zawieszone prace / skasowane gry - newsy i ciekawostki (6)
Just Survive - dawne H1Z1 zamknie serwery w październiku
Adrian Werner, 25 sierpnia 2018, 08:56
Znana dawniej jako H1Z1 sieciowa gra survivalowa Just Survive wkrótce zakończy żywot. Twórcy ogłosili, że serwery zostaną wyłączone za dwa miesiące.
Konami zamknęło fanowski remake P.T. na PC
Konrad Serafiński, 14 lipca 2018, 15:35
Kilka dni przed premierą wersji 0.9.5 fanowskiego remake'u P.T. autor poinformował o zamknięciu projektu. Powodem tego była interwencja Konami, które tłumaczy decyzję kwestiami prawnymi.
Dead Space 4 - twórcy ujawnili, jak miała wyglądać kolejna odsłona cyklu
Adrian Werner, 14 lipca 2018, 09:43
Byli pracownicy studia Visceral Games zdradzili, jak miała wyglądać gra Dead Space 4. Produkcja zostałaby zbudowana na fundamentach wczesnych sekcji trzeciej części i koncentrowałaby się na podróżowaniu między wrakami statków kosmicznych.
Josh Sawyer ze studia Obisidian zdradza, czemu skasowano RPG w świecie Obcego
Bartosz Świątek, 26 czerwca 2018, 14:53
W wywiadzie dla serwisu IGN Josh Sawyer ze studia Obsidian Entertainment zdradza, na czym miała się skupiać tworzona niegdyś przez jego firmę gra RPG w świecie Obcego – i dlaczego nigdy nie ujrzała światła dziennego.
Koniec Terraria Otherworld
Jakub Błażewicz, 13 kwietnia 2018, 21:30
Firma Re-Logic poinformowała o anulowaniu prac nad Terraria: Otherworld. Wydawca postanowił zakończyć historię gry po trzech latach produkcji w związku z wciąż niezadowalającym stanem projektu.
Breakaway od Amazon Game Studios zostało skasowane
Bartosz Świątek, 3 kwietnia 2018, 12:05
Breakaway – czerpiąca garściami z historii oraz mitologii wieloosobowa gra akcji z elementami sportowymi, za którą stało Amazon Game Studios – została skasowana.
Remastery pierwszych trzech Tomb Raiderów skasowane
Bartosz Świątek, 22 marca 2018, 12:07
Studio Realtech VR nie pracuje już nad odświeżonymi wersjami Tomb Raiderów 1-3. O zakończeniu produkcji twórcy poinformowali za pośrednictwem Twittera. Square Enix wyjaśniło, że stało się tak, ponieważ deweloper nie zatroszczył się o prawa do remasterowania przygód Lary Croft.
System Shock - prace nad grą zostały wstrzymane
Kamil Zwijacz, 17 lutego 2018, 08:50
Na początek weekendu mamy złą informację dla osób czekających na remake gry System Shock. Prace nad nim zostały wstrzymane i nie wiemy, kiedy zostaną wznowione. Firma Night Dive musi najpierw wypracować nową wizję tego projektu.
Polanie - prace nad nową wersją zostały wstrzymane
Adrian Werner, 10 lutego 2018, 10:47
Mamy złe wieści dla graczy czekających na zapowiedziany kilka lat temu remake polskiego RTS-a Polanie. Autorzy poinformowali nas, że prace nad projektem zostały zawieszone.
Nowe Dead Rising będzie skromniejsze, niż planowano
Adrian Werner, 6 lutego 2018, 09:40
Z pracą w studiu Capcom Vancouver pożegnało się 20% deweloperów. Jednocześnie okrojono skalę następnej odsłony cyklu Dead Rising i skasowano niezapowiedzianą jeszcze przygodową grę akcji.
Paragon - serwery zostaną zamknięte w kwietniu
Adrian Werner, 27 stycznia 2018, 11:54
Firma Epic Games ogłosiła decyzję o zakończeniu rozwoju gry MOBA Paragon. Serwery zostaną wyłączone 26 kwietnia. Jakimś pocieszeniem dla fanów może okazać się to, że twórcy zwrócą graczom wszystkie pieniądze wydane na ten tytuł.
Wieści ze świata (Sea of Thieves, Planet Coaster, Need for Speed Payback, Rising Thunder) 19/12/2017
Krzysztof Sobiepan, 19 grudnia 2017, 14:50
Dziś piszemy o planach stworzenia komiksu w uniwersum Sea of Thieves, premierze przygodowego DLC do Planet Coaster, aktualizacji Speedcross do Need for Speed: Payback i o rychłym udostępnieniu plików anulowanej bijatyki Rising Thunder w modelu open source. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Dlaczego EA zrezygnowało z gry Visceral Games? Bo nie mogło na niej zarobić
Kamil Zwijacz, 29 listopada 2017, 17:15
Dyrektor finansowy koncernu Electronic Arts wypowiedział się na temat anulowanej gry z uniwersum Gwiezdnych wojen od nieistniejącego już studia Visceral Games. Firma zrezygnowała z niej, bo nie był to materiał, który wygeneruje duże zyski.
Wieści ze świata (Marvel Heroes, Yu-Gi-Oh! Duel Links, Pillars of Eternity: Definitive Edition) 16/11/2017
Krzysztof Sobiepan, 16 listopada 2017, 12:06
Dziś piszemy o zbliżającym się końcu gry Marvel Heroes Omega, jutrzejszej premierze karcianki Yu-Gi-Oh! Duel Links na PC, dzisiejszym debiucie Pillars of Eternity: Definitive Edition na Steam i o propozycji stworzenia Star Wars: Battlefront III, którą twórcy Just Cause otrzymali od LucasArts lata temu. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wieści ze świata (Breath of the Wild, Original Sin II, Amazing Eternals, Outcast: Second Contact) 27/10/2017
Krzysztof Sobiepan, 27 października 2017, 15:27
Dziś piszemy o drugim DLC do The Legend of Zelda: Breath of the Wild (The Champions' Ballad), dużej aktualizacji Divinity: Original Sin II, wstrzymaniu prac nad strzelanką The Amazing Eternals oraz o dacie premiery i nowym trailerze Outcast: Second Contact. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Zobacz demo Wiedźmina od Metropolis Software
Kamil Zwijacz, 1 października 2017, 15:02
Po niedawnym dokumencie przygotowanym przez ekipę Arhn.eu na 10-lecie serii Wiedźmin, przyszedł czas na jeszcze jeden materiał, tym razem związany z nieukończonym Wiedźminem od studia Metropolis Software.
Wieści ze świata (Valve, The Evil Within 2, Ultima Online) 25/09/2017
Krzysztof Sobiepan, 25 września 2017, 12:27
Dziś piszemy o porzuconej koncepcji kooperacyjnej gry fantasy od Valve Software, uwiecznionej na szkicach grafika Drew Wolfa, silniku STEM napędzającym The Evil Within 2 i o dwudziestoleciu istnienia Ultimy Online – jednej z pierwszych gier MMO. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Szef Slightly Mad Studios o Electronic Arts - "to korporacyjne potwory"
Jakub Mirowski, 21 września 2017, 10:40
Ian Bell, szef Slightly Mad Studios, zespołu odpowiedzialnego m.in. za cykl Project CARS, ujawnił podczas streamu, że jego firma kilka lat temu znalazła się na krawędzi upadku, gdy miała stworzyć Need for Speed: Shift 3. Oskarżył przy tym Electronic Arts o próbę zniszczenia studia.
Studio Obsidian odrzuciło ofertę opracowania adaptacji Gry o tron
Adrian Werner, 31 sierpnia 2017, 11:11
Feargus Urquhart zdradził, że dwanaście lat temu studio Obsidian Entertainment otrzymało od Electronic Arts ofertę opracowania RPG-a osadzonego w świecie Gry o tron, ale zespół ostatecznie odrzucił tę propozycję.
Drugi sezon Game of Thrones od Telltale Games po zakończeniu serialu; Tales from the Borderlands porzucone
Kamil Zwijacz, 30 sierpnia 2017, 09:29
Przedstawiciel firmy Telltale Games ujawnił, że prace nad drugim sezonem Game of Thrones: A Telltale Games Series zostały wstrzymane. Studio powróci do projektu najpewniej po zakończeniu serialu telewizyjnego. Natomiast Tales from the Borderlands poszło w odstawkę i obecnie nie ma żadnych planów związanych z dalszym rozwojem marki.
