Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.5) Broken Steel
Aktualizacja:
Kieruj się w stronę południowej części magazynu, korzystając po drodze z balkoników oraz schodów. Po znalezieniu się na nowym balkoniku udaj się w prawo. Musisz się tu niestety pozbyć jednego z robotów strażniczych w bezpośredniej konfrontacji. Na szczęście z pomocą może Ci przyjść Fawkes . Po zlikwidowaniu maszyny skorzystaj z panelu kontrolnego na prawej ścianie [#215]. Włamanie się do systemu pozwoli Ci nie tylko unieszkodliwić okoliczne maszyny , ale również wyłączyć pułapki radioaktywne (pierwsza opcja menu). To bardzo istotna kwestia, gdyż w przeciwnym wypadku po wejściu do nowego korytarza musiałbyś liczyć się z bardzo dużym promieniowaniem (20-40 radów na sekundę!).
![[#215] - Główne questy - Quest 2 (cz.5) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235229328.jpg)
[#215]
Ruszaj do zachodniego pomieszczenia. Po znalezieniu się w nowej strefie skorzystaj z terminalu komputerowego zlokalizowanego na lewej ścianie. Nie musisz ponownie wybierać użytych wcześniej opcji, gdyż chodzi jedynie o łatwą zdobycz punktową (doświadczenie). Skieruj się na zachód. Odblokuj sobie dostęp do pokazanego na screenie [#216] pomieszczenia. W nowym korytarzu odnajdziesz przełącznik oraz dwie nieaktywne wieżyczki obronne , które warto również zniszczyć.
![[#216] - Główne questy - Quest 2 (cz.5) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235229343.jpg)
[#216]
Powróć do poprzedniego pomieszczenia i wybierz północne drzwi, a znajdziesz się w pomieszczeniu z cewką Tesli . Pożądany obiekt możesz pozyskać na dwa sposoby. Bardziej niebezpieczna metoda zakłada wskoczenie do pomieszczenia z wyładowaniami z górnego balkoniku [#217]. Próba podniesienia przedmiotu zakończy się sukcesem, aczkolwiek główny bohater utraci niemal cały pasek zdrowia. Mowa tu oczywiście o bardzo rozwiniętej postaci, gdyż w przypadku niskopoziomowych bohaterów akcja ta może zakończyć się zgonem sterowanego wojownika.
![[#217] - Główne questy - Quest 2 (cz.5) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235229359.jpg)
[#217]
Cewkę Tesli można na szczęście zdobyć w inny sposób. Udaj się na północ, ignorując mijane po drodze wyjście z fabryki. Skręć następnie na zachód i na południe. Docelowo powinieneś dotrzeć do pokazanego na screenie [#218] terminalu komputerowego. Włamanie się do systemu umożliwi Ci wybranie opcji, która wyłączy wyładowania. W rezultacie cewkę podniesiesz bez żadnych strat w energii życiowej głównego bohatera. Udaj się do pobliskiego wyjścia prowadzącego z powrotem do strefy Old Olney .
![[#218] - Główne questy - Quest 2 (cz.5) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235229375.jpg)
[#218]
Po wyjściu na powierzchnię wybierz z inwentarza jedną z najpotężniejszych posiadanych broni, gdyż zostaniesz zaatakowany przez aż trzy szpony śmierci [#219]. Z racji tego, że bestie te są niezwykle szybkie, nie będziesz im mógł uciec. Po wygranej walce koniecznie wylecz sterowaną postać. Otwórz mapę świata i wybierz opcję podróży do Cytadeli , a następnie udaj się do strefy Cytadela - Okręg A . Zlokalizuj paladyna Tristana , przekaż mu pozyskaną cewkę i wysłuchaj nowych rozkazów. Dowiesz się, że będziesz musiał przedostać się do Bazy lotniczej Adams , a w celu dotarcia na miejsce wykorzystasz Prezydenckie metro .
![[#219] - Główne questy - Quest 2 (cz.5) | Broken Steel | Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/872/1235229406.jpg)
[#219]
- Fallout 3 - poradnik do gry
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
- Fallout 3: Broken Steel
- Fallout 3: Prolog - Aktywacja dodatku Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 1 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.4) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 2 (cz.5) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.3) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.4) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.5) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.6) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.7) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.8) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.9) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.10) Broken Steel
- Fallout 3: Główne questy - Quest 3 (cz.11) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 1 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 2 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.1) Broken Steel
- Fallout 3: Poboczne questy - Quest 3 (cz.2) Broken Steel
- Fallout 3: Inne Broken Steel
- Fallout 3: Broken Steel
- Fallout 3: Oficjalne dodatki - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mam problem poniewaz no nie moge usunac wszystkich plikow z pierwszej opcji naprawy gry, poniewaz nie mam 3 pliku czyli rendererinfo, co moze byc nie tak ze go nie mam?
czy da się wejść do krypty 106 bezpiecznie
bez zagrożenia życia .
Wie ktoś co zrobić jak zabito tenpenego a chce się zrobić Questa ,,Tenpeny Tower" ?
