Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Glyph of Frost

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 3

Orby: Energia: 50 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Mark of Frost - tworzy glif, który eksploduje, gdy tylko zbliżą się do niego przeciwnicy, zamrażając do 5 z nich w promieniu 15 metrów na 15 sekund. Gdy efekt minie, cele są odporne na zamrożenie przez 10 sekund. Glif znika po 20 sekundach. Działa tylko na cele naziemne. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach.

Opis: Zaklęcie zamrażające już na pierwszym Orbie to bardzo dobry pomysł. Szkoda, że Glyph of Frost działa na zasadzie pułapki, w którą dość trudno złapać dobrego przeciwnika w PvP. Możesz próbować tego dokonać, gdy oponent Cię goni, tylko czy takie niepewne zagranie warte jest użycia 50 Energii? Do PvE, owszem, dobra karta.

Typ: Budynek - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Ice Shield Tower

Typ: Budynek

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: Energia: 50 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Atak: 640

Obrona: 1100

1 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryIce Bolt - co 2 sekundy wieża strzela lodowym pociskiem, który zadaje po 50 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 75.

Opis: Wieża mniej wytrzymała od Defense Tower i rzadsza od niej, ale posiadająca charakterystyczną dla talii Mrozu zdolność, pozwalającą na czasową ochronę wybranej jednostki - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryIce Shield - aktywuj, by otoczyć wybraną jednostkę lodową tarczą, która absorbuje do 690 obrażeń przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 30).

Opis: Wieża mniej wytrzymała od Defense Tower i rzadsza od niej, ale posiadająca charakterystyczną dla talii Mrozu zdolność, pozwalającą na czasową ochronę wybranej jednostki. Zdecyduj, czy bardziej zależy Ci na odrobinę większej wytrzymałości wieżyczki, czy na możliwości taniego wzmacniania swoich wojaków.

Typ: Stwór - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Defenders

Typ: Stwór

Rzadkość: Zwykły

Charges: 5x6

Orby: 2 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 70 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 70

Atak: 540

Obrona: 630

Typ broni: L

Rozmiar: S

3 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryCrossbow Attack - co 2 sekundy jednostka strzela w przeciwników bełtami, zadając im 9 obrażeń.

4 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryStand Ground - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje:

5 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryResilient - przyjmuje o 40% mniej obrażeń.

Opis: Dobra jednostka, niezastąpiona w kilku misjach PvE, w których bierze na siebie ataki przeciwników po aktywowaniu zdolności Stand Ground - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySteadfast - jednostka nie może zostać odrzucona.

Opis: Dobra jednostka, niezastąpiona w kilku misjach PvE, w których bierze na siebie ataki przeciwników po aktywowaniu zdolności Stand Ground. Dobrzy łucznicy, którzy ze swoją umiejętnością stanowią świetną broń przeciwko wszelkim budynkom i jednostkom, których główną zaletą jest odrzucanie zaatakowanych stworów, np. Makeshift Tower .

Typ: Stwór - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Phalanx

Typ: Stwór

Rzadkość: Zwykły

Charges: 5x6

Orby: 6 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 80 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 80

Atak: 570

Obrona: 1320

Typ broni: L

Rozmiar: S

7 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryDefensive Formation - po aktywacji jednostka otrzymuje:

8 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryPayback - gdy jednostka zostanie zdeptana, zadaje 230 obrażeń przeciwnikowi.

9 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySteadfast - nie może zostać odrzucona.

Opis: W PvE Phalanx świetnie sprawdza się do obrony przed dużymi i bardzo dużymi jednostkami, które taranując dzielnych wojaków, otrzymują obrażenia od każdego z nich i bardzo często wskutek nich giną - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySlow - jednostka porusza się z niewielką prędkością.

Opis: W PvE Phalanx świetnie sprawdza się do obrony przed dużymi i bardzo dużymi jednostkami, które taranując dzielnych wojaków, otrzymują obrażenia od każdego z nich i bardzo często wskutek nich giną. W PvP przydają się rzadziej, na drugim Orbie ich zdolność nie znajduje raczej zastosowania.

Typ: Stwór - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

White Rangers

Typ: Stwór

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 5x6

Orby: 10 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 80 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 80

Atak: 528

Obrona: 780

Typ broni: M

Rozmiar: S

11 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryBow Attack - co 3 sekundy jednostka wypuszcza strzały w przeciwników, zadając 11 obrażeń.

Opis: Jak na zadawane obrażenia jednostka jest dosyć droga, a dodatkowe 25 Energii musisz zapłacić w razie skorzystania ze zdolności - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryHome Defense - aktywuj, by wystrzelić grad strzał w wybraną strefę o promieniu 4 metrów, zadając po 9 obrażeń przeciwnikom tam się znajdującym, w sumie do 14. Czynność zostanie przerwana, jeśli White Rangers zostaną odrzuceni. W przeciwnym wypadku trwa, dopóki jednostka nie otrzyma innych rozkazów. Aktywacja możliwa jedynie w pobliżu posiadanych budynków. Ponowne użycie możliwe po 2 sekundach (Koszt Energii: 25).

Opis: Jak na zadawane obrażenia jednostka jest dosyć droga, a dodatkowe 25 Energii musisz zapłacić w razie skorzystania ze zdolności. White Rangers nie są bardzo kiepscy, ich umiejętność dobrze współpracuje z Coldsnapem (po zamrożeniu oponenci nie mogą uciec przed gradem strzał) oraz z innymi zaklęciami uziemiającymi przeciwnika, ale zazwyczaj masz lepszy pomysł na pokonanie przeciwnika.

Typ: Stwór - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

War Eagle

Typ: Stwór

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: 12 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEnergia: 100 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Atak: 1350

Obrona: 650

Typ broni: M

Rozmiar: L

13 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryScreech - co 3 sekundy jednostka wydaje przenikliwy pisk, który zadaje po 170 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 250. Działa tylko na jednostki naziemne.

Opis: Bardzo mocna jak na drugi Orb jednostka, niszcząca wszystko, co porusza się po ziemi - jeśli nie podstawowym atakiem, to swoją umiejętnością - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySonic Scream - aktywuj, by wypełnić wybrany obszar falami głosowymi, które zadają po 500 obrażeń przeciwnikom tam się znajdującym, w sumie do 900. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na jednostki naziemne. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach (Koszt Energii: 60).

Opis: Bardzo mocna jak na drugi Orb jednostka, niszcząca wszystko, co porusza się po ziemi - jeśli nie podstawowym atakiem, to swoją umiejętnością. Wady War Eagle to niezbyt duża ilość życia i brak możliwości atakowania jednostek latających. W PvE niezastąpiona, w PvP lepsi przeciwnicy wiedzą, jak się jej szybko pozbyć.

14 - [Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry