Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

BattleForge - poradnik do gry

BattleForge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge poradnik BattleForge

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Primal Defender

Typ: Budynek

Rzadkość: Zwykły

Charges: 4

Orby: Energia: 60 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 60

Atak: 835

Obrona: 1300

1 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryEarthstrike - co 3 sekundy wieża strzela magicznym pociskiem, który zadaje po 100 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 150. Działa tylko na cele naziemne.

2 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySkywatch - po włączeniu otrzymuje:

Opis: Bardzo dobra wieżyczka przeciwko celom powietrznym - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryCloudstrike - co 3 sekundy wieża strzela magicznym pociskiem w przeciwników, który zadaje 170 obrażeń. Działa tylko na cele powietrzne.

Opis: Bardzo dobra wieżyczka przeciwko celom powietrznym. Jeżeli tylko zdążysz ją wybudować, skutecznie zabezpieczy Cię przed niewielkim atakiem War Eagle czy Skyfire Drake .

Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Mark of the Keeper

Typ: Budynek

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: Energia: 70 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 70

Obrona: 1120

Opis: Dla karty, która sprawia, że niektóre scenariusze w kampanii PvE stają się niezwykle proste, w PvP nie ma zbyt wiele miejsca - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySpellbane - budynek jest otoczony przez antymagiczną strefę o promieniu 35 metrów, w której przeciwnicy nie mogą używać ataków dystansowych ani specjalnych zdolności. W strefie tej niemożliwe jest przyzwanie żadnych jednostek. Nie może zostać zablokowana przez umiejętności blokujące zaklęcia.

Opis: Dla karty, która sprawia, że niektóre scenariusze w kampanii PvE stają się niezwykle proste, w PvP nie ma zbyt wiele miejsca. A to dlatego, że istnieją jednostki (jak choćby Firedancer czy Fire Stalker ) oraz budynki, które mają zasięg większy niż 35 metrów i bez problemu poradzą sobie z Mark of the Keeper.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Ensnaring Roots

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 3

Orby: Energia: 60 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 60

Ensnare - strefę o promieniu 15 metrów pokrywa korzeniami, które więżą przeciwników. Spętane jednostki nie mogą się poruszać, ale wciąż są w stanie używać ataków dystansowych i umiejętności. Działa tylko na jednostki naziemne. Trwa przez 15 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach.

Opis: Zaklęcie przez niektórych uważane za zbyt skuteczne, a to dlatego, że w równym stopniu działa na słabe jednostki na pierwszym Orbie, jak i na kolosy w bardziej zaawansowanym stadium gry. Wystarczy takowego jegomościa przytwierdzić do ziemi i wystawić na działanie ataków dystansowych, a niczego już więcej w swoim krótkim życiu nie dokona.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Surge of Light

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Zwykły

Charges: 5

Orby: Energia: 80 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 80

Healing Light - natychmiast leczy jednostki gracza w promieniu 15 metrów, łącznie regenerując maksymalnie 1000 punktów życia. Ponowne użycie możliwe od razu.

Opis: Najtańsze zaklęcie leczące, podstawowy element zielonej talii, zarówno w PvP, jak i w PvE. Nie należy go używać, lecząc pojedynczą jednostkę, która kosztowała mniej niż 80 Energii - lepiej wtedy przywołać następną.

Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Fountain of Rebirth

Typ: Budynek

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 1

Orby: Energia: 100 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 100

Obrona: 1300

Opis: Ciekawy pomysł na efekt, ale w praktyce sprawdza się słabo z prostego powodu - regeneruje zbyt mało punktów życia - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryRitual of Rebirth - aktywuj, by rzucić globalne zaklęcie leczące. Każda z jednostek gracza w obecnej grze regeneruje 20 punktów życia co dwie sekundy przez 10 sekund. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach.

Opis: Ciekawy pomysł na efekt, ale w praktyce sprawdza się słabo z prostego powodu - regeneruje zbyt mało punktów życia. Zabiera 100 Energii z puli, które w zielonej talii można wykorzystać znacznie lepiej.

Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Mana Wing

Typ: Stwór

Rzadkość: Rzadki

Charges: 3

Orby: Energia: 60 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 60

Atak: 480

Obrona: 210

Typ broni: S

Rozmiar: M

3 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryMana Stream - co 3 sekundy jednostka atakuje promieniem many, który zadaje po 60 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 90.

Opis: Jednostka słaba tak pod względem posiadanego życia, jak i ataku, ale ma jedną zasadniczą zaletę - lata i to jako jedyny stwór na pierwszym Orbie - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryBlink - aktywuj, by teleportować do innej posiadanej naziemnej jednostki w promieniu 50 metrów. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach.

Opis: Jednostka słaba tak pod względem posiadanego życia, jak i ataku, ale ma jedną zasadniczą zaletę - lata i to jako jedyny stwór na pierwszym Orbie. Nie jest bardzo droga, dlatego można jej użyć, gdy przeciwnik wydał dużo Energii na jednostki nie posiadające ataku dystansowego - w takiej sytuacji zatrzymasz jego pochód i prawdopodobnie zaszkodzisz stworom.

4 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry