Główne questy - QUEST 3 (cz.2) | Mothership Zeta | Fallout 3 poradnik Fallout 3
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
MAPA POKŁADU LABORATORIUM BRONI:
Oznaczenia na mapie: 1 - przejście do: Pokład obserwacyjny; 2 - regeneratory zdrowia; 3 - panel kontrolny; 4 - panel kontrolny z nagraniem; 5 - zapasy; 6 - strzelnice; 7 - przejście do: Laboratorium eksperymentów
[#462]
Po znalezieniu się w nowym miejscu dobrze byłoby gdybyś skorzystał z lewego panelu kontrolnego [#462] i wybrał ostatnią opcję z listy. Wywołana w ten sposób eksplozja może zranić znajdujących się w sąsiednim pomieszczeniu wrogów , ale nie licz na zbyt wiele. Wejdź do środka, zlikwiduj okoliczne wieżyczki i przystąp do ostrzału obcych . W szczególności uważaj na wrogów korzystających z pól ochronnych, gdyż ich dość ciężko będzie ukatrupić. Musisz być ponadto przygotowany na to, że wkrótce z bocznych pomieszczeń przybiegną posiłki, korzystając z rozmieszczonych wokół Ciebie teleporterów.
[#463]
Upewnij się, że pokonałeś wszystkich przeciwników , zanim przystąpisz do dalszej eksploracji tego pokładu. Musisz teraz skorzystać z wąskiego przejścia [#463], a to dlatego, że z tego miejsca nie możesz od razu przedostać się na południe. Po dotarciu do rozwidlenia skręć w prawo i skieruj się prosto aż dotrzesz do miejsca, w którym znajdują się schody. Wyjdź na wyższy poziom i tym razem ruszaj już na południe. Po drodze natrafisz na regenerator zdrowia, z którego warto oczywiście skorzystać.
[#464]
Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego pomieszczenia, w którym znajduje się panel kontrolny [#464]. Skorzystaj z urządzenia (nie musisz wybierać żadnych opcji z listy), po czym skieruj się na południe. Tradycyjnie już musisz uważać na nowych obcych i na nowe boty strażnicze , które pojawią się w okolicy. Korzystaj z najpotężniejszych broni obcych i nie zapominaj o tym żeby na bieżąco dbać o stan zdrowia głównego bohatera. Kolejni wrogowie będą czekali na Ciebie w większym pomieszczeniu zlokalizowanym na południowy-wschód od tego miejsca. Zabezpiecz górne balkoniki i zlokalizuj prowadzące na górę schody.
[#465]
Po znalezieniu się na balkoniku odszukaj przejście prowadzące na południe. Nowe pomieszczenie to swego rodzaju zbrojownia. Eksplorację proponuję rozpocząć od zachodniej ściany. Zauważ, że możesz aktywować panel kontrolny [#465] i porywać w ten sposób brahminy . Co więcej, znajdujące się po drugiej stronie szyby boty strażnicze będą automatycznie eliminowały wszystko co pojawi się wokół nich. Są to wszystko oczywiście opcjonalne czynności, które nie przybliżą Cię do wykonania głównego zadania.
[#466]
Dokładnie rozejrzyj się po zbrojowni, a odnajdziesz panel kontrolny z nagraniem #24 [#466]. Koniecznie zbadaj też południową ścianę pomieszczenia, gdyż to właśnie tam znajdują się najcenniejsze pukawki i zbroje. Przedmiotów tych będzie całkiem sporo, tak więc warto poświęcić kilka minut na wybranie najcenniejszych skarbów. Nie zapomnij też o możliwości przyłączenia do drużyny nowego drona , przy założeniu, że dotychczasowy mechaniczny pomocnik poległ w toczonych niedawno walkach.
[#467]
Zanim udasz się do wyjścia, proponuję wybrać korytarz znajdujący się w północno-wschodniej części zbrojowni. Odnajdziesz tu mianowicie dwie swego rodzaju strzelnice. Aktywując panele kontrolne z poziomu górnego balkoniku będziesz przyczyniał się do pojawiania na dole istot ze Stołecznych Pustkowi . Zanim cokolwiek więcej zrobisz, zbadaj okolice południowej strzelnicy i podnieś nową świetną broń - destabilizator [#467].
[#468]
Zdecydowanie więcej atrakcji czeka Cię w przypadku północnej strzelnicy [#468]. Każdorazowe skorzystanie z panelu kontrolnego spowoduje pojawienie się na dole kilku grup istot . Mogą to być między innymi szpony śmierci , boty strażnicze czy bandyci i nie wykluczone jest, że porwani mieszkańcy pustkowi rzucą się na siebie. Warto też oczywiście eliminować cele z poziomu górnego balkoniku, a to dlatego, że po zlikwidowaniu kilku fal zostaniesz nagrodzony talentem Xenotech Expert . Możesz już powrócić do zbrojowni. Tym razem wybierz wschodni korytarz, a wkrótce dotrzesz do przejścia prowadzącego do Laboratorium eksperymentów .