowth

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Zwykły

Charges: 3

Orby: 1 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry2 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry3 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 150 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 150

Emerald Blessing - natychmiast regeneruje jednostkom gracza w promieniu 25 metrów maksymalnie 1700 punktów życia. Prócz tego, tworzy aurę, w której jednostki regenerują 3% życia co sekundę, łącznie do 4200 punktów. Trwa przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach.

Opis: Za stosunkowo niewielki koszt Energii potężnie wzmacniasz swoją armię. Dzięki temu, że wymaga tylko jednego zielonego Orba, może być z powodzeniem stosowane w taliach łączących karty kilku kolorów. Należy je rzucać w miejscach dłuższych starć, by wykorzystać jak najlepiej potencjał zaklęcia.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Mind Control

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Rzadki

Charges: 1

Orby: 4 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry5 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry6 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 350 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 350

Infinite Domination - zapewnia trwałą kontrolę nad jednostką przeciwnika, wymagającą 4 Orbów i kosztującą maksymalnie 300 Energii. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach.

Opis: Koszt jest spory, ale dzięki niemu przeciwnik traci stwora, który kosztował go nawet 300 Energii, a Ty go zyskujesz. W praktyce w PvP jednak się tego nie używa, przyzywając czym prędzej tańsze jednostki, by szybko wykończyć przeciwnika. Pole do popisu dla Mind Control stanowią scenariusze PvE, w których dzięki temu zaklęciu możesz przed główną walką osłabić wrogą armię i zdobyć dodatkowego stwora, gdy często Twoje własne blokowane są przez cooldown.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Noxious Cloud

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 2

Orby: 7 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry8 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry9 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 290 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 290

Intoxication - tworzy chmurę, która zatruwa wszystkich wrogów w promieniu 25 metrów, początkowo zadając po 10 obrażeń na sekundę. Im dłużej zarażone jednostki są wystawione na działanie trucizny, tym więcej przyjmują obrażeń. Zatrucie powoli ustępuje po opuszczeniu chmury. Trwa przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach.

Opis: Jak w wielu innych przypadkach Noxious Cloud opłaca się stosować tylko w kampanii PvE. Dobry gracz bowiem wyjdzie z terenu "chmury" zaraz po jej pojawieniu się, przez co jego jednostki przyjmą jedynie po 10 obrażeń na sekundę. Biorąc pod uwagę koszt zaklęcia i fakt, że jest ono dostępne dopiero na czwartym Orbie, to zdecydowanie zbyt mało.

Typ: budynek - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Lifestream

Typ: budynek

Rzadkość: Rzadki

Charges: 1

Orby: 10 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry11 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry12 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 250 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 250

Obrona: 5500

Opis: Rzadko zdarza się, by po dojściu w PvP do czwartego Orba przeciwnik mógł Ci czymś zagrozić, dlatego szybko przywołujesz potężne jednostki (w talii Natury Grimvine lub Colossus ) i wykańczasz oponenta - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryLife Link - aktywuj, by zredukować obrażenia zadawane jednostkom gracza w wybranej w zasięgu 200 metrów strefie o promieniu 25 metrów. Jednostki te przyjmują jedynie 30% obrażeń, całą resztę oddając Lifestream. Trwa przez 30 sekund. Nie można używać przez 30 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach.

Opis: Rzadko zdarza się, by po dojściu w PvP do czwartego Orba przeciwnik mógł Ci czymś zagrozić, dlatego szybko przywołujesz potężne jednostki (w talii Natury Grimvine lub Colossus ) i wykańczasz oponenta. Lifestream, podobnie jak większość budynków na czwartym Orbie, przydatny może być jedynie w PvE. Naprawdę bardzo wspomaga posiadane jednostki, które dodatkowo leczone, są praktycznie nie do zabicia.

Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Primeval Watcher

Typ: Stwór

Rzadkość: Ultra rzadki

Charges: 1

Orby: 13 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry14 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry15 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 260 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 260

Atak: 4300

Obrona: 3650

Typ broni: Specjalna

Rozmiar: XL

16 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryGaze of the Watcher - co 3 sekundy jednostka atakuje promieniem energii, który przeskakuje od jednego przeciwnika do drugiego. Zadaje 180 obrażeń pierwszemu celowi, kolejne otrzymują coraz mniej.

Opis: Jednostka słabsza od Grimvine , a kosztująca dokładnie tyle samo - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryStasis Field - aktywuj, by sparaliżować przeciwników w promieniu 25 metrów na 10 sekund. Gdy efekt minie, cele są przez jakiś czas odporne na paraliż. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach (Koszt Energii: 50).

Opis: Jednostka słabsza od Grimvine , a kosztująca dokładnie tyle samo. Ma, co prawda, zdolność paraliżującą przeciwników, ale wspomniany olbrzym pęta ich za to swoimi korzeniami, a dodatkowo posiada Siege. Nietrudno wskazać lepszą kartę.

17 - [Spis kart] Natura cz.9 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry