Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

zawieszone prace / skasowane gry - newsy i ciekawostki

Polskie 11 bit studios zwalnia po wyłączeniu prądu tajemniczemu Projectowi 8
Polskie 11 bit studios zwalnia po wyłączeniu prądu tajemniczemu Projectowi 8

Adrian Werner, 19 grudnia 2024, 14:15

Rodzime studio 11 bit zdecydowało się skasować powstający od wielu lat Projekt 8. W wyniku tego z pracą ma się pożegnać spora część pracującego nad nim zespołu.

Tak mogła wyglądać szósta część serii Legacy of Kain. Dead Sun nigdy nie dostało szansy na wyjście z mroku
Tak mogła wyglądać szósta część serii Legacy of Kain. Dead Sun nigdy nie dostało szansy na wyjście z mroku

Krystian Pieniążek, 15 grudnia 2024, 20:00

Premiera Legacy of Kain: Soul Reaver 1&2 Remastered już za nami. Kompilacja remasterów poradziła sobie nieźle i na fali jej popularności przypominamy Legacy of Kain: Dead Sun. Ten projekt mógł tchnąć nowe życie w całą markę.

Źle się dzieje w polskim People Can Fly. Studio zwalnia pracowników i zawiesza prace nad kolejną grą
Źle się dzieje w polskim People Can Fly. Studio zwalnia pracowników i zawiesza prace nad kolejną grą

Adrian Werner, 11 grudnia 2024, 10:13

Znane z Outriders rodzime studio People Can Fly przeprowadziło duże zwolnienia. Zawieszono również prace nad jednym z projektów.

Ta przygoda Indiany Jonesa nieoczekiwanie skończyła jako komiks. Kultowe Fate of Atlantis mogło otrzymać kontynuację
Ta przygoda Indiany Jonesa nieoczekiwanie skończyła jako komiks. Kultowe Fate of Atlantis mogło otrzymać kontynuację

Krystian Pieniążek, 8 grudnia 2024, 20:00

Indiana Jones and the Fate of Atlantis to dla fanów przygodówek pozycja kultowa. Część z Was być może nie wie, że gra niemal otrzymała kontynuację. Projekt Indiana Jones and the Iron Phoenix ostatecznie przybrał zupełnie inną formę.

Kultowa seria RPG mogła dziś wyglądać zupełnie inaczej. Baldur’s Gate 3: The Black Hound miało zapoczątkować nową trylogię
Kultowa seria RPG mogła dziś wyglądać zupełnie inaczej. Baldur’s Gate 3: The Black Hound miało zapoczątkować nową trylogię

Krystian Pieniążek, 1 grudnia 2024, 20:00

Marka Baldur’s Gate zyskała drugie życie za sprawą megahitu od Larian Studios. Nie wszyscy jednak pamiętają, że na początku XXI wieku nad swoją wersją Baldur’s Gate’a 3 pracowała ekipa Black Isle Studios.

Ta gra mogła zrewolucjonizować branżę. The Crossing od Arkane Studios miało scalić w jedno single player z multiplayerem
Ta gra mogła zrewolucjonizować branżę. The Crossing od Arkane Studios miało scalić w jedno single player z multiplayerem

Krystian Pieniążek, 24 listopada 2024, 20:00

Arkane Studios to zespół znany z oryginalnych pomysłów i gier z unikalną tożsamością. Jednym z anulowanych przez nie projektów było The Crossing, mieszające ze sobą dwie rzeczywistości i dwa tryby gry.

„To była długa droga, ale myślę, że to może być jej koniec”. Ambitny projekt, który miał przenieść część Fallout: New Vegas do Fallouta 4, wywołał spore zamieszanie
„To była długa droga, ale myślę, że to może być jej koniec”. Ambitny projekt, który miał przenieść część Fallout: New Vegas do Fallouta 4, wywołał spore zamieszanie

Krzysztof Kałuziński, 24 listopada 2024, 14:46

Modyfikacja, dzięki której główna lokacja z Fallout: New Vegas trafiła do Fallouta 4, otrzymała nową wersję. Niestety, jej twórca „przy okazji” ogłosił koniec dalszych prac, wywołując zamieszanie nie tylko wśród fanów własnego projektu.

F1 Manager 2025 ponoć poszedł do kosza. Twórcy mieli przedwcześnie porzucić licencję Formuły 1, bo wyciągali z niej za mało zysków
F1 Manager 2025 ponoć poszedł do kosza. Twórcy mieli przedwcześnie porzucić licencję Formuły 1, bo wyciągali z niej za mało zysków

Krzysztof Mysiak, 20 listopada 2024, 11:02

Wygląda na to, że w ostatnim raporcie finansowym firmy Frontier Developments została określona przyszłość serii F1 Manager. Odsłonę 2025 najwyraźniej anulowano, bo 2024 nie sprzedała się wystarczająco dobrze.

Burzliwe losy STALKER 2. GSC Game World próbowało powrócić do Zony już kilkanaście lat temu
Burzliwe losy STALKER 2. GSC Game World próbowało powrócić do Zony już kilkanaście lat temu

Krystian Pieniążek, 17 listopada 2024, 20:00

Zarówno studio GSC Game World, jak i STALKER 2 mają za sobą burzliwą przeszłość. Na kilka dni przed premierą gry warto przypomnieć sobie kulisy powstawania jej pierwotnej wersji, która miała zadebiutować jeszcze w 2012 roku.

Kilkusekundowy filmik wzbudził wielki żal u fanów studia Campo Santo. Technologia wody w In The Valley of Gods robiłaby wrażenie
Kilkusekundowy filmik wzbudził wielki żal u fanów studia Campo Santo. Technologia wody w In The Valley of Gods robiłaby wrażenie

Jakub Błażewicz, 12 listopada 2024, 15:13

Fani studia Campo Santo wciąż nie mogą odżałować In the Valley of Gods. Zwłaszcza po nowym materiale, który pokazuje imponującą animację wody.

Twórcy Terrarii mieli ciekawy pomysł na rozwój gry. Terraria: Otherworld mogła skierować markę na nowe tory
Twórcy Terrarii mieli ciekawy pomysł na rozwój gry. Terraria: Otherworld mogła skierować markę na nowe tory

Krystian Pieniążek, 10 listopada 2024, 20:00

Terraria to prawdziwy fenomen. Ten „Minecraft 2D” cieszy się niesłabnącą popularnością po kilkunastu latach od premiery. Niewiele brakowało, by ten hit doczekał się pobocznej, mocno odmiennej odsłony.

Nie tylko Dragon Age i inne RPG-i. BioWare pracowało niegdyś nad własnym Command & Conquer
Nie tylko Dragon Age i inne RPG-i. BioWare pracowało niegdyś nad własnym Command & Conquer

Krystian Pieniążek, 3 listopada 2024, 20:00

Command & Conquer: Generals był wysoko ocenianym reprezentantem kultowej serii RTS-ów. Gra mogła doczekać się kontynuacji od BioWare, jednak z czasem cały projekt przeszedł gruntowną przebudowę, która ostatecznie go pogrążyła.

Do GTA i RDR mogła dołączyć jeszcze jedna duża marka Rockstar Games. Agent miał „przesuwać granice i definiować gatunek”
Do GTA i RDR mogła dołączyć jeszcze jedna duża marka Rockstar Games. Agent miał „przesuwać granice i definiować gatunek”

Krystian Pieniążek, 27 października 2024, 20:00

Były takie czasy, kiedy firma Rockstar Games nie opierała swej działalności na jednej lub dwóch markach. Ukoronowaniem tego podejścia miał być Agent, czyli produkcja, której zadaniem było ustawienie wysoko poprzeczki dla całej branży.

Producent topowego MMO na Steamie ogłosił zwolnienia i skasowanie dwóch gier. W międzyczasie Throne and Liberty powoli traci graczy
Producent topowego MMO na Steamie ogłosił zwolnienia i skasowanie dwóch gier. W międzyczasie Throne and Liberty powoli traci graczy

Marcin Bukowski, 23 października 2024, 13:17

Słabe wyniki finansowe NCSoft doprowadziły do zwolnień pracowników i anulowania dwóch produkcji. Ponadto w najnowszej grze studia, Throne and Liberty, bawi się coraz mniej osób.

