[Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Glyph of Frost
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 50 Mark of Frost - tworzy glif, który eksploduje, gdy tylko zbliżą się do niego przeciwnicy, zamrażając do 5 z nich w promieniu 15 metrów na 15 sekund. Gdy efekt minie, cele są odporne na zamrożenie przez 10 sekund. Glif znika po 20 sekundach. Działa tylko na cele naziemne. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach. Opis: Zaklęcie zamrażające już na pierwszym Orbie to bardzo dobry pomysł. Szkoda, że Glyph of Frost działa na zasadzie pułapki, w którą dość trudno złapać dobrego przeciwnika w PvP. Możesz próbować tego dokonać, gdy oponent Cię goni, tylko czy takie niepewne zagranie warte jest użycia 50 Energii? Do PvE, owszem, dobra karta. | ![]() |
Ice Shield Tower
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 50 Atak: 640 Obrona: 1100
Opis: Wieża mniej wytrzymała od Defense Tower i rzadsza od niej, ale posiadająca charakterystyczną dla talii Mrozu zdolność, pozwalającą na czasową ochronę wybranej jednostki. Zdecyduj, czy bardziej zależy Ci na odrobinę większej wytrzymałości wieżyczki, czy na możliwości taniego wzmacniania swoich wojaków. | ![]() |
Defenders
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 70 Atak: 540 Obrona: 630 Typ broni: L Rozmiar: S
Opis: Dobra jednostka, niezastąpiona w kilku misjach PvE, w których bierze na siebie ataki przeciwników po aktywowaniu zdolności Stand Ground. Dobrzy łucznicy, którzy ze swoją umiejętnością stanowią świetną broń przeciwko wszelkim budynkom i jednostkom, których główną zaletą jest odrzucanie zaatakowanych stworów, np. Makeshift Tower . | ![]() |
Phalanx
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 80 Atak: 570 Obrona: 1320 Typ broni: L Rozmiar: S
Opis: W PvE Phalanx świetnie sprawdza się do obrony przed dużymi i bardzo dużymi jednostkami, które taranując dzielnych wojaków, otrzymują obrażenia od każdego z nich i bardzo często wskutek nich giną. W PvP przydają się rzadziej, na drugim Orbie ich zdolność nie znajduje raczej zastosowania. | ![]() |
White Rangers
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 80 Atak: 528 Obrona: 780 Typ broni: M Rozmiar: S
Opis: Jak na zadawane obrażenia jednostka jest dosyć droga, a dodatkowe 25 Energii musisz zapłacić w razie skorzystania ze zdolności. White Rangers nie są bardzo kiepscy, ich umiejętność dobrze współpracuje z Coldsnapem (po zamrożeniu oponenci nie mogą uciec przed gradem strzał) oraz z innymi zaklęciami uziemiającymi przeciwnika, ale zazwyczaj masz lepszy pomysł na pokonanie przeciwnika. | ![]() |
War Eagle
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1350 Obrona: 650 Typ broni: M Rozmiar: L
Opis: Bardzo mocna jak na drugi Orb jednostka, niszcząca wszystko, co porusza się po ziemi - jeśli nie podstawowym atakiem, to swoją umiejętnością. Wady War Eagle to niezbyt duża ilość życia i brak możliwości atakowania jednostek latających. W PvE niezastąpiona, w PvP lepsi przeciwnicy wiedzą, jak się jej szybko pozbyć. | ![]() |