[Spis kart] Cień cz.3 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Life Weaving
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 75 Pain Link - całe obrażenia zadawane wybranej jednostce są redukowane o 30%, a 50% tych obrażeń otrzymują jednostki wrogie i własne w promieniu 15 metrów. Trwa przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Nie najgorsza karta, choć można się zastanawiać, czy za tyle Energii nie przyzwać np. kolejnego oddziału Forsakenów . Dużo lepszy efekt daje Unholy Power , droższe tylko o 25 Energii, ale dostępne dopiero na drugim Orbie. |
Darkelf Assassins
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 4x6 Orby: Energia: 50 Atak: 570 Obrona: 450 Typ broni: S Rozmiar: S Bow Attack - co sekundę jednostka wypuszcza strzały w przeciwników, zadając 12 obrażeń. Unholy Trance - jednostka nie może się ruszać i zadaje 16 obrażeń przez 10 sekund. Gdy efekt minie, Darkelf Assassins pozostają nieruchomi i nie mogą atakować przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Lepsi od Forsakenów łucznicy za tę samą cenę, z podobnym efektem, zwiększającym ich możliwości. Warto mieć i używać na murach bądź w PvE - tym bardziej, że po ulepszeniach czas, w którym nie mogą się poruszać po użyciu Unholy Trance spada do 10 sekund, a obrażenia, zadawane przy wykorzystaniu tej zdolności rosną do 20. |
Furnace of Flesh
Typ: budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 75 Obrona: 1900 Recycle - zbiera wszystkie zwłoki w promieniu 25 metrów, by pobrać z Void do puli Energii 2% z maksymalnej liczby punktów życia, jaką posiadały jednostki przed śmiercią. Opis: Wydawanie 75 Energii w PvP na budynek, którego użycie wcale nie jest pewne, to niezbyt dobry pomysł. By zwrócił się sam koszt budowy, w zasięgu działania Furnace of Flesh musiałyby umrzeć jednostki o łącznym życiu na poziomie 3750 punktów, a nieczęsto zdarza się w potyczkach między graczami, by tyle stworów poniosło śmierć w jednym miejscu. Do użycia więc tylko w PvE, tam gdzie prowadzisz defensywę - wtedy możesz czerpać z budynku spore korzyści. |
Nightcrawler
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 60 Atak: 640 Obrona: 745 Typ broni: M Rozmiar: M Frenzy - jednostka zadaje 50% więcej obrażeń przez 20 sekund. Gdy efekt minie, Nightcrawler ginie. Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. Opis: Jednostka z efektem podobnym do Forsaken, jednak trwającym o 8 sekund dłużej. Bardzo dobra przeciwko średnim jednostkom. Posiada też Swift, który pozwala jej dogonić przeciwników w razie ucieczki. |
Portal Nexus
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 50 Obrona: 1500 Teleport Station - aktywuj, by wybudować stację teleportacyjną w pobliżu własnej jednostki naziemnej. Gdy stacja zostanie zbudowana, stwory gracza mogą wejść do niej lub do portalu, by teleportować się pomiędzy tymi dwoma punktami. Tylko jedna stacja teleportacyjna może zostać zbudowana. Zdolność nie może zostać zablokowana zaklęciami blokującymi. Exsplosive Death - jeżeli stacja teleportacyjna zostanie zniszczona, spowoduje także eksplozję portalu, który zada po 3000 obrażeń jednostkom wrogim i własnym w promieniu 20 metrów, w sumie do 12000. Odrzuca małe i średnie jednostki. Opis: Nie jest drogi, a bardzo przyspiesza transport jednostek. Po zniszczeniu stacji, portal robi, niestety, więcej szkód Tobie niż przeciwnikowi (już on się o to postara), dlatego też konstrukcję tę powinno się stawiać poza bazą, by nie strzelić sobie w plecy. |
Shadow Phoenix
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1500 Obrona: 645 Typ broni: Specjalna Rozmiar: L Crashdive - jednostka rozpoczyna potężny samobójczy atak, który zadaje po 500 obrażeń przeciwnikom w promieniu 25 metrów dokoła celu, w sumie do 2000. Shadow Phoenix ginie podczas tego ataku. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Reincarnation - kiedy jednostka umiera w wyniku Crashdive, może powstać z popiołów niczym feniks. By się odrodzić, musi zebrać 2000 punktów życia ze zwłok w promieniu 25 metrów przez 3 sekundy po śmierci. Opis: Bardzo dobra jednostka do czyszczenia pola walki z tak zwanej "drobnicy", czyli jednostek o najmniejszym rozmiarze i z małą ilością życia (w tym przypadku najlepiej mniejszą od 500). Świetnie działa w połączeniu z efektem budynku Embalmer's Shrine , który bardzo ułatwia jej Reincarnation, zwiększając liczbę punktów życia czerpanych ze zwłok. |