Fallout: Vault 13 na zakręcie, projekt został zawieszony. „Nie była to łatwa decyzja, ale wierzymy, że to właściwy krok”
Fallout: Vault 13 na zakręcie, projekt został zawieszony. „Nie była to łatwa decyzja, ale wierzymy, że to właściwy krok”

Adrian Werner, 21 października 2024, 12:17

Mamy fatalne wieści związane z ambitnym modem Fallout: Vault 13, który miał stanowić remake pierwszej części cyklu. Prace nad nim zostały zawieszone.

Ta gra miała popchnąć kultową serię w zupełnie nowym kierunku. Fable Legends było łabędzim śpiewem Lionhead Studios
Ta gra miała popchnąć kultową serię w zupełnie nowym kierunku. Fable Legends było łabędzim śpiewem Lionhead Studios

Krystian Pieniążek, 20 października 2024, 20:00

Choć Lionhead Studios było doświadczoną ekipą, a stojąca za nią firma Microsoft dysponowała potężnym zapleczem finansowym, ich ostatni wspólny projekt okazał się niewypałem. Przekonajmy się, co nie wyszło w Fable Legends.

„Zwolnienia” w Bandai Namco. To skutek skasowania szeregu gier, w tym tytułów z postaciami z Naruto i One Piece
„Zwolnienia” w Bandai Namco. To skutek skasowania szeregu gier, w tym tytułów z postaciami z Naruto i One Piece

Marcin Bukowski, 15 października 2024, 15:15

Według agencji Bloomberg od kwietnia z Bandai Namco „odeszło” prawie 100 pracowników, a w najbliższym czasie takich osób będzie jeszcze więcej. Przyczyną są cięcia kosztów.

To miały być Gwiezdne wojny dla dorosłych. Star Wars 1313 to nieodżałowany projekt ukatrupiony przez Disneya
To miały być Gwiezdne wojny dla dorosłych. Star Wars 1313 to nieodżałowany projekt ukatrupiony przez Disneya

Krystian Pieniążek, 13 października 2024, 20:00

Firma LucasArts snuła ambitne plany związane ze Star Wars 1313. Niestety, po tym jak prawa do marki Gwiezdne wojny znalazły się w rękach Disneya, projekt został anulowany, a stojące za nim studio – rozwiązane.

Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo: Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej
Rewolucja technologiczna powodem kasacji Halo: Infinite 2. Oryginalni deweloperzy mierzą się z problemami natury prawnej

Marcin Bukowski, 10 października 2024, 09:07

Halo Infinite 2 miało znajdować się w fazie rozwoju, ale przejście na Unreal Engine 5 spowodowało anulowanie projektu. Oryginalni twórcy serii zostali z kolei pozwani za naruszenie praw autorskich.

Przed Baldur’s Gate 3 Larian Studios próbowało stworzyć własnego XCOM-a. Divinity: Fallen Heroes miało być „kompaktowym” tytułem
Przed Baldur’s Gate 3 Larian Studios próbowało stworzyć własnego XCOM-a. Divinity: Fallen Heroes miało być „kompaktowym” tytułem

Krystian Pieniążek, 6 października 2024, 20:00

Po premierze Divinity: Original Sin II, a przed debiutem Baldur’s Gate III, ekipa Larian Studios pracowała nad innymi projektami. Jednym z nich było Divinity: Fallen Heroes, tworzone z zespołem Logic Artists. Bliżej byłoby mu do serii XCOM niż do klasycznego RPG-a.

Opowieść o zemście, w której jako bestia polowalibyśmy na wikingów. Darkborn startował z wysokiego C
Opowieść o zemście, w której jako bestia polowalibyśmy na wikingów. Darkborn startował z wysokiego C

Krystian Pieniążek, 29 września 2024, 20:00

The Outsiders zaznaczyło swoją obecność na branżowej mapie za sprawą FPS-a pod tytułem Metal: Hellsinger. Niewiele jednak brakowało, by pierwszym dziełem studia był intrygująco zapowiadający się Darkborn.

