[Spis kart] Ogień cz.7 | BattleForge poradnik BattleForge
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Voodoo Shack
Typ: Budynek Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 50 Obrona: 1700 Deathcounter - nakłada "klątwę" na budynek przeciwnika, która po pewnym czasie powoduje jego eksplozję. Czas ten zależy od maksymalnej ilości życia danego budynku. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: W założeniach dobra karta, wiąże się z nią jednak pewien (prawdopodobnie) bug. Mianowicie, w opisie budynku nie ma ani słowa o zasięgu jego działania, tak samo, gdy rzucisz kartę na pole walki, nie ma zaznaczonej żadnej strefy. W związku z tym naprawdę trudno ulokować go tak, by skutecznie pozbawił przeciwnika jakiejś konstrukcji. |
Aura of Pain
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 80 Torment - wybrana jednostka otoczona jest przez energię, zadającą co sekundę po 34 obrażenia przeciwnikom w promieniu 15 metrów, w sumie do 170. Trwa to przez 15 sekund. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach. Opis: Jak na zaklęcie, które wymaga trzeciego Orba, Aura of Pain zadaje zbyt mało obrażeń, by jej aktywnie używać. Dodatkowo, wprawny gracz szybko odejdzie "zarażoną" jednostką od pozostałych, wskutek czego obrażenia będą zadawane tylko jednemu stworowi. Jeśli w ogóle używać, to jedynie w PvE. |
Shrine of War
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 300 Obrona: 1600 Song of Battle - za każdym razem, gdy zabijany jest przeciwnik, 4% aktualnej puli Void zostaje dodane do Energii. Trwa przez 20 sekund. Nie może być używane przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. Opis: Karta, którą wykorzystuje się jedynie do scenariuszy kampanii PvE. W meczach między graczami zabija się zbyt mało jednostek, by czerpać ze Shrine of War znaczące korzyści, a koszt postawienia tej struktury jest bardzo wysoki. |
Virtuoso
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 120 Atak: 1790 Obrona: 1700 Typ broni: L Rozmiar: L Trumpet of Jelico - aktywuj, by zadać po 10 obrażeń jednostkom i po 1300 obrażeń budynkom w wybranym kierunku na obszarze o kształcie stożka, w sumie do 3400. Odrzuca małe i średnie jednostki. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 100). Opis: Bardzo ciekawa jednostka, przeznaczona do niszczenia budynków wroga. Jako że umiejętność trochę kosztuje, musisz ją jak najlepiej wykorzystać. Staraj się więc, by w obszarze jej działania znalazły się trzy struktury, np. dwa Power Welle i Orb. Po dwukrotnym użyciu zdolności bądź przy pomocy innych jednostek szybko pozbędziesz się tych ważnych dla przeciwnika konstrukcji. |
Boom Brothers
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 2800 Obrona: 2000 Typ broni: XL Rozmiar: L BOOM - aktywuj, by wystrzelić kulę armatnią, która zadaje po 850 obrażeń przeciwnikom na stożkowatym obszarze, w sumie do 2100. Działa tylko na cele naziemne. Odrzuca wszystkie wielkości jednostek. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 50). Opis: Zamiast wydawać 100 Energii na niezbyt zachwycającą statystykami jednostkę, w dodatku o rozmiarze L, lepiej trochę poczekać i zainwestować w Fire Dragona lub Fire Worma . Chyba, że przeciwnik już naciera - w takim wypadku jego zdolność może się bardzo przydać. |
Emberstrike
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 3 Orby: Energia: 120 Atak: 3025 Obrona: 1960 Typ broni: M Rozmiar: L Fire Lance - aktywuj, by wystrzelić ognistą lancę w przeciwników na linii prostej, zadając im po 850 obrażeń, w sumie do 1300. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 50). Fiery Birth - po przyzwaniu jednostka wywołuje eksplozję, która zadaje po 500 obrażeń jednostkom przeciwnika w danej strefie, w sumie do 750. Odrzuca małe i średnie stwory. Działa tylko na cele naziemne. Opis: Jak na wymagane cztery Orby ma trochę mało punktów życia - ja bym raczej poczekał na coś silniejszego, zwłaszcza że, jeśli już dorobisz się czterech Monumentów, Energia zazwyczaj rośnie bardzo szybko. |