The Pitt - Quest 3 | The Pitt | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
QUEST 3: Free Labor
Zleceniodawca: Krenshaw [The Pitt - The Mill ]
Opis: Zanim udasz się do Ashura , niezwykle istotne jest to żeby odzyskać ekwipunek, które został Ci odebrany w momencie dotarcia do dzielnicy Downtown . Nie musisz tu na szczęście specjalnie kombinować. Swoje rzeczy odnajdziesz w pokazanej na poniższym screenie [#131] skrytce. Warto oczywiście poświęcić wolną chwilę na posortowanie ekwipunku. Ważne jest to żeby nie mieć zbyt dużej ilości przedmiotów z podróży po pustkowiach, bo w przeciwnym wypadku nie będziesz mógł udźwignąć wszystkich nowych zdobyczy.
[#131]
Właśnie odblokowany Ci został dostęp do dzielnicy Uptown i możesz tam dotrzeć na dwa sposoby, a mianowicie korzystając z przejść, do których poprzednio dostępu blokowały zamknięte bramki. W przypadku dzielnicy The Mill bramka znajduje się w północnej części mapy i jest pilnowana przez Hammera [#132]. W dzielnicy Downtown odpowiednie przejście zlokalizowane jest z kolei nieopodal Kwatery Midei . W obu przypadkach postawiony zostaniesz przed możliwością dokładnego zbadania górnych balkoników, do których poprzednio nie było dostępu. Pozwoli Ci to wejść w posiadanie nowych przedmiotów, choć musisz mieć na uwadze to, że niektóre obiekty są własnością łowców i ich podnoszenie będzie traktowane jako kradzież. Możesz także wynajdywać osoby , z którymi będziesz mógł dłużej porozmawiać. Więcej takowych osobistości odnajdziesz w Downtown . Niezależnie od wybranej ścieżki przedostań się do Uptown .
[#132]
Główny budynek, w którym znajduje się siedziba Ashura , zlokalizowany jest na północny-wschód od obu przejść, prowadzących odpowiednio od stref The Mill i Downtown . Możesz się tam przedostać na dwa sposoby. Jeżeli wolisz pozostać na ziemi zmuszony zostaniesz zapewne do otwarcia pokazanej na poniższym screenie [#133] bramki. Jeśli nie chcesz zawracać sobie głowy korzystaniem ze spinek , odszukaj prawidłową ścieżkę korzystając z górnych balkoników. Podobnie jak wcześniej, możesz poświęcić trochę czasu na zbadanie okolicy, podnosząc najlepsze przedmioty. Spotkasz tu też kilka bardziej rozmownych postaci, między innymi Monę (możesz zapytać ją o rany na jej ciele), Vikię (trenuje obsługę snajperki), Reddupa (możesz się z nim trochę "podroczyć"), Squill (pochwali Twoje osiągnięcia w Dziurze ) czy Duke'a .
[#133]
Zanim udasz się do aktualnego celu tego questu możesz wykonać jeszcze jedną rzecz, a mianowicie zbadać Opuszczone apartamenty . Wejścia do budynków znajdują się w północnej części planszy, przy czym dostępu do jednej z par drzwi broni kolejna zamknięta bramka [#134]. Po znalezieniu się w środku będziesz się naturalnie musiał liczyć z koniecznością eliminowania Trogów , w tym najsilniejszych odmian tych bestii (Trog Brute ). Uważaj na znany z podstawowej wersji gry problem ulatniającego się gazu i za każdym razem sprawdzaj czy przypadkiem nie podejmujesz zbyt dużego ryzyka strzelając do potworów z broni palnej. Twoje trudy wynagrodzone zostaną w momentach dotarcia do bardziej oddalonych pomieszczeń. Odnajdziesz wiele cennych skarbów. Niektóre z nich będą widoczne gołym okiem. Inne będą z kolei dobrze schowane czy wręcz zamknięte w sejfach i składzikach. Wyłącznie od Ciebie zależy czy zechcesz zbadać wszystkie okoliczne pomieszczenia czy skupisz się jedynie na jak najszybszym rozwiązaniu tego questu.
[#134]
W celu dotarcia do głównej siedziby Ashura musisz kierować się na wschód. Skorzystaj z pokazanego na screenie [#135] przejścia. Możesz zbadać tę okolicę, ale nie jest to wymagane. Docelowo musisz dotrzeć do dużej bramy prowadzącej do Wejścia do schronienia . Po znalezieniu się w środku możesz zająć się zbadaniem okolicznych pomieszczeń, a także wejść na wyższe piętra. Generalnie jednak nic na tym nie zyskasz. Zlokalizuj więc windę podobną do tej z Tenpenny Tower , która zawiezie Cię bezpośrednio do Schronienia . Ruszaj prosto i zaczekaj aż Ashur zakończy rozmowę z jednym ze swych podwładnych . Musisz teraz dokonać najważniejszej decyzji odnośnie wyboru przynależności. Możesz sprzymierzyć się z łowcami (Ashur ) lub niewolnikami (Wernher ).
Po więcej informacji na temat możliwych zakończeń dodatku The Pitt zapraszam do kolejnego rozdziału poradnika - FINAŁ.
[#135]