Ten absurdalny pomysł na rozwój marki Brothers in Arms nie miał racji bytu. Furious 4 wyewoluowało w Battleborn - wielką klapę Gearbox Software
Ten absurdalny pomysł na rozwój marki Brothers in Arms nie miał racji bytu. Furious 4 wyewoluowało w Battleborn - wielką klapę Gearbox Software

Krystian Pieniążek, 22 września 2024, 20:00

Zdarza się, że pogoń za zmianami i nowościami prowadzi deweloperów rozwijających kultowe serie na manowce. Taki los spotkał studio Gearbox Software, które tworząc czwartą część serii Brothers in Arms, o podtytule Furious 4, posunęło się o kilka kroków za daleko.

Doom 4, którego nie było. Seria mogła podążyć ścieżką wytyczoną przez Call of Duty i Battlefielda
Doom 4, którego nie było. Seria mogła podążyć ścieżką wytyczoną przez Call of Duty i Battlefielda

Krystian Pieniążek, 15 września 2024, 20:00

Choć mogłoby się wydawać, że id Software ma na koncie same sukcesy, tak naprawdę legendarne studio zaliczyło po drodze kilka nieudanych przedsięwzięć. Jednym z nich był Doom 4, który miał popchnąć serię w zupełnie nowym kierunku.

Gra survivalowa Blizzarda na pierwszych screenach. Skasowano ją po 6 latach w deweloperskim piekle
Gra survivalowa Blizzarda na pierwszych screenach. Skasowano ją po 6 latach w deweloperskim piekle

Hubert Sosnowski, 9 września 2024, 14:35

Coś Blizzard nie ma szczęścia do tworzenia nowych marek. Jedną ze skasowanych gier studia był projekt, który poznaliśmy jako Odyssey. Niedawno wyciekły screeny, które mogą pochodzić z anulowanej produkcji.

Sony chciało mieć swoje Diablo. Warrior’s Lair mogło być czarnym koniem PlayStation
Sony chciało mieć swoje Diablo. Warrior’s Lair mogło być czarnym koniem PlayStation

Krystian Pieniążek, 8 września 2024, 20:00

Firma Sony nie ma w swoim portfolio żadnego hack’n’slasha z krwi i kości. Niewiele brakowało, by tę lukę wypełniło Warrior’s Lair (początkowo znane pod tytułem Ruin), promowane jako pokaz możliwości PlayStation Vity i PlayStation 3.

To mógł być polski Half-Life. THEY od Metropolis Software nigdy nie dostał szansy, by zabłysnąć
To mógł być polski Half-Life. THEY od Metropolis Software nigdy nie dostał szansy, by zabłysnąć

Krystian Pieniążek, 1 września 2024, 20:00

Metropolis Software było niegdyś jednym z najbardziej cenionych na świecie studiów deweloperskich rodem z Polski. Tworzony przez nie FPS pod tytułem THEY mógł wynieść je na zupełnie nowy poziom.

GTA: Tokyo było rozważane przez Rockstar Games, studio poczyniło nawet pierwsze kroki
GTA: Tokyo było rozważane przez Rockstar Games, studio poczyniło nawet pierwsze kroki

Adrian Werner, 28 sierpnia 2024, 10:10

Dwie dekady temu studio Rockstar prowadziło wstępne prace nad odsłoną serii Grand Theft Auto osadzoną w Japonii. Były deweloper ujawnia powody porzucenia GTA: Tokyo.

Aliens: Crucible miało być „straszniejszym Mass Effectem”. RPG w świecie Obcego z dużym potencjałem
Aliens: Crucible miało być „straszniejszym Mass Effectem”. RPG w świecie Obcego z dużym potencjałem

Krystian Pieniążek, 25 sierpnia 2024, 20:00

Marka Obcy zaznaczyła swoją obecność w branży gier wideo na rozmaite sposoby. Niewiele brakowało, by dokonała tego również za sprawą gry RPG od Obsidian Entertainment. Sprawdźmy, jak miało wyglądać Aliens: Crucible i co po drodze poszło nie tak.

