Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

zawieszone prace / skasowane gry - newsy i ciekawostki (8)

Serwery Dead Island: Epidemic zostaną zamknięte w październiku
Serwery Dead Island: Epidemic zostaną zamknięte w październiku

Łukasz Szliselman, 17 września 2015, 11:43

Dead Island: Epidemic ostatecznie nie doczeka się premiery, gdyż twórcy zdecydowali się wstrzymać prace nad grą. Serwery tej produkcji typu MOBA zostaną zamknięte w październiku.

Call of Duty: The Devil’s Brigade - kulisy anulowania taktycznej gry TPP
Call of Duty: The Devil’s Brigade - kulisy anulowania taktycznej gry TPP

Dariusz Matusiak, 5 września 2015, 19:10

W 2007 roku w produkcji była gra, która mogła pociągnąć serię Call of Duty w zupełnie innym kierunku - taktyczna strzelanina TPP, w której kierowaliśmy całą drużyną komandosów! Dlaczego prace jednak przerwano?

Wieści ze świata (Minecraft: Story Mode, Prison Architect, Mighty No. 9, Tribes: Ascend, HTC RE Vive) 31/8/2015
Wieści ze świata (Minecraft: Story Mode, Prison Architect, Mighty No. 9, Tribes: Ascend, HTC RE Vive) 31/8/2015

Krzysztof Mysiak, 31 sierpnia 2015, 14:08

Dziś piszemy m.in. o paru ciekawostkach nt. Minecraft: Story Mode, ostatniej aktualizacji alfy Prison Architect przed wydaniem wersji 1.0, demie Mighty No. 9, przybliżonym terminie premiery gogli HTC RE Vive, wznowieniu wsparcia dla Tribes: Ascend oraz porażce gry Moonrise od studia Undead Labs. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Sega, Anno 2205, Fallout 4, Jak and Daxter 4) 3/8/2015
Wieści ze świata (Sega, Anno 2205, Fallout 4, Jak and Daxter 4) 3/8/2015

Paweł Krzystyniak, 3 sierpnia 2015, 12:39

Dziś informujemy Was o problemach finansowych firmy Sega, anulowanej becie Anno 2205 i modelu Pip-Boya do własnoręcznego stworzenia, a także prezentujemy grafiki koncepcyjne z Jak and Daxter 4. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Koniec Mantle? AMD zaprzestaje dalszej optymalizacji swojego API
Koniec Mantle? AMD zaprzestaje dalszej optymalizacji swojego API

Michał Jodłowski, 6 lipca 2015, 11:30

Jak donosi serwis AnandTech, firma AMD oficjalnie zaprzestała dalszej optymalizacji swojego niskopoziomowego API Mantle.

Scrolls – Mojang przestaje rozwijać karciankę z zeszłego roku
Scrolls – Mojang przestaje rozwijać karciankę z zeszłego roku

Krzysztof Mysiak, 30 czerwca 2015, 10:30

Firma Mojang nieoczekiwanie ogłosiła, że przestaje rozwijać swoją karciankę Scrolls. Twórcy będą jeszcze czuwali nad balansem rozgrywki i trzymali serwery przy życiu przynajmniej przez rok, ale nie zamierzają przygotowywać nowych kart, trybów zabawy etc. Gra trafiła na rynek w otwartej becie w czerwcu 2013, a w finalnej wersji jest dostępna zaledwie od grudnia 2014 roku.

Pierwsza wersja Dooma została skasowana, bo za bardzo przypominała Call of Duty
Pierwsza wersja Dooma została skasowana, bo za bardzo przypominała Call of Duty

Adrian Werner, 25 czerwca 2015, 10:32

Szef firmy Bethesda zdradził dlaczego po kilku latach prac skasowano pierwszą wersję czwartej odsłony cyklu Doom. Okazuje się, że zbytnio przypominała ona współczesne wojenne FPS-y pokroju Call of Duty i Battlefield, co nie pasowało do tradycji serii.

