[Spis kart] Cień cz.1 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Fioletowa talia w pewnym sensie jest najciekawszą ze wszystkich czterech. W znacznej mierze opiera się na różnych sztuczkach, doprowadzających często przeciwnika do szewskiej pasji. Można więc niczym zamachowiec z bombą wysadzić swoją jednostkę, zabijając przy okazji te należące do oponenta, można poświęcać jedne jednostki, by wzmacniać inne. Charakterystyczne są tutaj także czary ofensywne, które zadają obrażenia jednostkom przeciwnika, ale również i naszym. Warto z tą talią, jak i z każdą inną, eksperymentować i łączyć efekty różnych kart.
Decomposer
Typ: Budynek Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 50 Obrona: 1000 Shred them! - aktywuj, by rozłożyć własną jednostkę, zwracając natychmiast do puli 30% Energii, powracającej standardowo do Void, do którego przesłana zostaje pozostała część Energii. Ponowne użycie możliwe od razu. Opis: Na początek gry trochę szkoda wydawać 50 Energii na budynek, z którego niekoniecznie skorzystasz. Można zbudować później, gdy będziesz posiadać jednostki nieskuteczne na stwory przeciwnika. |
Executor
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 50 Atak: 600 Obrona: 520 Typ broni: M Rozmiar: M Burnout - jednostka zadaje o 30% więcej obrażeń przez 20 sekund. Gdy efekt minie, jest osłabiona i zadaje o 50% mniej obrażeń przez 40 sekund. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. Opis: Dobra jednostka na średnie stwory, dla których posiada bonus do obrażeń. Po włączeniu efektu, Executor jest dolny pokonać znacznie silniejsze jednostki tego rozmiaru. |
Forsaken
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 50 Atak: 450 Obrona: 450 Typ broni: M Rozmiar: S Crossbow Attack - co 2 sekundy jednostka strzela bełtami w przeciwników, które zadają im 6 obrażeń. Frenzy - po aktywowaniu, jednostka zadaje 12 obrażeń przez 20 sekund. Gdy efekt minie, Forsaken giną. Opis: Świetni, tani łucznicy na 1 Orbie. Siłą Forsaken jest umiejętność, z której opłaca się korzystać, gdy są oni na przegranej pozycji - ich atak zwiększa się wtedy dwukrotnie i mimo że po chwili giną, warto z tego skorzystać - w końcu prawdopodobnie i tak by zginęli, nie robiąc przeciwnikowi większej krzywdy. |
Lifestealer
Typ: Budynek Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 50 Atak: 1080 Obrona: 1200 Painful Shot - co 2 sekundy wieża strzela bolesnym pociskiem, który zadaje po 85 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 130. Każdy strzał zmniejsza ilość punktów życia budynku o 50. Wieżyczka zaprzestanie strzałów, gdy poziom życia będzie zbyt niski. Still alive - regeneruje 5 punktów życia co sekundę. Opis: Dobra, bardzo tania wieża, z dużą ilością ataku w stosunku do swojego kosztu. Na pierwszym Orbie ciekawą alternatywą dla niej jest Phase Tower , który posiada zdolność teleportacji, ale kosztuje trochę więcej i bije słabiej. |
Nox Trooper
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 50 Atak: 450 Obrona: 450 Typ broni: M Rozmiar: M Nightfire - co 2 sekundy jednostka strzela w przeciwników strumieniem mrocznej energii, który zadaje im 40 obrażeń. Overload - aktywuj, by wypuścić po 6 sekundach czasu przygotowania potężny pocisk, który zadaje przeciwnikom 300 obrażeń. Odrzuca małe jednostki. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 40). Opis: Jednostka statystykami przypominająca Forsaken , różniąca się głównie posiadaną zdolnością. W praktyce jej umiejętność jest mniej skuteczna - ma długi czas ładowania, podczas którego Nox Trooper łatwo może zostać zabity, a kosztuje 40 Energii. |
Phase Tower
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 60 Atak: 900 Obrona: 950 Shadow Bolts - co 3 sekundy wieża strzela pociskiem, który zadaje po 110 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 160. Relocation - budynek przenosi się w inne miejsce w zasięgu 50 metrów. Po przeniesieniu, wieża przyjmuje 200% więcej obrażeń przez 40 sekund. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Jedna z dwóch fioletowych wież na pierwszym Orbie. Trochę słabsza od Lifestealera , ale z bardzo fajną zdolnością, pozwalającą w miarę bezpiecznie postawić wieżę przed siedzibą przeciwnika, a następnie przenieść ją - już gotową - do środka. Wybór między tymi dwiema konstrukcjami należy do Ciebie. |