Unikalna gra, która miała działać na emocje. LMNO od Arkane Studios, EA i Stevena Spielberga miało doprowadzić nas do płaczu
Unikalna gra, która miała działać na emocje. LMNO od Arkane Studios, EA i Stevena Spielberga miało doprowadzić nas do płaczu

Krystian Pieniążek, 18 sierpnia 2024, 20:00

Historia Arkane Studios jest naznaczona obiecującymi, choć finalnie anulowanymi projektami. Jednym z nich było LMNO, czyli mająca budzić emocje przygodowa gra akcji z elementami RPG, nad którą zespół ten współpracował z firmą Electronic Arts i samym Stevenem Spielbergiem.

„W Sony poleciały głowy”. Skasowanie The Last of Us Online nie było bezkrwawe, twierdzi Jason Schreier
„W Sony poleciały głowy”. Skasowanie The Last of Us Online nie było bezkrwawe, twierdzi Jason Schreier

Marcin Bukowski, 13 sierpnia 2024, 17:17

Anulowanie gry The Last of Us: Factions dla niektórych osób mogło skończyć się bardzo nieprzyjemnie. Zdaniem Jasona Schreiera w Sony „poleciały głowy”.

Splinter Cell w świecie kultowej strategii sci-fi. StarCraft: Ghost to jedna z wielkich porażek Blizzarda
Splinter Cell w świecie kultowej strategii sci-fi. StarCraft: Ghost to jedna z wielkich porażek Blizzarda

Krystian Pieniążek, 11 sierpnia 2024, 20:00

Choć firma Blizzard Entertainment zapisała się złotymi zgłoskami na kartach historii gier wideo, w jej działalności można doszukać się szeregu słabych punktów. Jednym z nich był projekt StarCraft: Ghost, będący nieudaną próbą przeniesienia kultowej marki na konsole.

Bungie skasowało tajemniczy projekt, ale nie było to Destiny 3. Studio opublikowało oświadczenie
Bungie skasowało tajemniczy projekt, ale nie było to Destiny 3. Studio opublikowało oświadczenie

Jakub Błażewicz, 9 sierpnia 2024, 08:56

Plotki o skasowaniu nowej gry Bungie zmartwiły fanów Destiny, ale dziennikarze potwierdzają, że Project Payback nie był kontynuacją tej serii. Deweloper wystosował oświadczenie.

Screeny z Life By You pokazują, jakie postępy poczynili deweloperzy przed skasowaniem gry
Screeny z Life By You pokazują, jakie postępy poczynili deweloperzy przed skasowaniem gry

Jakub Błażewicz, 8 sierpnia 2024, 13:38

Gracze zauważyli, że nieoficjalne screeny z Life By You wystawiają grze lepsze świadectwo niż ostatnie materiały wydawcy.

To miało być „epickie” RPG akcji w świecie fantasy. Elveon działał na wyobraźnię graczy, ale to nie wystarczyło
To miało być „epickie” RPG akcji w świecie fantasy. Elveon działał na wyobraźnię graczy, ale to nie wystarczyło

Krystian Pieniążek, 4 sierpnia 2024, 20:00

Wiele iście fantastycznie zapowiadających się gier nigdy nie trafia na sklepowe półki. RPG akcji od 10tacle Studios pod tytułem Elveon to jedna z tych produkcji, które mogły ostro namieszać w branży gier wideo, jednak ostatecznie nie dostały szansy, by zabłysnąć.

Prey 2 miał być Red Dead Redemption w kosmosie. Jak doszło do porażki projektu skazanego na sukces
Prey 2 miał być Red Dead Redemption w kosmosie. Jak doszło do porażki projektu skazanego na sukces

Krystian Pieniążek, 28 lipca 2024, 20:00

Pierwszy Prey zaskarbił sobie uznanie graczy i recenzentów, toteż jego kontynuacja zdawała się mieć zapewnione wysokie oceny i doskonałą sprzedaż. Co zaoferowałby nam Prey 2, dla którego źródłem inspiracji było przebojowe Red Dead Redemption?