Phantom Dust - prace nad grą zostały zawieszone
Phantom Dust - prace nad grą zostały zawieszone

Adrian Werner, 23 czerwca 2015, 11:24

Firma Microsoft potwierdziła, że prace nad projektem Phantom Dust zostały zastopowane i w najbliższych planach nie ma ich wznowienia.

Wieści ze świata (Windborne, Xbox One) 18/6/15
Wieści ze świata (Windborne, Xbox One) 18/6/15

Łukasz Szliselman, 18 czerwca 2015, 13:08

Dziś piszemy m.in. o wstrzymaniu prac nad grą Windborne oraz wpływie systemu Windows 10 na interfejs konsoli Xbox One. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Michel Ancel nie pracuje już nad Beyond Good & Evil 2. Projekt został porzucony?
Michel Ancel nie pracuje już nad Beyond Good & Evil 2. Projekt został porzucony?

Krzysztof Nieradko, 17 czerwca 2015, 15:55

Tony Key, starszy wiceprezes do spraw marketingu i sprzedaży w Ubisoft, ujawnił, że Michel Ancel nie pracuje już nad długo wyczekiwanym Beyond Good & Evil 2. Przedstawiciel francuskiego dewelopera przyznał również, że w tym momencie o wspomnianym tytule nie dowiemy się niczego konkretnego.

Duma Szlachecka - kolejny polski projekt crowdfundingowy trafił do piachu?
Duma Szlachecka - kolejny polski projekt crowdfundingowy trafił do piachu?

Kamil Zwijacz, 10 czerwca 2015, 11:47

W zeszłym roku rozpętała się duża afera, po tym jak przywrócony do życia dzięki zbiórce pieniędzy magazyn Secret Service bardzo szybko zakończył swój żywot. Niedługo później zawieszono prace nad sfinansowanym w serwisie Wspieram.to Franko 2, a dziś mamy do przekazania kolejne złe wieści. Wygląda na to, że do piachu poszła przeglądarkowa Duma Szlachecka, na którą w 2014 roku zebrano ponad 11 tys. zł.

Project CARS na Wii U zagrożone; studio czeka na zapowiedź nowej konsoli Nintendo
Project CARS na Wii U zagrożone; studio czeka na zapowiedź nowej konsoli Nintendo

Kamil Zwijacz, 26 maja 2015, 12:50

Ian Bell, szef studia Slightly Mad, wyjawił na oficjalnym forum gry Project CARS, że deweloperzy postanowili wstrzymać się z produkcją wersji na konsolę Wii U do targów E3, na których Nintendo być może zapowie swoją nową konsolę. Jeżeli tak się stanie, to prace nad obecną edycją zostaną porzucone, a jeżeli nie, to studio postara się dokończyć projekt.

Techland wstrzymuje prace nad Hellraidem. Gra wróciła do fazy koncepcyjnej
Techland wstrzymuje prace nad Hellraidem. Gra wróciła do fazy koncepcyjnej

Piotr Bicki, 21 maja 2015, 19:23

Nie dane nam będzie zagrać w Hellraida – a przynajmniej w jego dotychczasową formę. Odpowiedzialni za projekt deweloperzy z polskiego Techlandu oznajmili bowiem, że prace nad grą zostały zawieszone. Nie oznacza to jednak, że tytuł wylądował w koszu – twórcy postanowili na nowo przemyśleć podstawowe mechanizmy produkcji.

Materiały graficzne z anulowanej wersji DOOMa
Materiały graficzne z anulowanej wersji DOOMa

Kamil Zwijacz, 19 maja 2015, 11:40

W sieci ukazał się zwiastun oraz grafiki pochodzące z anulowanej wersji strzelanki DOOM, nad którą pracowano od 2008 roku. Gra ponoć nie sprostała oczekiwaniom wydawcy i kilka lat temu projekt postanowiono zacząć tworzyć od nowa.

