[Spis kart] Mróz cz.3 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Glyph of Frost
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 50 Mark of Frost - tworzy glif, który eksploduje, gdy tylko zbliżą się do niego przeciwnicy, zamrażając do 5 z nich w promieniu 15 metrów na 15 sekund. Gdy efekt minie, cele są odporne na zamrożenie przez 10 sekund. Glif znika po 20 sekundach. Działa tylko na cele naziemne. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach. Opis: Zaklęcie zamrażające już na pierwszym Orbie to bardzo dobry pomysł. Szkoda, że Glyph of Frost działa na zasadzie pułapki, w którą dość trudno złapać dobrego przeciwnika w PvP. Możesz próbować tego dokonać, gdy oponent Cię goni, tylko czy takie niepewne zagranie warte jest użycia 50 Energii? Do PvE, owszem, dobra karta. |
Ice Shield Tower
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 50 Atak: 640 Obrona: 1100 Ice Bolt - co 2 sekundy wieża strzela lodowym pociskiem, który zadaje po 50 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 75. Ice Shield - aktywuj, by otoczyć wybraną jednostkę lodową tarczą, która absorbuje do 690 obrażeń przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 30). Opis: Wieża mniej wytrzymała od Defense Tower i rzadsza od niej, ale posiadająca charakterystyczną dla talii Mrozu zdolność, pozwalającą na czasową ochronę wybranej jednostki. Zdecyduj, czy bardziej zależy Ci na odrobinę większej wytrzymałości wieżyczki, czy na możliwości taniego wzmacniania swoich wojaków. |
Defenders
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 70 Atak: 540 Obrona: 630 Typ broni: L Rozmiar: S Crossbow Attack - co 2 sekundy jednostka strzela w przeciwników bełtami, zadając im 9 obrażeń. Stand Ground - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje: Resilient - przyjmuje o 40% mniej obrażeń. Steadfast - jednostka nie może zostać odrzucona. Opis: Dobra jednostka, niezastąpiona w kilku misjach PvE, w których bierze na siebie ataki przeciwników po aktywowaniu zdolności Stand Ground. Dobrzy łucznicy, którzy ze swoją umiejętnością stanowią świetną broń przeciwko wszelkim budynkom i jednostkom, których główną zaletą jest odrzucanie zaatakowanych stworów, np. Makeshift Tower . |
Phalanx
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 80 Atak: 570 Obrona: 1320 Typ broni: L Rozmiar: S Defensive Formation - po aktywacji jednostka otrzymuje: Payback - gdy jednostka zostanie zdeptana, zadaje 230 obrażeń przeciwnikowi. Steadfast - nie może zostać odrzucona. Slow - jednostka porusza się z niewielką prędkością. Opis: W PvE Phalanx świetnie sprawdza się do obrony przed dużymi i bardzo dużymi jednostkami, które taranując dzielnych wojaków, otrzymują obrażenia od każdego z nich i bardzo często wskutek nich giną. W PvP przydają się rzadziej, na drugim Orbie ich zdolność nie znajduje raczej zastosowania. |
White Rangers
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 80 Atak: 528 Obrona: 780 Typ broni: M Rozmiar: S Bow Attack - co 3 sekundy jednostka wypuszcza strzały w przeciwników, zadając 11 obrażeń. Home Defense - aktywuj, by wystrzelić grad strzał w wybraną strefę o promieniu 4 metrów, zadając po 9 obrażeń przeciwnikom tam się znajdującym, w sumie do 14. Czynność zostanie przerwana, jeśli White Rangers zostaną odrzuceni. W przeciwnym wypadku trwa, dopóki jednostka nie otrzyma innych rozkazów. Aktywacja możliwa jedynie w pobliżu posiadanych budynków. Ponowne użycie możliwe po 2 sekundach (Koszt Energii: 25). Opis: Jak na zadawane obrażenia jednostka jest dosyć droga, a dodatkowe 25 Energii musisz zapłacić w razie skorzystania ze zdolności. White Rangers nie są bardzo kiepscy, ich umiejętność dobrze współpracuje z Coldsnapem (po zamrożeniu oponenci nie mogą uciec przed gradem strzał) oraz z innymi zaklęciami uziemiającymi przeciwnika, ale zazwyczaj masz lepszy pomysł na pokonanie przeciwnika. |
War Eagle
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1350 Obrona: 650 Typ broni: M Rozmiar: L Screech - co 3 sekundy jednostka wydaje przenikliwy pisk, który zadaje po 170 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 250. Działa tylko na jednostki naziemne. Sonic Scream - aktywuj, by wypełnić wybrany obszar falami głosowymi, które zadają po 500 obrażeń przeciwnikom tam się znajdującym, w sumie do 900. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na jednostki naziemne. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach (Koszt Energii: 60). Opis: Bardzo mocna jak na drugi Orb jednostka, niszcząca wszystko, co porusza się po ziemi - jeśli nie podstawowym atakiem, to swoją umiejętnością. Wady War Eagle to niezbyt duża ilość życia i brak możliwości atakowania jednostek latających. W PvE niezastąpiona, w PvP lepsi przeciwnicy wiedzą, jak się jej szybko pozbyć. |