Unsung Story zmienia dewelopera. Tytuł dokończą twórcy gier na licencjach
Jakub Mirowski, 2 sierpnia 2017, 10:53
W trzy lata po udanej kampanii crowdfundingowej, Unsung Story, nowy projekt legendarnego dewelopera Yatsumiego Matsuno, został sprzedany firmie Little Orbit, która do tej pory produkowała przede wszystkim tytuły na licencjach. W zamian skasowano grę Mistborn: Birthright.
Might & Magic Showdown zakończy żywot w tym miesiącu
Kamil Zwijacz, 12 lipca 2017, 09:59
Sprzedawana w ramach Wczesnego Dostepu na Steamie taktyczna gra bitewna Might & Magic Showdown wkrótce zakończy swój żywot. Tytuł został już wycofany z obiegu, a jego serwery zostaną wyłączone 31 lipca.
Projekt Liberty City in GTA V został anulowany
Miłosz Szubert, 6 lipca 2017, 10:47
Zamieszania wokół modów do GTA V ciąg dalszy. Twórcy modyfikacji Liberty City in GTA V ogłosili, że prace nad nią zostały anulowane. Powodem tego jest naruszenie regulaminu studia Rockstar.
Rayman - opublikowano porzucony prototyp na konsolę SNES
Kamil Zwijacz, 4 lipca 2017, 10:57
W sieci opublikowano prototypową wersję porzuconego Raymana z konsoli SNES, udostępnioną przez samego Michela Ancela. Możecie ją pobrać za darmo, ale do działania wymagany jest jeden z emulatorów urządzenia Nintendo.
Mass Effect: Andromeda nie doczeka się dodatków singleplayer?
Kamil Zwijacz, 1 lipca 2017, 11:07
Ostatnio w sieci pojawiły się doniesienia, że studio BioWare anulowało produkcję dodatków do gry Mass Effect: Andromeda. Źródła serwisu Kotaku twierdzą, że faktycznie firma nie ma w planach żadnych rozszerzeń singleplayer.
Wyciekła wczesna beta skasowanego Star Wars: First Assault
Adrian Werner, 29 kwietnia 2017, 08:35
Do sieci wyciekła technologiczna beta Star Wars: First Assault, czyli skasowanego w 2013 roku sieciowego FPS-a w realiach Gwiezdnych wojen, który pełnymi garściami czerpał z serii Call of Duty.
Modyfikacja Red Dead Redemption V została porzucona
Kamil Zwijacz, 23 kwietnia 2017, 09:34
Kilka dni temu w sieci zrobiło się głośno na temat modyfikacji Red Dead Redemption V do gry Grand Theft Auto V, która miała przenieść mapę z RDR na PC-ty. Niestety firma Take-Two Interactive zakazała dalszego rozwoju projektu.
Hi-Rez wstrzymuje prace nad Smite Rivals
Jakub Błażewicz, 17 marca 2017, 10:15
Studio Hi-Rez poinformowało o wstrzymaniu prac nad Smite Rivals. Decyzja wynika z niezadowalającej jakości obecnej wersji gry oraz chęci skupienia się na doszlifowaniu Smite Tactics.
Ion, tajemnicza gra MMO od twórcy DayZ, została anulowana
Jakub Mirowski, 7 marca 2017, 17:44
Jak wynika z ustaleń serwisu Eurogamer, gra Ion, zapowiedziany podczas targów E3 2015 projekt nowozelandzkiego studia RocketWerkz oraz brytyjskiej firmy Improbable, została anulowana.
Wstrzymano prace nad Indiana Jones and the Fate of Atlantis Special Edition
Krystian Pieniążek, 1 marca 2017, 19:24
W listopadzie zeszłego roku światło dzienne ujrzała wersja demonstracyjna fanowskiego remake’u Indiana Jones and the Fate of Atlantis. Miłośnicy oldskulowych przygodówek nie ucieszą się na wieść, że prace nad nim zostały wstrzymane z powodu roszczeń firmy Lucasfilm.