Wieści ze świata (The Black Glove, Persona 5, Steam) 12/5/2015
Wieści ze świata (The Black Glove, Persona 5, Steam) 12/5/2015

Łukasz Szliselman, 12 maja 2015, 13:13

Dziś piszemy m.in. o wstrzymaniu prac nad grą The Black Glove, przybliżonej dacie premiery Persona 5 oraz nowym rekordzie aktywności na Steamie. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Silent Hills anulowane - [aktualizacja]
Silent Hills anulowane - [aktualizacja]

Luc, 27 kwietnia 2015, 16:10

Wyczekiwane przez fanów horrorów Silent Hills prawdopodobnie nigdy nie ujrzy światła dziennego. Guillermo del Toro kilkanaście godzin temu odniósł się do całej sprawy, potwierdzając obawy graczy, zaś samo Konami zadecydowało o zakończeniu dystrybucji promującego grę dema P.T.

Alan Wake 2 - obejrzyj zapis prototypu zawieszonej kontynuacji
Alan Wake 2 - obejrzyj zapis prototypu zawieszonej kontynuacji

Adrian Werner, 21 kwietnia 2015, 09:31

Studio Remedy wypuściło kilkunastominutowy zapis rozgrywki z prototypu Alan Wake 2. Prace nad projektem zawieszono, ale twórcy mają nadzieję w przyszłości do niego wrócić.

Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, Prey 2, Visceral Games) 9/4/15
Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, Prey 2, Visceral Games) 9/4/15

Łukasz Szliselman, 9 kwietnia 2015, 13:32

Dziś piszemy m.in. o darmowym weekendzie z The Elder Scrolls Online, stanowisku studia Human Head odnośnie skasowanego Prey 2 oraz zmianach w zarządzie studia Visceral Games. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Microsoft zaprzestaje produkcji PC-towego Kinecta
Microsoft zaprzestaje produkcji PC-towego Kinecta

Kamil Zwijacz, 7 kwietnia 2015, 08:52

Firma Microsoft postanowiła zaprzestać produkcji sensora Kinect dla komputerów PC. Zapotrzebowanie na urządzenie przerasta możliwości produkcyjne, w związku z czym sprzęt zostanie wycofany z rynku, a koncern skupi się tylko na najnowszym modelu z konsoli Xbox One, który można wykorzystać na PC-tach dzięki specjalnemu adapterowi.

Wieści ze świata (Resident Evil: Revelations 2, StarCraft II: Legacy of the Void, Call of Duty: Advanced Warfare) 4/3/15
Wieści ze świata (Resident Evil: Revelations 2, StarCraft II: Legacy of the Void, Call of Duty: Advanced Warfare) 4/3/15

Łukasz Szliselman, 4 marca 2015, 13:05

Dziś piszemy o premierze drugiego epizodu gry Resident Evil: Revelations 2, zbliżających się beta-testach StarCraft II: Legacy of the Void oraz debiucie pecetowej wersji pierwszego DLC do Call of Duty: Advanced Warfare. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Legacy of Kain: Dead Sun - pół godziny rozgrywki z anulowanej gry
Legacy of Kain: Dead Sun - pół godziny rozgrywki z anulowanej gry

Piotr Bicki, 23 lutego 2015, 19:20

W internecie pojawił się nowy materiał ze skasowanej w 2012 roku przez Square Enix gry Legacy of Kain: Dead Sun. Ponad półgodzinne nagranie prezentuje niewidziane nigdy fragmenty rozgrywki z nieukończonej wersji produkcji.

The Stomping Land ostatecznie porzucone przez twórców?
The Stomping Land ostatecznie porzucone przez twórców?

