Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Przykładowy scenariusz] The Soultree cz.1 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

The Soultree

Pora na ostatnią misję pierwszej kampanii dla jednego gracza i ostatni kolor talii - Cień. Ma on wiele sztuczek, które przydają się jednak głównie w potyczkach PvP, gdy liczy się szybkie pozbawienie przeciwnika Orba czy zyskanie minimalnej przewagi poprzez poświęcenie własnych jednostek. Twoim celem w The Soultree jest ochronienie tytułowego "drzewa dusz" przed atakami Zmierzchu. Musisz powstrzymać wrogie wojska, współpracując z ludzkimi obrońcami tego potężnego artefaktu.

Na początek przywołujesz cztery drużyny łuczników Forsaken i ruszasz nimi w kierunku swego rodzaju mostu, nazwanego tutaj Titans Wall - [Przykładowy scenariusz] The Soultree cz.1 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Na początek przywołujesz cztery drużyny łuczników Forsaken i ruszasz nimi w kierunku swego rodzaju mostu, nazwanego tutaj Titan's Wall. W pierwszej kolejności Twoim celem jest nie pozwolić przeciwnikom przejść przez ten właśnie most. Musisz przy tym uważać na obecnych tam ludzi - Lyrish Defenders - z sześciu drużyn co najmniej dwie muszą pozostać przy życiu, jeśli chcesz zakończyć misję sukcesem.

Po drodze na Titans Wall dorzucasz piątą drużynę łuczników - [Przykładowy scenariusz] The Soultree cz.1 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Po drodze na Titan's Wall dorzucasz piątą drużynę łuczników. Gdy dojdziesz na miejsce, trzy ekipy Forsaken wysyłasz na mury, ale tak, by stały na segmentach wysuniętych jak najbardziej na wschód. Stojącym na moście ludzkim obrońcom również nakazujesz wyjść na ścianę. Pozostali Forsakeni niech ostrzeliwują wroga z ziemi. Po chwili zaczną się ataki wojsk Zmierzchu. Odpierasz je, dorzucając kolejne drużyny łuczników, gdy tylko kończy się czas cooldownu.

Po kilku niezbyt wielkich atakach nadejdzie cała horda przeciwników, jednak wydająca Ci rozkazy Skylordka Viridya użyje swojej mocy i zamrozi ich na długi okres - wystarczająco długi, by uśmiercić (prawie) wszystkich - [Przykładowy scenariusz] The Soultree cz.1 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Po kilku niezbyt wielkich atakach nadejdzie cała horda przeciwników, jednak wydająca Ci rozkazy Skylordka Viridya użyje swojej mocy i zamrozi ich na długi okres - wystarczająco długi, by uśmiercić (prawie) wszystkich. Na czas, kiedy wrogowie są uziemieni, tymi jednostkami, które mają zbyt krótki zasięg, by ich dosięgnąć, schodzisz z muru, aby w pełni wykorzystać wszystkich posiadanych wojaków. Jedną drużyną odłączasz się od walczących i idziesz kawałek na wschód, a następnie zbaczasz na południe, by wybudować tam dwa Power Welle (w pierwszej kolejności) i Monument z fioletowym Orbem.

Po wykończeniu zamrożonych przeciwników, podchodzisz na chwilę do drugiego Orba, by zregenerować siły - [Przykładowy scenariusz] The Soultree cz.1 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Po wykończeniu zamrożonych przeciwników, podchodzisz na chwilę do drugiego Orba, by zregenerować siły. Musisz pomóc Viridyi dostać się do Soultree, więc robisz w tył zwrot i wracasz w okolice Twego pierwszego Monumentu, na Titan's Wall zostawiając jedynie Lyrish Defenders. W międzyczasie, poniżej miejsca Twego startu (na dole i trochę z lewej), pomiędzy dwoma Power Wellami stawiasz trzeci Monument.

Odbijasz wojskami w górę, w stronę Skylordki zmierzającej do drzewa - [Przykładowy scenariusz] The Soultree cz.1 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Odbijasz wojskami w górę, w stronę Skylordki zmierzającej do drzewa. Po drodze do celu, gdy zakończy się proces konstrukcji Orba, przywołujesz tyle sztuk Mutating Frenzy , na ile pozwala Ci posiadana Energia i cooldown.

1 - [Przykładowy scenariusz] The Soultree cz.1 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry