Hi-Rez wstrzymuje prace nad Smite Rivals
Studio Hi-Rez poinformowało o wstrzymaniu prac nad Smite Rivals. Decyzja wynika z niezadowalającej jakości obecnej wersji gry oraz chęci skupienia się na doszlifowaniu Smite Tactics.
Na początku roku studio Hi-Rez zapowiedziało Smite Rivals – spin-off popularnej MOBA Smite, określany przez twórców jako „kolekcjonerska mobilna arena karciana” (w oryg. „collectible arena card game”). Jednak najwyraźniej tytuł nie spełnił oczekiwań producenta, o czym świadczy informacja przekazana serwisowi Kotaku przez źródło blisko powiązane z Hi-Rez, a później potwierdzona przez firmę mailem. W uzyskanym oświadczeniu amerykański zespół ujawnił wstrzymanie prac nad Smite Rivals, jako że w obecnej formie gra nie okazała się tym, na co liczyli ojcowie Smite. Sama koncepcja wciąż przemawia do twórców, jednak w kontekście postępujących prac nad turowym Smite Tactics zdecydowano się skupić na tamtej produkcji, a poprawienie Konkurentów odłożono na czas nieokreślony.
Jeśli już o Tactics mowa, w ogłoszeniu stwierdzono, że produkcja „radzi sobie dobrze”. Jest to o tyle intrygujące, że póki co gra jest dostępna jedynie w ramach zamkniętej bety, która rozpoczęła się w styczniu. Wówczas gra nie wywołała entuzjazmu testujących, nie wiadomo więc, czy Hi-Rez odnosi się do najnowszych opinii, czy też, na przykład, do liczby uczestników testów. Jakkolwiek by nie było, beta jest nieustannie rozwijana, a wraz z nadchodzącym patchem do tej mieszanki RTS-a z grą karcianą trafi nowy typ jednostki: Budynek. Szczegóły na temat aktualizacji poznamy 22 marca.