Krzysztof Mysiak, 19 lutego 2015, 13:10

Wygląda na to, że projekt The Stomping Land – obiecującej sieciowej gry survivalowej z dinozaurami – poniósł ostateczną śmierć, mimo że dzieło studia SuperCrit wróciło do sprzedaży na Steamie. Główny deweloper, Alex „Jig” Fundora, zerwał kontakt ze swoimi współpracownikami, przez co ci ostatni zaczęli przechodzić do innych zespołów. W międzyczasie gracze próbowali uzyskać interwencję ze strony Kickstartera, lecz nie uzyskali żadnego wymiernego efektu.

Godus nie spełni kickstarterowych obietnic. Peter Molyneux skupia się na nowej grze
Godus nie spełni kickstarterowych obietnic. Peter Molyneux skupia się na nowej grze

Łukasz Szliselman, 10 lutego 2015, 12:24

Pecetowej wersji gry Godus wciąż wiele brakuje do wizji roztoczonej przez Petera Molyneux w 2012 roku, przy okazji zbiórki społecznościowej na Kickstarterze. Wygląda na to, że próżno czekać zrealizowania tamtych obietnic, gdyż deweloper ograniczył wsparcie dla produkcji.

Shadow Realms oficjalnie anulowane. BioWare skupia się na grze o Star Wars
Shadow Realms oficjalnie anulowane. BioWare skupia się na grze o Star Wars

Luc, 10 lutego 2015, 09:44

BioWare zdecydowało się całkowicie porzucić swój ostatni projekt – sieciowe RPG znane jako Shadow Realms. Deweloperzy pracujący do tej pory nad tytułem zostali przeniesieni do zespołów odpowiedzialnych m.in. za Mass Effect czy Star Wars: The Old Republic.

Wieści ze świata (Driver 5, Nosgoth, Dying Light) 4/2/2015
Wieści ze świata (Driver 5, Nosgoth, Dying Light) 4/2/2015

Łukasz Szliselman, 4 lutego 2015, 13:13

Dziś piszemy m.in. o anulowanej grze Driver 5, popularności bety Nosgoth oraz aktualizacji do Dying Light. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wieści ze świata (Neverwinter: Elemental Evil, Dragon Age: Inkwizycja, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn) 21/1/2015
Wieści ze świata (Neverwinter: Elemental Evil, Dragon Age: Inkwizycja, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn) 21/1/2015

Łukasz Szliselman, 21 stycznia 2015, 14:14

Dziś piszemy m.in. o nowym dodatku do gry Neverwinter oraz aktualizacjach do Dragon Age: Inkwizycja i Final Fantasy XIV: A Realm Reborn. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Human Element - studio Robotoki zawiesza działalność
Human Element - studio Robotoki zawiesza działalność

Kamil Zwijacz, 21 stycznia 2015, 10:09

Studio Robotoki, pracujące od kilku lat nad ciekawie zapowiadającym się Human Element, ze względów finansowych wstrzymało swoją działalność oraz zawiesiło prace nad pierwszym tytułem, który miał ukazać się pod koniec bieżącego roku.

Przyszłość Spintires zagrożona? Autor symulatora ciężarówek oskarża wydawcę o oszustwo
Przyszłość Spintires zagrożona? Autor symulatora ciężarówek oskarża wydawcę o oszustwo

Łukasz Szliselman, 19 grudnia 2014, 12:56

Twórca Spintires, Pavel Zagrebelnyj, oskarżył firmę Oovee o oszustwo finansowe i odcięcie go od możliwości aktualizowania gry, wobec czego zmuszony jest zaprzestać jej dalszego rozwoju. Z kolei wydawca zapewnia, że jest to tylko nieporozumienie, a przyszłość symulatora radzieckich ciężarówek nie jest zagrożona.

Polski crowdfunding znowu zawodzi, tym razem przez Franko 2
Polski crowdfunding znowu zawodzi, tym razem przez Franko 2

Adam Kaczmarek, 17 grudnia 2014, 10:24

Franko 2 nie zbije nikogo w tym roku i być może w ogóle. Kolejny projekt oparty na zbiórce został wstrzymany.

