[Spis kart] Natura cz.8 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Grove Spirit
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Atak: - Energia: 70 Obrona: 1100 Typ broni: Specjalna Rozmiar: M Paralyzing Ray - jednostka ciska potężnym promieniem, który paraliżuje wybranego przeciwnika. Zaklęcie zostaje przerwane, jeśli jednostka zmieni cel lub zostaje odrzucona. Trwa przez 10 sekund. Healing Song - aktywuj, by stworzyć magiczną strefę o promieniu 25 metrów, w której jednostki gracza będą leczone o maksymalnie 860 co sekundę, w sumie do 4300. Działanie efektu skończy się, jeśli jednostka zostanie odrzucona. W przeciwnym wypadku trwa, dopóki Grove Spirit nie otrzyma innych rozkazów. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 100). Opis: Jednostka bardzo dobrze lecząca, niedroga (chociaż za umiejętność trzeba trochę zapłacić) i mogąca uziemiać inne stwory. Jej największą bolączką jest mała ilość życia, ale jeśli przyjdzie Ci się kiedyś bronić przy czterech Orbach (chociaż wtedy częściej się atakuje), to można ją umiejscowić gdzieś za murem. |
Colossus
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 280 Atak: 5820 Obrona: 5000 Typ broni: XL Rozmiar: XL Thunderous Roar - jednostka wydaje z siebie mrożący krew w żyłach ryk, który nie pozwala przeciwnikom w promieniu 20 metrów używać zdolności przez 10 sekund. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. (Koszt Energii: 10). Opis: Silna jednostka, z bardzo dużym atakiem, sporą ilością życia i przydatną zdolnością. Alternatywą dla Colossusa może być Grimvine , który kosztuje troszkę mniej, może być używany w splashach i posiada Siege'a, dzięki któremu radzi sobie z wszelkimi budynkami w kilkanaście sekund. |
Grimvine
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 1 Orby: Energia: 260 Atak: 5800 Obrona: 5000 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL Strangling Vines - przywiązuje przeciwników w promieniu 15 metrów do ziemi na 15 sekund, zadając każdemu celowi po 50 obrażeń co 2 sekundy. Uwięzione jednostki nie mają możliwości ruchu, ale mogą używać ataków dystansowych. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 100). Siege - jednostka zadaje o 50% więcej obrażeń budynkom. Opis: Jednostka statystykami bardzo przypominająca Colossusa , zdaje się jednak być trochę od niego lepsza. Posiadany przez Grimvine'a Siege przydaje się np. wtedy, gdy przeciwnik, grając talią Mrozu, zastawi się budynkami obronnymi, które opisywany olbrzym łatwo sprzątnie. Ma również zdolność, którą może zatrzymać wrogów, jednocześnie zadając im (niewielkie, bo niewielkie, ale zawsze) obrażenia. Przydaje się - jako jednostka na 4 Orbie - głównie w PvE. Do wykorzystania również w taliach kilkukolorowych. |
Spore Launcher
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 1 Orby: Energia: 260 Atak: 1200 Obrona: 6500 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL Root - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje: Explosive Spores - co 3 sekundy jednostka wystrzeliwuje gigantyczny zarodnik, który zadaje 150 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 225. Ma długi zasięg - 50 metrów. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Linked Fire - do 5 jednostek, połączonych siecią korzeni, wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki. Siege - jednostka zadaje o 50% więcej obrażeń przeciwko budynkom. Opis: Ulepszona wersja Razorleafa, w PvE bywa przydatny w miejscach, w których musisz się obronić, a że tych nie jest zbyt wiele, rzadko pojawia się w zielonych taliach. Biorąc pod uwagę, że kosztem mniejszych obrażeń ma tak naprawdę niewiele więcej życia niż Colossus czy Grimvine , a kosztuje tyle samo co ten ostatni - jeśli tylko nie przeszkadza Ci cooldown, lepiej skorzystać z któregoś z olbrzymów. |
Giant Wyrm
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 1 Orby: Energia: 300 Atak: 4000 Obrona: 3530 Typ broni: L Rozmiar: XL Corrosive Breath - co 3 sekundy jednostka zionie żrącą chmurą, która zadaje po 480 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów od celu, w sumie do 720. Odrzuca małe i średnie jednostki. Opis: Jednostka latająca, z tego powodu warto wykorzystywać ją w scenariuszach, gdy masz pod dostatkiem Energii. W PvP jej koszt jest niestety zaporowy, a Giant Wyrm nie rekompensuje tego żadną dodatkową zdolnością. |