Wieści ze świata (Deep Down, Bethesda na E3, Watch Dogs 2, Darkside) 17/2/2017
Kamil Zwijacz, 17 lutego 2017, 12:17
Dziś piszemy o nadchodzącej zapowiedzi nowej gry twórcy DayZ, konferencji firmy Bethesda Softworks na E3, odnowieniu marki Deep Down, dodatku Human Conditions do Watch Dogs 2 oraz skasowanej produkcji o tytule Darkside. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Obiecane remastery The Bard's Tale I-III jednak się nie ukażą
Krzysztof Sobiepan, 14 lutego 2017, 09:22
Studio inXile Entertainment po raz kolejny rozmija się z deklaracjami na Kickstarterze. Sprawa dotyczy projektu The Bard's Tale IV, a konkretniej obiecanych fanom unowocześnionych wersji starej trylogii Bard’s Tale, które raczej nie ujrzą światła dziennego. Powodem ma być finansowe nieporozumienie z podwykonawcą remasterów, zespołem Olde Skuul.
Szef studia Obsidian o powodzie anulowania startowego RPG na Xboksa One
Michał Jodłowski, 3 lutego 2017, 22:20
Szef Obsidian Entertainment, Feargus Urquhart, wyjawił serwisowi IGN powód, dla którego startowe RPG studia na Xboksa One, Stormlands (vel Project North Carolina), zostało anulowane.
Wieści ze świata (Ghost Recon: Wildlands, Warner Bros., Final Fantasy XV, Project Giant Robot) 2/2/2017
Krzysztof Mysiak, 2 lutego 2017, 14:55
Dziś piszemy o pre-loadzie plików bety Ghost Recon: Wildlands, tajemniczym ogłoszeniu od Warner Bros. zaplanowanym na 8 marca, chęci wypuszczenia Final Fantasy XV na PC ze strony reżysera gry oraz o skasowaniu Project Giant Robot na Wii U. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Studio Black Isle pracowało nad Falloutem 3 już pod koniec lat 90., ujawnia Feargus Urquhart
Jakub Mirowski, 30 stycznia 2017, 10:14
Feargus Urquhart, współzałożyciel oraz szef studia Obsidian Entertainment, w rozmowie z serwisem IGN powrócił do czasów pracy w zespole Black Isle. Legendarny deweloper ujawnił, że ekipa ta rozpoczęła prace nad Falloutem 3 tuż po wydaniu drugiej części.
Wieści ze świata (Hidetaka „Swery65” Suehiro, Star Wars: Maul) 16/1/2016
Krzysztof Mysiak, 16 stycznia 2017, 15:25
Dziś piszemy o nowym studiu Hidetaki „Swery65” Suehiro (twórcy takich tytułów jak Deadly Premonition i D4) oraz o grafikach koncepcyjnych z gry Star Wars: Maul (skasowanego projektu z Darthem Maulem w roli głównej). Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Karcianka Titanfall: Frontline została anulowana
Kamil Zwijacz, 14 stycznia 2017, 13:25
Twórcy gry karcianej Titanfall: Frontline, opartej na serii strzelanek od studia Respawn Entertainment, postanowili porzucić projekt. Trwające jeszcze beta testy zakończą się w ciągu kilku najbliższych dni.
Prace nad Scalebound zostały wstrzymane
Michał Kułakowski, 9 stycznia 2017, 23:13
Microsoft ogłosił, że zawiesił współpracę z japońskim studiem Platinum Games, które pracowało nad Scalebound. Oznacza to, że ta zapowiedziana w 2014 roku gra akcji, przeznaczona na konsolę Xbox One i komputery PC, nie ujrzy już światła dziennego. Amerykański wydawca swoją decyzję tłumaczy powodami czysto biznesowymi.
Wieści ze świata (Double Dragon IV, Hero’s Song) 27/12/2016
Krzysztof Mysiak, 27 grudnia 2016, 13:23
Dziś piszemy o zapowiedzi Double Dragon IV (kolejnej chodzonej bijatyki z kultowej serii) i o wstrzymaniu prac nad grą RPG akcji Hero’s Song od Johna Smedleya. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wieści ze świata (Star Wars: Battlefront III, NieR: Automata, Gravity Rush 2, YouTube / PlayStation VR) 22/12/2016
Krzysztof Mysiak, 22 grudnia 2016, 14:02
Dziś piszemy o kolejnym gameplayu ze skasowanego Star Wars: Battlefront III (z misji fabularnej), dodaniu wsparcia dla PlayStation VR w aplikacji YouTube na PlayStation 4 oraz o wypuszczeniu wersji demo gier NieR: Automata i Gravity Rush 2 na PS4. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Problemy z polskim drzewkiem w World of Tanks i wtopa Overwatcha – Sieciowe Wieści (22/12/2016)
Łukasz Mitka, 22 grudnia 2016, 11:38
Dzisiaj piszemy m.in. o zawieszeniu prac nad World of Speed, niefortunnej skórce Mei w Overwatchu, kolejnych testach pirackiego MMO Cloud Pirates, a także zgrzycie wokół polskich czołgów w World of Tanks.