Runemaster - zawieszono prace nad RPG studia Paradox Interactive
Runemaster - zawieszono prace nad RPG studia Paradox Interactive

Adrian Werner, 5 grudnia 2014, 10:19

Firma Paradox Interactive poinformowała o zawieszeniu prac nad projektem Runemaster. Miało to być RPG z proceduralnie generowanym światem zainspirowanym mitologią ludów skandynawskich.

Wieści ze świata (The Hunter: Primal, Star Citizen, Far Cry 4) 25/11/14
Wieści ze świata (The Hunter: Primal, Star Citizen, Far Cry 4) 25/11/14

Łukasz Szliselman, 25 listopada 2014, 12:16

Dziś piszemy m.in. o zapowiedzi dodatku Primal do gry The Hunter, oczekiwaniach Chrisa Robertsa odnośnie zbiórki na rzecz Star Citizen oraz łatce do pecetowej wersji Far Cry 4. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

The Outsider – gra najprawdopodobniej nigdy nie powstanie
The Outsider – gra najprawdopodobniej nigdy nie powstanie

Janusz Guzowski, 12 września 2014, 11:40

Założyciel studia Frontier Developments, David Braben, w wywiadzie dla Eurogamera przyznał, że polityczny techno–thriller, The Outsider, najprawdopodobniej nigdy nie powstanie. Gra została zapowiedziana w 2005 roku, ale w 2011 słuch o niej zaginął. Fabuła miała koncentrować się wokół przygód agenta CIA wrobionego w morderstwo prezydenta Stanów Zjednoczonych.

[Plotka] Prace nad Homefront: The Revolution wstrzymane w związku z problemami Cryteka
[Plotka] Prace nad Homefront: The Revolution wstrzymane w związku z problemami Cryteka

Krzysztof Mysiak, 4 lipca 2014, 11:33

Anonimowe źródła serwisu Kotaku donoszą, że produkcja gry Homefront: The Revolution, prowadzona przez brytyjski oddział Cryteka, została tymczasowo wstrzymana. Przyczyną miałoby być otrzymywanie przez pracowników niepełnych wypłat. Wyjście z tej sytuacji mogą przynieść negocjacje między firmami Crytek i Deep Silver, jakie są podobno prowadzone.

Towns – wstrzymano dalsze prace nad jedną z pierwszych gier zaakceptowanych na Steam Greenlight
Towns – wstrzymano dalsze prace nad jedną z pierwszych gier zaakceptowanych na Steam Greenlight

Jakub Burski, 8 maja 2014, 15:23

Twórcy Towns poinformowali, że prace nad grą zostały wstrzymane. Mimo dużego wsparcia ze strony graczy i finansowania przez nich produkcji, tytuł został najwyraźniej pokonany przez niewystarczające fundusze.

Gorky 21 odroczone, ale z dużą szansą na ukończenie
Gorky 21 odroczone, ale z dużą szansą na ukończenie

Bartosz Woldański, 28 marca 2014, 15:00

Choć o grze Gorky 21 słuch zaginął, to udało się nam uzyskać odpowiedź na pytanie o to, czy projekt nadal powstaje. Trudno było nie mieć wątpliwości, skoro od ogłoszenia współpracy pomiędzy firmą TopWare Interactive a polskim studiem The Farm 51 minęły już prawie trzy lata, zaś nowych szczegółów na temat turowej strategii z elementami RPG jak nie było, tak nie ma. Aż do teraz.

East vs. West – zimnowojenna strategia idzie do kosza. Project Kennedy zajmuje jej miejsce
East vs. West – zimnowojenna strategia idzie do kosza. Project Kennedy zajmuje jej miejsce

Łukasz Szliselman, 10 marca 2014, 10:45

Turowa strategia o zimnej wojnie East vs. West: A Hearts of Iron Game nie ujrzy światła dziennego. Jej wydawca, Paradox Interactive, podjął trudną decyzję o skasowaniu produkcji po tym, jak studio BL-Logic utknęło w martwym punkcie. Na szczęście pomysł na grę nie umarł zupełnie – część ekipy podjęła się prac nad podobnym tytułem, nazwanym Project Kennedy.