Skasowanie Life by You miało wymierny wpływ na sytuację finansową Paradoxu
Skasowanie Life by You miało wymierny wpływ na sytuację finansową Paradoxu

Kamil Kleszyk, 26 lipca 2024, 13:40

Paradox Interactive przedstawiło raport finansowy, z którego wynika, że anulowanie Life By You było jedną z głównych przyczyn 90-procentowego spadku zysków.

Dodatek do Gothica, który musiał ustąpić miejsca drugiej części serii. Gothic Sequel mógł popchnąć cykl w zupełnie innym kierunku
Dodatek do Gothica, który musiał ustąpić miejsca drugiej części serii. Gothic Sequel mógł popchnąć cykl w zupełnie innym kierunku

Krystian Pieniążek, 21 lipca 2024, 20:00

Niewiele brakowało, a historia serii Gothic potoczyłaby się nieco inaczej. Po premierze pierwszej odsłony cyklu studio Piranha Bytes pracowało bowiem nad dodatkiem do tej produkcji zatytułowanym roboczo Gothic Sequel. Sprawdźmy, co miał on oferować graczom.

„To złamie ludziom serca”. Deweloper twierdzi, że studio Toys for Bob anulowało 2 gry, w tym piątą odsłonę kultowej serii Crash Bandicoot
„To złamie ludziom serca”. Deweloper twierdzi, że studio Toys for Bob anulowało 2 gry, w tym piątą odsłonę kultowej serii Crash Bandicoot

Hubert Sosnowski, 15 lipca 2024, 17:35

Jeśli czekaliście na powrót Crasha Bandicoota, a konkretnie na Crasha 5 – mamy dla Was złe wieści. Podzielił się nimi jeden z byłych pracowników studia Toys for Bob.

To mogła być najbardziej klimatyczna część serii Half-Life. Ravenholm od Arkane Studios nigdy nie dostało szansy, by zabłysnąć
To mogła być najbardziej klimatyczna część serii Half-Life. Ravenholm od Arkane Studios nigdy nie dostało szansy, by zabłysnąć

Krystian Pieniążek, 14 lipca 2024, 20:00

Co by było, gdyby pozwolić mistrzom immersive simów stworzyć grę spod szyldu Half-Life? Odpowiedzią na to pytanie miało być Ravenholm, czyli owoc współpracy firm Valve i Arkane Studios.

Twórcy Gothica zakończyli działalność. Piranha Bytes zostało zamknięte (plotka, nowe poszlaki)
Twórcy Gothica zakończyli działalność. Piranha Bytes zostało zamknięte (plotka, nowe poszlaki)

Jakub Błażewicz, 10 lipca 2024, 11:32

Czekamy jeszcze na oficjalne potwierdzenie, ale wygląda na to, że studio Piranha Bytes nie dostarczy światu ani Elexa 3, ani żadnej innej nowej gry.

American McGee docenia działania fanów Alice, ale podkreśla, że następny ruch należy do EA
American McGee docenia działania fanów Alice, ale podkreśla, że następny ruch należy do EA

Jakub Błażewicz, 1 lipca 2024, 13:20

American McGee docenia działania fanów, ale nie wraca do tworzenia gier. Niemniej „biblia” Alice Asylum jest gotowa na ewentualne posunięcia firmy Electronic Arts.

Bend Studio ma dość tematu Days Gone 2. Wspominanie o sequelu tej postapokaliptycznej gry z otwartym światem to dawanie fanom „fałszywej nadziei”
Bend Studio ma dość tematu Days Gone 2. Wspominanie o sequelu tej postapokaliptycznej gry z otwartym światem to dawanie fanom „fałszywej nadziei”

Michał Harat, 29 czerwca 2024, 10:00

Temat Days Gone 2 powraca jak bumerang. Wokół niedawnych wypowiedzi reżysera „jedynki”, Jeffa Rossa, i scenarzysty tytułu, Johna Garvina, narastają kontrowersje. Aktualny zespół wchodzący w skład Bend Studio jest już zmęczony zachowaniem deweloperów.

