Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.3) Mothership Zeta
Aktualizacja:
MAPA POKŁADU LABORATORIUM EKSPERYMENTÓW:

Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Laboratorium broni; 2 - panele kontrolne z nagraniami; 3 - regenerator zdrowia; 4 - pole siłowe; 5 - przejście do: Laboratorium biologiczne
![[#469] - Główne questy - QUEST 3 (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/447190562.jpg)
[#469]
Otwórz śluzę i wejdź do nowego pomieszczenia. Nie musisz atakować robotników obcych , a zamiast tego skup się na zlikwidowaniu agresywnych odmian najeźdźców . Tradycyjnie już pilnuj się w trakcie walk z tymi przeciwnikami , którzy są dodatkowo ochraniani przez pola siłowe. Po wygranej bitwie udaj się do północnego pomieszczenia. Odnajdziesz tu panel kontrolny z nagraniem #20 [#469]. Powróć do głównego pomieszczenia i wybierz korytarz prowadzący na zachód.
![[#470 ] - Główne questy - QUEST 3 (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/447190578.jpg)
[#470 ]
Po drodze odnajdziesz kilka mniejszych pomieszczeń, których eksploracja jest naturalnie opcjonalna. Ja radziłbym jedynie zbadać ostatnie pomieszczenie po lewej stronie (panel kontrolny przy drzwiach), gdyż odnajdziesz tam regenerator zdrowia i fajną zbroję. Skieruj się teraz do wschodniego pomieszczenia i zwróć uwagę na dwie abominacje stojące po drugiej stronie pola siłowego [#470]. Warto w tym miejscu rozstawić dużą liczbę ładunków wybuchowych, a najlepiej żeby były to miny plazmowe lub kriogeniczne . Rozejrzyj się też za nowym panelem z nagraniem #10 .
![[#471] - Główne questy - QUEST 3 (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/447190593.jpg)
[#471]
Stosowny panel sterujący odnajdziesz w centralnej części pomieszczenia [#471]. W doskonale poznany tu sposób musisz doprowadzić do eksplozji generatora. Po zniesieniu zapory od razu przystąp do atakowania zmutowanych stworów , tym bardziej, że będą one bardzo wytrzymałe. Zdecydowanie polecam mierzyć w okolice brzucha abominacji , bo szybciej wtedy zginą. W miarę możliwości nie daj się potworom otoczyć i prowadź walkę na dystans. Gdy tylko stwory zginą wybierz zachodni korytarz.
![[#472] - Główne questy - QUEST 3 (cz.3) | Mothership Zeta | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/447190609.jpg)
[#472]
Skręć na południe, a po dotarciu do rozwidlenia zbadaj pomieszczenie znajdujące się po lewej stronie, a więc na wschód od aktualnie okupowanej pozycji. Tu zainteresuj się ostatnim już dla tego pokładu panelem kontrolnym, zawierającym nagranie #9 [#472]. Przy okazji pozbieraj też cenne zapasy z okolicznych pojemników. Możesz już ruszać na zachód, a wkrótce dotrzesz do drzwi prowadzących do Laboratorium biologicznego .
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 1 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Wstęp Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Poboczne lokacje (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Główne lokacje (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 2 Zakończenie Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.1) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.2) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.3) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.4) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.5) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.6) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.7) Mothership Zeta
- Fallout 3: Główne questy - QUEST 3 (cz.8) Mothership Zeta
- Fallout 3: Epilog - Opuszczenie statku obcych Mothership Zeta
- Fallout 3: Inne Mothership Zeta
- Fallout 3: Mothership Zeta
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