Prace nad End of Nations zostały wstrzymane
Prace nad End of Nations zostały wstrzymane

Krzysztof Mysiak, 4 marca 2014, 10:32

Studio Trion Worlds poinformowało, że prace nad grą MOBA End of Nations zostały wstrzymane – stronę tytułu zlikwidowano, ponadto wzmianki o nim zniknęły z witryny dewelopera. Przyczyną jest brak perspektyw przed grą i koncentracja twórców na innych projektach. Niestety, nie wiadomo, kiedy (albo czy w ogóle) produkcja doczeka się wznowienia.

Star Wars 1313 – znak towarowy porzucony. Nadzieja na wskrzeszenie gry o Boba Fettcie umarła
Star Wars 1313 – znak towarowy porzucony. Nadzieja na wskrzeszenie gry o Boba Fettcie umarła

Łukasz Szliselman, 17 stycznia 2014, 09:59

Korporacja Disney pozwoliła wygasnąć marce Star Wars 1313. Prawa do gry z Boba Fettem w roli głównej nie zostały przedłużone w amerykańskim biurze patentowym, co oznacza, że ani Disney, ani firma Electronic Arts nie wiążą przyszłości z tym tytułem.

Deathfire: Ruins of Nethermore anulowane
Deathfire: Ruins of Nethermore anulowane

Bartosz Woldański, 29 grudnia 2013, 13:25

Niezależne studio G3 poinformowało, że prace nad Deathfire: Ruins of Nethermore, pierwszoosobowym cRPG-iem, zostały wstrzymane. Twórcy nie mogli dłużej zagwarantować, że gra zostanie ukończona, dlatego zapadła trudna decyzja o skasowaniu projektu.

Star Wars 1313 na archiwalnych materiałach – zobacz, jak zapowiadała się anulowana gra o Gwiezdnych Wojnach
Star Wars 1313 na archiwalnych materiałach – zobacz, jak zapowiadała się anulowana gra o Gwiezdnych Wojnach

Łukasz Szliselman, 26 września 2013, 10:13

W sieci pojawiły się materiały ze skasowanego Star Wars 1313. Prócz klimatycznych grafik koncepcyjnych, serwisowi IGN udało się zobaczyć nieopublikowany gameplay z produkcji. Dzięki temu poznaliśmy kolejne informacje na temat rozgrywki.

Clang zawieszony – kickstarterowy projekt wyczerpał fundusze
Clang zawieszony – kickstarterowy projekt wyczerpał fundusze

Łukasz Szliselman, 20 września 2013, 11:35

Prace nad Clang – symulatorem szermierki od Neala Stephensona – zostały wstrzymane z przyczyn finansowych. Mimo że projekt odniósł swego czasu sukces na Kickstarterze, fundusze ze zbiórki się wyczerpały, a nowego źródła pieniędzy na razie nie widać.

War for Nosgoth – pierwsze informacje. Filmiki z anulowanej gry Legacy of Kain: Dead Sun
War for Nosgoth – pierwsze informacje. Filmiki z anulowanej gry Legacy of Kain: Dead Sun

Bartosz Woldański, 14 sierpnia 2013, 16:56

Na oficjalnym forum firmy Eidos pojawiły się pierwsze informacje o nowym projekcie osadzonym w uniwersum Legacy of Kain – War for Nosgoth. Gra nie będzie reprezentantem ani gatunku MMORPG, ani MOBA. Do sieci wyciekły również filmiki prezentujące skasowaną grę Legacy of Kain: Dead Sun.

Ujawniono materiały z gry Fortress, anulowanej kontynuacji Final Fantasy XII
Ujawniono materiały z gry Fortress, anulowanej kontynuacji Final Fantasy XII

Krzysztof Mysiak, 13 sierpnia 2013, 11:47

W sieci pojawiła się spora dawka materiałów z gry Fortress, kontynuacji Final Fantasy XII, której nie ukończono. Ujawniono sporo informacji na temat produkcji, grafik koncepcyjnych, a nawet filmów.

