Główne lokacje T, W, Z | Świat gry Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Takoma Park - dzielnica przemysłowa
CIEKAWOSTKI
- Cała ta okolica okupowana jest przez najsilniejsze odmiany supermutantów , a i dotarcie do strefy Takoma Park nie jest łatwe. Do znajdującej się w dzielnicy przemysłowej fabryki nie musisz wchodzić, gdyż nie znajdziesz tam nic szczególnego. Warto natomiast udać się na zachód, gdyż wpadniesz na kolejnego behemota (screen). Do pokonania bestii użyj najpotężniejszych giwer. Nie zapomnij też pozbyć się innych supermutantów znajdujących się na placu. Po wygranej walce zbadaj ciało potwora .
Tenpenny Tower
CIEKAWOSTKI
- Michael Masters i Besse Lynn oficjalnie pojawiają się jako sprzedawcy tylko jeśli uda Ci się w pokojowy sposób rozwiązać poboczny quest Tenpenny Tower, a konkretnie wygnać z wieży Lydię Montenegro oraz Anthony'ego Linga .
- Włamując się do terminalu bezpieczeństwa w salonie Federalist Lounge możesz spowodować, że ceny na oferowane przez Shakesa trunki spadną o kilkadziesiąt procent.
ZAKUPY
- Szef ochrony Gustavo (Tenpenny Tower ) - wszechstronne zaopatrzenie
- Margaret Primrose (Tenpenny Tower - korytarz ) - pożywienie
- Lydia Montenegro (Tenpenny Tower - korytarz ) - butik, wyposażenie apartamentu
- Shakes (Tenpenny Tower - korytarz ) - napoje
- Anthony Ling (Tenpenny Tower - korytarz ) - ubrania
- Michael Masters (Tenpenny Tower - korytarz ) - butik, wyposażenie apartamentu, broń
- Besse Lynn (Tenpenny Tower - korytarz ) - ubrania,
INNE USŁUGI
- Doctor Banfield (Tenpenny Tower - korytarz ) - leczenie, zmniejszanie napromieniowania, medykamenty, narkotyki
Wysypisko Greener Pastures
CIEKAWOSTKI
- Udaj się na zachód od wysypiska, a konkretnie w pokazane na screenie miejsce. Wśród skał odnajdziesz... rozbity statek obcych. Upewnij się, że masz przy sobie Rad-X i AntyRad , gdyż okolica jest napromieniowana. Na szczęście są to wartości w granicach 1-2 radów na sekundę, a więc minimalne. Zlokalizuj ciało obcego. Obok natrafisz na blaster obcych , który cechuje się ogromną siłą rażenia. Zabierz też amunicję do tej broni, czyli ogniwo obcych . Z oczywistych względów broni tej nie warto marnować na najsłabsze potwory .
Zbrojownia Wheatona
CIEKAWOSTKI
- Na terenie zbrojowni panoszą się bandyci i paradoksalnie pozbycie się ich nie jest prostą sprawą, a to dlatego, że występują w dużych ilościach. W ramach pocieszenia dodam jednak, że jeśli obyłeś już wizytę w Cytadeli , to istnieje szansa, że w walkach pomogą Ci wygnańcy Bractwa Stali . Na terenie zbrojowni nie znajdziesz żadnych unikalnych pukawek czy pancerzy, niemniej w najpilniej strzeżonym pomieszczeniu natrafisz na wiele cennych przedmiotów. Mowa tu między innymi o działkach obrotowych , karabinach snajperskich, granatach plazmowych czy wyrzutniach rakiet .
- Na północ od zbrojowni Wheatona znajduje się niewielka posiadłość, która jest siedzibą organizacji stróżów prawa , działających pod nadzorem Sonory Cruz . Jest to pozytywny odpowiednik ugrupowania Littlehorna . Dokładna lokalizacja tego miejsca przedstawiona została na screenie. Żeby w ogóle móc porozmawiać z Sonorą musisz wybrać przy jednym z awansów talent Praworządca . Kobieta złoży Ci wtedy propozycję. Za każdy przyniesiony palec złej osoby otrzymasz nagrodę w wysokości pięciu kapsli.
Złomowisko
CIEKAWOSTKI
- Littlehorn znajduje się wewnątrz niewielkiej chatki, zlokalizowanej na terenie Złomowiska . Jeśli wybrałeś talent Płatny zabójca , to będziesz go mógł odwiedzić. Littlehorn za każde dostarczone ucho dobrej postaci wynagrodzi Cię pięcioma kapslami.
DRUŻYNA
- Podczas eksploracji północnej części Złomowiska będziesz świadkiem walki stoczonej pomiędzy psem , a grupą bandytów . Czworonóg to Ochłap (screen) i będzie mógł dołączyć do Ciebie jako dodatkowy sojusznik . W trakcie "rozmowy" z psem wybieraj najbardziej przyjazne odpowiedzi (pierwsze od góry), dzięki czemu w prosty sposób zyskasz nowego przyjaciela . Co ciekawe, nie jest on zaliczany jako oficjalny sojusznik , tak więc nie musisz rezygnować z usług dotychczasowego pomocnika .