Nie tylko Days Gone 2, w planach twórców świetnej postapokaliptycznej gry z otwartym światem było również Days Gone 3
Nie tylko Days Gone 2, w planach twórców świetnej postapokaliptycznej gry z otwartym światem było również Days Gone 3

Marcin Bukowski, 24 czerwca 2024, 18:39

Scenarzysta Days Gone miał w planach nie tylko kontynuację, ale również część trzecią. Ponadto wciąż posiada materiały związane z „dwójką” i nie wyklucza całkowicie, że takowa kiedyś powstanie.

Świetna seria strzelanek science fiction miała szansę na powrót po latach. Nowe Red Faction dobrze rokowało, ale zostało uśmiercone niemal w zarodku przez Embracer
Świetna seria strzelanek science fiction miała szansę na powrót po latach. Nowe Red Faction dobrze rokowało, ale zostało uśmiercone niemal w zarodku przez Embracer

Zuzanna Domeradzka, 23 czerwca 2024, 17:24

Według nieoficjalnych doniesień studio Fishlabs miało pracować nad nową grą z serii Red Faction. Projekt został jednak anulowany przez grupę Embracer.

Twórcy Fallout: Nuevo México przerywają długie milczenie. Prace nad modem wstrzymano
Twórcy Fallout: Nuevo México przerywają długie milczenie. Prace nad modem wstrzymano

Jakub Błażewicz, 20 czerwca 2024, 13:20

Na Fallout: Nuevo México czekamy od ponad 2 lat, ale twórcy nagle ogłosili przerwanie prac nad tym obiecującym modem Fallout: New Vegas.

Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”
Skasowanie Life by You oczami twórcy. „Możesz zrobić więcej, niż oczekiwano, a i tak możesz stracić grunt pod nogami 2 tygodnie przed premierą”

Jakub Błażewicz, 19 czerwca 2024, 10:55

Zamknięcie studia twórców Life by You nie zaskoczyło jednego z byłych pracowników, ale i tak nie był on zachwycony nagłą decyzją Paradoxu.

Life by You skasowane. Rywal Simsów od Paradoxu to „ewidentna porażka” wydawcy
Life by You skasowane. Rywal Simsów od Paradoxu to „ewidentna porażka” wydawcy

Jakub Błażewicz, 18 czerwca 2024, 09:45

Paradox nie powalczy z serią The Sims. Po opóźnieniu Life By You firma porzuciła projekt, uznając to za swoją „ewidentną porażkę”.

Wymijające komunikaty szefa Take-Two o twórcach Kerbal Space Program 2 znalazły przykry finał
Wymijające komunikaty szefa Take-Two o twórcach Kerbal Space Program 2 znalazły przykry finał

Jakub Błażewicz, 29 maja 2024, 09:50

Strauss Zelnick z Take-Two Interactive zapewnia, że nie zamknięto twórców Kerbal Space Program 2 i OlliOlli. Gracze temu nie dowierzają.

4532 etaty, 44 poszkodowane studia, 80 skasowanych gier. Oto efekt rocznych cięć w Embracer Group
4532 etaty, 44 poszkodowane studia, 80 skasowanych gier. Oto efekt rocznych cięć w Embracer Group

Adrian Werner, 23 maja 2024, 09:55

Grupa Embracer wreszcie zakończyła cięcia. Były one wyjątkowo głębokie. Pozbyto się ponad czterdziestu studiów deweloperskich, a zatrudnienie spadło o prawie pięć tysięcy osób.

„Nie mam siły, żeby cokolwiek robić”. Zrozpaczony polski twórca musiał porzucić pracę nad śliczną grą survivalową
„Nie mam siły, żeby cokolwiek robić”. Zrozpaczony polski twórca musiał porzucić pracę nad śliczną grą survivalową

Zuzanna Domeradzka, 13 maja 2024, 15:00

Samotnemu polskiemu deweloperowi nie będzie dane dokończyć ślicznej gry survivalowej. Poszukiwana jest osoba, która przejmie With Last Breath.