Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 3 - poradnik do gry

Fallout 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 poradnik Fallout 3

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

ŁAJDAK - lvl4 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

ŁAJDAK - lvl4; wymagania: Charyzma 4; rangi: 3

Działanie: każdy poziom rozwija Handel i Retorykę o 5 punktów

Uwagi: Zdecydowanie najlepszy spośród dostępnych profitów dla bohatera, który odnosi sukcesy dzięki sztuce perswazji, a nie brutalnej sile. Warto w takiej sytuacji zainwestować w maksymalny rozwój, poświęcając trzy punkty profitów. Jeśli preferujesz walkę, talent ten możesz spokojnie pominąć.

ŻELAZNA PIĘŚĆ - lvl4 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

ŻELAZNA PIĘŚĆ - lvl4; wymagania: Siła 4; rangi: 3

Działanie: każdy poziom rozwija Walkę wręcz o 5 punktów

Uwagi: Zdecydowanie nie polecam tego profitu. Po pierwsze, służy on rozwojowi tylko jednej umiejętność, a nie dwóch. Po drugie, zamiast rozwijania Walki wręcz lepiej zainwestować w Broń białą czy Broń lekką.

BOMBOWY GOŚĆ - lvl6 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

BOMBOWY GOŚĆ - lvl6; wymagania: Materiały wybuchowe 50; rangi: 3

Działanie: każdy poziom zwiększa o 20% obrażenia zadawane przez materiały wybuchowe, a więc przez granaty, miny oraz rakiety wystrzeliwane z wyrzutni

Uwagi: Wybranie tego talentu warto rozważyć tylko i wyłącznie wtedy, gdy dążysz do maksymalnego rozwinięcia umiejętności Materiały wybuchowe (miny, granaty) lub Broń ciężka (wyrzutnia). Premia do obrażeń jest znacząca, szczególnie po osiągnięciu maksymalnego trzeciego poziomu rozwoju (60%!).

BRZUCH Z OŁOWIU - lvl6 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

BRZUCH Z OŁOWIU - lvl6; wymagania: Wytrzymałość 5; rangi: 1

Działanie: podczas picia nieoczyszczonej wody (dowolne źródło) otrzymywana dawka promieniowana jest zmniejszona o połowę

Uwagi: Absolutnie bezużyteczny talent, który miałby swoje uzasadnienie tylko i wyłącznie w sytuacji, gdyby gra nie posiadała limitu maksymalnego poziomu doświadczenia.

KRWAWA JATKA - lvl6 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

KRWAWA JATKA - lvl6; rangi: 1

Działanie: zwiększenie obrażeń zadawanych przez wszystkie bronie o 5%, krwawe egzekucje

Uwagi: Bardziej efektowne egzekucje wydają się być kuszącą propozycją, ale poza tym profit ten jest mało użyteczny. Zwiększenie obrażeń jest niewielkie, a znacznie więcej można uzyskać awansując w wydłużenie tury czy po prostu wybierając mocniejsze giwery od aktualnie używanych.

POSZUKIWACZ SKARBÓW - lvl6 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

POSZUKIWACZ SKARBÓW - lvl6; wymagania: Szczęście 5; rangi: 1

Działanie: odnajdywanie większej liczby (około 2x więcej) kapsli Nuka-Coli

Uwagi: Praktycznie bezużyteczny talent, gdyż równie dobrze można się wzbogacić się w tradycyjny sposób. Posiadany punkt profitów lepiej przeznaczyć na coś lepszego.

REWOLEROWIEC - lvl6 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

REWOLEROWIEC - lvl6; rangi: 1

Działanie: poprawienie celności w systemie V.A.T.S. podczas używania dowolnej giwery trzymanej w jednej ręce

Uwagi: Udzielenie jednoznacznej odpowiedzi na temat przydatności tego talentu nie jest proste. Na potrzeby standardowych pistoletów nie warto jej marnować. Jeśli natomiast nie masz nic przeciwko używaniu pistoletu maszynowego 10mm czy obrzyna, które również zaliczają się do kategorii, możesz rozważyć przeznaczenie punktu rozwoju na ten profit.

TWARDZIEL - lvl6 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

TWARDZIEL - lvl6; wymagania: Wytrzymałość 5; rangi: 1

Działanie: zwiększenie odporności na obrażenia o 10% (nie więcej niż 85%)

Uwagi: Bardzo ciekawy talent, który przydaje się szczególnie w początkowej fazie rozgrywki. Po odblokowaniu zbroi wspomaganych efekty nie są już tak zauważalne, niemniej mimo wszystko warto odłożyć sobie punkcik i jeśli nie od razu to przy jednej z kolejnych okazji przeznaczyć go na zakup tego profitu.

BEZSTRONNA MEDIACJA - lvl8 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

BEZSTRONNA MEDIACJA - lvl8; wymagania: Charyzma 5; rangi: 1

Działanie: dodanie 30 punktów do retoryki, ale tylko przy zachowaniu neutralnej karmy

Uwagi: Opis podany przez grę wydaje się tu być dość oczywisty. W profit ten warto zainwestować tylko i wyłącznie jeśli: a) zamierzasz korzystać z rozwiniętej retoryki b) pragniesz grać postacią o neutralnym usposobieniu. Musisz się jednak na bieżąco pilnować żeby w wyniku podejmowanych działań nie utracić efektów działania tego talentu.

KOMANDOS - lvl8 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

KOMANDOS - lvl8; rangi: 1

Działanie: poprawienie celności w systemie V.A.T.S. przy korzystaniu z karabinów

Uwagi: Zdecydowanie ciekawsza odmiana talentu Rewolwerowiec, a to dlatego, że z karabinów korzysta się praktycznie przez całą grę, a poprawiona celność zawsze okaże się pomocna. Warto też dodać, że bonus dotyczy wszystkich odmian karabinów, w tym wyjątkowo potężnych karabinów plazmowych.

MOCNY GRZBIET - lvl8 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

MOCNY GRZBIET - lvl8; wymagania: Siła 5, Wytrzymałość 5; rangi: 1

Działanie: zwiększenie maksymalnego udźwigu o 22kg

Uwagi: Odradzam inwestowanie w ten profit, gdyż maksymalny udźwig nawet przy Sile oscylującej w granicach 5-6 punktów ustanowiony jest na bardzo rozsądnym poziomie, nie wspominając o wynikach uzyskiwanych przy najwyższych wartościach tego współczynnika.

OŁOWIANY FARTUCH - lvl8 - Rozwój postaci - talenty (cz.2) | Porady Fallout 3 - Fallout 3 - poradnik do gry

OŁOWIANY FARTUCH - lvl8; wymagania: Wytrzymałość 5; rangi: 1

Działanie: zwiększenie odporności na promieniowanie o 25%

Uwagi: Praktycznie bezużyteczny talent. Porównywalne efekty można uzyskać po zażyciu Rad-X lub po założeniu jednego ze specjalnie zaprojektowanych kombinezonów. Pozyskiwanie środków na zwalczanie objawów choroby popromiennej również nie jest problemem.