Warrior’s Lair – obiecujący hack’n’slash na PS3 i PSV anulowany
Warrior’s Lair – obiecujący hack’n’slash na PS3 i PSV anulowany

Krzysztof Mysiak, 4 lipca 2013, 08:30

Po okresie niepewności co do losów gry Warrior’s Lair, klasycznego hack’n’slasha zapowiedzianego na konsole PlayStation 3 i PlayStation Vita, serwis IGN potwierdził, że niepokój nie był bezpodstawny. Tytuł został bowiem anulowany przez firmę Sony.

Avalanche Studios wstrzymało prace nad tajemniczą grą steampunkową
Avalanche Studios wstrzymało prace nad tajemniczą grą steampunkową

Marcin Skierski, 16 maja 2013, 10:25

Christopher Sundberg, współzałożyciel zespołu Avalanche Studios, powiedział w wywiadzie dla serwisu Edge Online, że studio wstrzymało prace nad przygotowywaną od jakiegoś czasu grą steampunkową. Pewne przesłanki wskazują na to, że była to produkcja tworzona na podstawie nadchodzącego filmu Mad Max: Fury Road.

Death Inc. – studio odpowiedzialne za grę zamknięte
Death Inc. – studio odpowiedzialne za grę zamknięte

Bartosz Woldański, 26 kwietnia 2013, 10:44

Ambient Studios, czyli twórcy niedoszłej produkcji niezależnej Death Inc., kończą działalność. Mimo prób ratowania sytuacji takimi akcjami jak Kickstarter deweloper okazał się niewypłacalny. Prace nad projektem wstrzymano, a wszyscy gracze, którzy zapłacili za dostęp do wersji alfa, otrzymają zwrot pieniędzy.

Maverick Hunter – realistyczny FPS z Mega Manem skasowany przez Capcom
Maverick Hunter – realistyczny FPS z Mega Manem skasowany przez Capcom

Michał Kułakowski, 9 kwietnia 2013, 19:35

W 2010 roku firma Capcom zdecydowała się przenieść serię Mega Man do świata realistycznych FPS-sów sci-fi. Efektem tych działań była gra Maverick Hunter, tworzona przez amerykańskie studio Armature. Tytuł został jednak skasowany, podobnie jak inne projekty związane z cyklem, po tym jak Keiji Inafune zrezygnował z pracy w Capcomie.

Osiris nową marką Ubisoftu? [UAKTUALNIENIE]
Osiris nową marką Ubisoftu? [UAKTUALNIENIE]

Łukasz Szliselman, 31 stycznia 2013, 10:24

Użytkownicy forum NeoGAF być może wpadli na trop następnego projektu firmy Ubisoft. Jeśli wierzyć pogłoskom, nowa gra twórców Assassin's Creed ma nosić tytuł Osiris i będzie rozgrywała się w starożytnym Egipcie.

Wypuszczono screeny i video ze skasowanego Half-life 2: Episode Four
Wypuszczono screeny i video ze skasowanego Half-life 2: Episode Four

Adrian Werner, 12 stycznia 2013, 15:23

Serwis Valve Time dokopał się do screenów i materiałów video z Half-life 2: Episode Four, czyli skasowanego projektu, nad którym pracowało znane z Dishonored studio Arkane.

Prey 2 zniknął z listy gier Bethesda Softworks
Prey 2 zniknął z listy gier Bethesda Softworks

Grzegorz Ferenc, 20 sierpnia 2012, 13:14

Kontynuacja strzelanki z 2006 roku nie widnieje już na liście gier na stronie studia Bethesda Softworks. Czy oznacza to, że po marcowych fałszywych pogłoskach o anulowaniu tytułu nie zostanie on jednak ukończony?