Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główne lokacje A, B | Świat gry Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Andale

CIEKAWOSTKI

- Z lokacją tą powiązany jest bardzo ciekawy miniquest. Po dotarciu na miejsce zbadaj domy zamieszkiwane przez dwie rodziny - Smithów i Wilsonów . Następnie udaj się do Domu Staruszka Harrisa . Od starca dowiesz się, że w mieście dzieją się dziwne rzeczy. Harris poleci Ci sprawdzić piwnicę jednej z rodzin lub znajdującą się na uboczu miasta Szopę ogrodową (screen). Do środka możesz się włamać, choć warto rozejrzeć się za kluczem . Obiekty te odnajdziesz w sypialniach obu rodzin. Ponadto klucz możesz zabrać z zamkniętego składziku znajdującego się w lokacji Megatona - saloon Moriarty'ego . Opcjonalnie możesz sprawdzić kieszenie mieszkańców Andale .

W środku (niezależnie od odwiedzonego miejsca) dokonasz przerażającego odkrycia. Spróbuj powrócić do poprzedniego pomieszczenia, a otoczony zostaniesz przez obie rodziny . Dysponujesz tu kilkoma rozwiązaniami. Możesz opowiedzieć się po stronie kanibalów i pozwolić im kontynuować praktyki, a nawet nakablować na Harrisa . W takiej sytuacji przez Lindę Smith nagrodzony zostaniesz dziwnym mięsem w cieście (smacznego!). Jeśli zdecydujesz się na walkę, skup się na jak najszybszej eliminacji osobników wyposażonych w potężniejsze giwery. Po wygranej walce udaj się do staruszka i porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że weźmie pod opiekę dzieci zabitych kanibali .

CIEKAWOSTKI - Główne lokacje A, B | Świat gry Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

Archiwa Narodowe

CIEKAWOSTKI

- W głównym holu Archiwów Narodowych odnajdziesz terminal, który umożliwi Ci wzięcie udziału w konkursie wiedzy na temat tego miejsca. Musisz odpowiedzieć na osiem pytań. Oto prawidłowe odpowiedzi: 1 - Drugi Kongres Kontynentalny, 2 - Trzynaście, 3 - John Hancock, 4 - 56, 5 - Ratyfikacja, 6 - Król Jerzy III, 7 - Szczęścia, 8 - Thomas Jefferson. Na koniec wybierz opcję Zgłoś się po nagrodę. Zamknij ten terminal i podejdź do drugiego, oznaczonego jako terminal odkupienia nagród. Uzyskany talon możesz wymienić na jedną z trzech nagród - genialnie grejpfrutowe mentaty (poprawa charyzmy), totalnie truskawkowe mentaty (poprawa inteligencji) lub praktycznie pomarańczowe mentaty (poprawa percepcji).

Arefu

CIEKAWOSTKI

- Pozytywne rozwiązanie pobocznego questu Więzy krwi zaowocuje kilkoma ciekawostkami związanymi z mieszkańcami Arefu . Evan King za darmo będzie Ci przekazywał trunki, amunicję, miny i granaty. Karen Schenzy zaznaczy Ci kilka nowych lokacji na mapie. Ken Ewers zaoferuje natomiast niższe opłaty za dokonywanie napraw przedmiotów.

ZAKUPY

- Ken Ewers (Arefu - rezydencja Ewersów ) - naprawa przedmiotów

Budynek Kapitolu

CIEKAWOSTKI

- Dotarcie do Budynku Kapitolu jest bardzo utrudnione, a to dlatego, że od tego celu oddziela Cię sporej wielkości pobojowisko, okupowane przez najsilniejsze odmiany supermutantów . Warto się tu więc udać dopiero po zdobyciu najcenniejszych giwer i pancerzy, oraz w towarzystwie pomocnika . W najbliższym otoczeniu Kapitolu oprócz supermutantów będziesz również wpadał na żołnierzy i oficerów Enklawy , a także na najemników kompanii Szpona . Do wnętrza budynku możesz dostać się na dwa sposoby. Ja proponuję skorzystać z Wejścia zachodniego . W środku przebijaj się przez kolejne pomieszczenia. Po dotarciu do centralnej rotundy spotkasz najsilniejszego behemota (screen). Do pokonania potwora koniecznie użyj grubasa , czy to własnego czy pozyskanego od jednego z najemników znajdujących się w tym pomieszczeniu. Tradycyjnie już po zakończonej bitwie zbadaj ciało bestii , a nagrodzony zostaniesz losowymi przedmiotami.

1 - Główne lokacje A, B | Świat gry Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry