Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.7) The Pitt
Aktualizacja:
Podejdź do przodu i zauważ, że jeden z potworów pilnuje niejako dwóch kolejnych sztabek . Pozbądź się bestii w miarę możliwości z dużej odległości i podnieś pożądane obiekty.
SZTABKI #63, #64 | Lokalizacja: Na dużej rurze okupowanej przez Troga. |
![]() | ![]() |
Po zebraniu sztabek obróć się i ruszaj prosto, czyli na zachód. Nie zmieniaj kierunku nawet po zejściu z rury, zeskakując na niższy poziom dachu. Zeskocz następnie całkiem na ziemię. Obróć się na północ i wybierz pokazane na poniższym screenie [#172] wąskie przejście.
![[#172] - Quest dodatkowy (cz.7) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/388385140.jpg)
[#172]
Możesz teraz iść do samego końca prosto lub skręcić od razu na zachód, wybierając kolejną wąską ścieżkę. Tak czy siak dotrzesz do miejsca, w którym potwory walczą z dzikusami . Ci ostatni zapewne dość szybko odniosą zwycięstwo, ale warto zaczekać aż potwory ich mocno zranią. Rozpraw się z przeciwnikami , pozbieraj amunicję i zajrzyj do niewielkiego wagonika górniczego. W środku znajdują się aż cztery sztabki , jak również zestaw medyczny i amunicja .
SZTABKI #65, #66, #67, #68 | Lokalizacja: Wewnątrz niewielkiego wagonika górniczego. |
![]() | ![]() |
Po wygraniu walk i zebraniu potrzebnych przedmiotów skieruj się na północny-wschód, po czym skręć na wschód. Idź cały czas prosto aż dotrzesz do siatki, która zablokuje Ci dalszą drogę. Obróć się tu w prawo i idź na sam koniec, a w pobliżu ciała niewolnika odnajdziesz dwie nowe sztabki . Korzystając z okazji zabierz też strzelbę bojową i trochę amunicji . Broń ta bardzo Ci się przyda w kolejnych starciach z Trogami .
SZTABKI #69, #70 | Lokalizacja: Przy siatce. |
![]() | ![]() |
Musisz teraz powrócić aż do schodów, przy których odnalazłeś wcześniej ciało Wild Billa . Ponownie skieruj się na górę celem dotarcia do chatki dzikusów . Idź w prawo, a więc na badany już balkonik. Uważaj ponieważ mogą się tu pojawić nowe potwory , a ich ataki będą zapewne dość niespodziewane. Docelowo przedostać się na dach budynku, gdzie rozprawiłeś się już z pojedynczym dzikusem . Udaj się teraz w stronę pokazanych na poniższym screenie [#173] schodów, które prowadzą do wyższych partii konstrukcji.
![[#173] - Quest dodatkowy (cz.7) | The Pitt | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/388385218.jpg)
[#173]
Po znalezieniu się na blaszanym dachu udaj się w lewo, podążając w stronę widocznych w oddali schodów. Nie korzystaj z nich jeszcze, tylko skieruj się do wąskiego przejścia, które odnajdziesz po prawej stronie. W dalszym ciągu kieruj się w prawo, podążając na północny-zachód. Omiń okrągłe konstrukcje i wyeliminuj pojedynczą bestię . Przy ciele potwora odnajdziesz cztery nowe sztabki . Oprócz tego zbadaj zawartość dwóch skrzynek z medykamentami.
SZTABKI #71, #72, #73, #74 | Lokalizacja: Narożna część dachu z dużymi kopułami. |
![]() | ![]() |
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Prolog - Quest 1 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 2 (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: The Pitt - Quest 3 The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Ashurem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Finał - Sprzymierzenie się z Wernherem (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.1) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.2) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.3) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.4) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.5) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.6) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.7) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.8) The Pitt
- Fallout 3: Quest dodatkowy (cz.9) The Pitt
- Fallout 3: Dodatki The Pitt
- Fallout 3: Mapy The Pitt
- Fallout 3: Inne The Pitt
- Fallout 3: The Pitt
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