Fallout 3 to bardzo rozległa gra - wzbogacona o oficjalne dodatki staje się zaś jeszcze bardziej rozbudowana. Przygoda w postapokaliptycznym świecie może być niemożliwa do ogarnięcia przez pojedynczego gracza.
Jeśli chodzi o samą podstawkę to jakoś dużo tego nie ma. 13 zadań głównych i 18 questów pobocznych. Świat też jakiś duży nie jest, bo w sumie mamy Waszyngton i przedmieścia. Z drugiej strony podoba mi się taka kameralność. Rozmiary gry nie przytłaczają i jak tak patrzę to natrafiłem już na sporą część zadań pobocznych, choć jeszcze część została, bo jeszcze, co najmniej, kilka ważniejszych miejscówek zostało do odwiedzenia.
haha :P ja tak swoja droga dodam, że Pułkownik Autumn wygląda zupełnie jak Michael Owen ;) P.S.Quest 13, screen na samym końcu:)
A tak poza tym ,gdzie mogę znaleść aerograf, miotacz strzałek był w kiepskim stanie jak go zrobiłem i szybko się zepsuł a zapomniałem go naprawić więc chcę znowu go zrobić. :]
Dzięki Ishimura12 i kong123 już znalazłem, achivment zawsze się przyda a do tego to fajna broń ;)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Tia. Zgadza się ;) A co do tej stacji to jest to dokładnie Stacja zasilania MDPL-05 (w pobliżu Raven Rock)
Są chyba trzy sposoby - po wykonaniu questa od Hannibala Hamlina o Lincolnie , kupieniu w butiku Tempenny Tower i znalezieniu w jakieś stacji przekaźnikowej , ale nie pamiętam już której.
Wie ktoś gdzie mogę znaleść schemat do miotacza strzałek mam już wszystkie schematy oprócz tego a chcę zdobyć achivmenta :)
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest Laboratorium braterstwa stali
kto jaki jest fallout 3 bo ja jesem Bohater pustkowi
Mam problem z misja gdzie celem sa holotaśmy , niemoge znalezc 10 czy ktos wie gdzie ja moge znalezc?
Gra jest ogólnie fajna ale brakuje jej tego czegoś
gra ogolem zajefajna jednak szkoda ze nie ma calkowicie pozytywnego zakonczenia z tym ze glowny bohater zyje i wysyla fawkesa do komory on wpisuje kod i wychodzi i wszyscy sa szczesliwi
Czy ktoś mógłby mi pomóc ze składem Gwardii Narodowej? Przyszedlem tam w poszukiwaniu figurki i zeby sprawdzic co tam mozna zrobic z tymi holotasmami (zapis rodziny kellerow - mam ich 5/5). Nie wiem jak otworzyc tamtejsze "drzwi towarowe" (zamek - bardzo trudny, a nawet jak probuje otworzyc to pisze ze te drzwi otwiera sei gdzies indziej). Latam tam juz z 1h i nie moge ich otworzyc. W skrzydle szkoleniowym i biurach tez jzu bylem ale nic ciekawszego nie znalazlem.
Mimir -->
napisales: "...NIE WARTO rozwijać umiejętności Broń Lekka.."
rozumiem Twoj pkt. widzenia ale szczerze powiem: przy odpowiednich perkach i zdolnosci broni palnej lekkej na 100% naprawde karabin mysliwski staje sie powazna bronia ... teraz wez zobacz karabi snajperskji - ... przy takich ustawieniach zabija ZAWSZE na 100% jesli masz sprawna bron i strzelasz z ukrycia wykorzystujac zaskoczenie - nawet behemoty ;)
Gralem szybko bronia energetyczna wlasnie (ale gram glownie noca i razi mnie to czerwone spalanie sie cial oraz czerwone czy zielone smugi - co to? pociski smugowe?;)))) wiec teraz przestawilem sie na bronia lekka - karabin mysliwski i snajperski sa takze bardzo dobra bronia;) snajperski zabija z ukrycia w 9 na 10 przypadkow.
Mnie questy bardzo się podobały. Poza tym oprócz głównych zadań (tych wliczanych do achievementów) jest całkiem sporo drobnych zadanek, np. z dostarczaniem holotagów Bractwa czy książek sprzed wojny.
Zgodzę się tylko co do jednego - lvlcap na 20 poziomie jest złym pomysłem. Chciałbym co najmniej 2x tyle, nawet kosztem powrócenia do pomysłu nagradzania perkami raz na parę level upów.
Stranger. -> nie zebym krytykowal poradnik czy cos, tak tylko zapytalem o te zakonczenia, tyle ich naobiecywali, a questow co kot naplakal,
pomysl z river city fajny, ale chyba stracilem ze 3h na tym lotniskowcu, bo myslalem ze sa jeszcze ze 2 poziomy, a tu megarozczarowanie
gra wydawala sie ciekawa (zupelnie jak Obli) przez 10-15h, a pozniej to juz tylko lazenie po podziemiach=metro i walka, wala, walka....(tak jak Obli)
max 20 poziom i pozniej nie ma motywacji do dalszego grania...
heh zobaczymy czy zakonczenie jast az tak ..... jak mowia
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
