[Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Swiftclaw
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 80 Atak: 660 Obrona: 510 Typ broni: M Rozmiar: M Bestial Fury - aktywuj, by zadawać 50% więcej obrażeń, jednostka będzie jednak poruszać się wolno. Trwa, dopóki nie zostanie dezaktywowane. Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Opis: Szybka jednostka z nie najgorszymi obrażeniami, zwiększanymi po aktywowaniu umiejętności. Jakąś alternatywą dla Swiftclawa mogą być Werebeasts . |
Hurricane
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 70 Blow them away! - wywołuje 5 silnych podmuchów wiatru, które odrzucają małe jednostki co 3 sekundy. Zadaje po 10 obrażeń jednostkom w strefie celu, w sumie do 100. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Warto posiadać, by podczas szybkiego ataku na siedzibę przeciwnika móc spokojnie rozprawić się z jego Orbem, podczas gdy wrogie jednostki będą toczyć się po ziemi. Przydaje się również podczas obrony własnej bazy - pozwala zbudować np. wieżę obronną. Zaklęcie podobne do Curse of Oink , ale dostępne jest na pierwszym Orbie, zadaje niewielkie obrażenia i działa tylko na małe jednostki. |
Burrower
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 70 Atak: 820 Obrona: 710 Typ broni: Specjalna Rozmiar: M Acid Spit - aktywuj, by zrzucić wrogie jednostki z muru. Na segmentach muru, na które zadziałał efekt, nie mogą zostać postawione jednostki przez 15 sekund. Zadaje 850 obrażeń ścianom i 30 obrażeń jednostkom. Dodatkowy bonus do obrażeń przeciwko budynkom obowiązuje również tutaj. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 50). Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Siege - jednostka zadaje o 50% więcej obrażeń budynkom. Opis: Stwór tani, szybki i silny - szczególnie przeciwko budynkom. Przydaje się również jego zdolność, dzięki której oponent raczej nie zagrozi Ci ostrzałem z murów. Po użyciu umiejętności ściany stracą sporo na wytrzymałości - wystarczy kilka(naście) sekund i legną w gruzach. |
Ghostspears
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 70 Atak: 900 Obrona: 780 Typ broni: M Rozmiar: S Weapon Change - czyni jednostkę bardziej efektywną przeciwko małym stworom. Trwa dopóki nie zostanie dezaktywowane (Koszt Energii: 10). Opis: Ghostspears, czyli lepsza wersja Spearmen , ze znacznie większą ilością ataku i szerszym paskiem życia. Bardzo dobra jednostka przeciwko średnim stworom, a po zmianie broni także przeciwko tym małym. |
Mauler
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 70 Atak: 710 Obrona: 830 Typ broni: L Rozmiar: M Slam - zaatakowane jednostki nie mogą używać swoich zdolności przez 5 sekund. Opis: Pięć sekund blokady zdolności specjalnych przydaje się w praktyce w niewielkim stopniu, a bonus do obrażeń przeciwko dużym jednostkom... cóż, niewiele stworów tego rozmiaru spotkasz na drugim Orbie, dlatego ciężko polecić Maulera. |
Spikeroot
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 120 Atak: 300 Obrona: 1000 Typ broni: M Rozmiar: L Root - jednostka nie może się poruszać i zyskuje: Spikes - co 5 sekund jednostka wystrzeliwuje linię kolców z ziemi, która kilkakrotnie zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom, na których natrafi. Każdy wystrzał kolców zadaje po 100 obrażeń wszystkim trafionym przeciwnikom, w sumie do 150. Linked Fire - do 5 jednostek połączonych ze sobą siecią korzeni wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki. Opis: Przed aktywacją zdolności obrażenia śmieszne niskie, przy koszcie jednostki, za który można przyzwać prawie dwie drużyny Ghostspearsów . Gdy już zmienisz tryb, Spikeroot atakuje jedynie w linii prostej, tak więc odpowiednio uważny gracz łatwo go uniknie. Jeśli w ogóle używać, to w PvE, gdzie oponenci nie są tak inteligentni jak żywi ludzie. |