Doom - deweloperzy mówią o wcześniejszej wersji gry
Kamil Zwijacz, 13 grudnia 2016, 12:56
Od dłuższego czasu wiemy, że zanim Doom stał się Doomem, studio id Software dokonało wielu zmian w oryginalnym projekcie. Ostatnio deweloperzy wyjawili, że wcześniejsza wersja kładła zbyt duży nacisk na fabułę i scenki przerywnikowe, przez co w dużej mierze przypominała Call of Duty.
Wieści ze świata (Sea of Thieves, TR2N: Liberation) 24/11/2016
Krzysztof Mysiak, 24 listopada 2016, 15:20
Dziś piszemy o związanym z Sea of Thieves programie Insider, dającym szansę na udział we wczesnych testach gry, i o skasowanym projekcie TR2N: Liberation, który miał być egranizacją filmu Tron: Dziedzictwo przed grą Tron Evolution. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Sleeping Dogs 2 miało mieć wielki otwarty świat i tryb kooperacji
Łukasz Szliselman, 23 listopada 2016, 13:43
Całkiem udana gra akcji w stylu GTA, Sleeping Dogs, mogła otrzymać pełnoprawną kontynuację. W fazie projektu Sleeping Dogs 2 miało być osadzone w ogromnym chińskim mieście i oferować sieciowy tryb kooperacji. Niestety, ostatecznie projekt skasowano.
Arkane Studios wróci do The Crossing? ZeniMax rejestruje znak towarowy
Jakub Błażewicz, 19 października 2016, 11:05
Firma ZeniMax zarejestrowała znak towarowy The Crossing, znany jako tytuł anulowanej gry studia Arkane. Choć może to być zwykła formalność, niewykluczone, że francuski deweloper planuje powrócić do tamtego interesującego projektu.
Zamknięto dewelopera Sleeping Dogs
Krzysztof Sobiepan, 18 października 2016, 09:38
United Front Games, studio odpowiedzialne za Sleeping Dogs, zostało zamknięte. Najnowszy projekt firmy – Smash + Grab – przestał być dostępny w usłudze wczesnego dostępu serwisu Steam.
Wieści ze świata (Silent Hill, Monster Hunter) 15/9/2016
Krzysztof Mysiak, 15 września 2016, 14:36
Dziś piszemy o skasowanej grze z serii Silent Hill na PS3, którą studio Climax tworzyło 10 lat temu, i o zapowiedzi filmowej adaptacji marki Monster Hunter. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Warcraft Adventures – grywalna wersja przygodówki w świecie Warcrafta wyciekła po 18 latach
Maciej Kowalczyk, 11 września 2016, 13:04
Jeden z użytkowników forum Scrolls of Lore udostępnił za darmo grywalną wersję gry Warcraft Adventures: Lord of the Clans – klasycznej przygodówki point-and-click w świecie Warcrafta, nad którą prace zostały zawieszone 18 lat temu.
Wieści ze świata (Latobranie, Titanfall 2, Battlefield 4, Ghost Recon Phantoms, Halo Online, Fallout Shelter) 26/8/2016
Krzysztof Mysiak, 26 sierpnia 2016, 14:12
Dziś piszemy m.in. o drugim dniu Latobrania na Muve.pl, starcie drugiej fazy beta-testów Titanfall 2, nowym interfejsie w Battlefield 4 (zamiast Battleloga), wyłączeniu serwerów Ghost Recon Phantoms, anulowaniu Halo Online, kontynuacji marek THQ przez THQ Nordic, aktualizacji 1.7 do Fallout Shelter i wersji demo Phoenix Wright: Ace Attorney - Spirit of Justice. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Wznowiono prace nad Allison Road - duchowym spadkobiercą anulowanego Silent Hills
Jakub Mirowski, 23 sierpnia 2016, 09:57
Christian Kesler, jeden z twórców anulowanego w czerwcu Allison Road, ogłosił, że wznowił prace nad grą. Projekt powstaje teraz bez udziału wcześniejszych deweloperów, studia Lilith, oraz wydawcy, firmy Team 17.